Berkay dan
"Ah hadi baba ne zaman geri döneceğim? Avcıların neredeyse azaldığını söylemedin mi? O zaman neden geri dönemiyoruz." odanın içinde bir sağ bir sola dönüyordum sinirden. Avcılar azaldığına göre neden kaçıyorsak geri döneriz ve onları öldürürdük.
"Oğlum biraz sakin olur musun? Evet avcıların söyledim azaldığını. Ama avcılar bitmedi. Hala ailemizi arıyorlar. "
"Baba sayılar bizimkilerden az onları öldürebiliriz. Kaçmaktan ülke değiştirmekten yoruldum. "
"Bu sefer ülke değiştirmeyeceksiniz"
"Dur ne? "
"Bir planım var oğlum."
"Plan mı? Peki plan ne? "dedim direk artık sıkılmıştım kaçmaktan.
"Sizi oradaki okula göndereceğim. "
"Dur dur. Kuzey ve ben normal insanların gittiği o devlet okuluna mı? Hayatta olmaz. "
"Berkay hemen sinirlenme. Gideceğiniz okulda 1 tane avcı var. "
"Bizi direk önlerine atıyorsun baba farkında mısın?"
"Farkındayım ve Hayır orada bir kız var onu için sizi hatta seni oraya gönderiyorum."
"Bu ne demek oluyor baba. Ayrıca avcı ise beni tanıyordur"
"Hayır tanımıyor."
"Baba hiçbir şey anlamıyorum." diyerek elimi enseme attım.
"Oğlum Kuzeyle gittiğin okulda kimse sizi tanımayacak. Size bir büyü yapacağım. Msytic Falls'dan gittiğinizden bu zamana kadar o büyü üzerinde çalışıyorum. Şimdi planımı anlıyor musun? " ilk önce durdum sonra babamın planını anlamaya çalıştığımda neyi amaçladığını anlamıştım.
"Avcılar günden güne azaldı, benim gideceğim insan okulunda normal insan davranacağız çünkü göze batmamak için ve bize yapacağın büyü ile insanlar gibi yada avcılar bizi farklı insanlar olarak görecekler ama anlamadığım konu şu baba. Bir kızdan söz ettin o ne alaka? "
"Önemli olan konu o kız. Avcıların bir kızı eğer onu alırsak avcılar biter. Antikoru buluruz. "
"Ben ne yapacağım peki"
"Kızla ilgilen, birlikte olu-"
" İşte orada dur baba. Alara- "
"Alara bunu öğrenmeyecek zaten öğrenirse de planı anlatırız."
"Of baba beni neyin içine sokuyorsun. Alarayı ikimizde biliyoruz. Öğrendi zaman ne kızı ne de beni sağ bırakmaz. Ayrıca kız beni anlarsa ne olacak? "
"Berkay ben her şeyi düşündüm. Kız seni anlamayacak. Bunu yaptığında geri döneceksiniz. Burayı özlemedin mi? Arkadaşlarını, evini, okulunu... Alara'yı " Alara'nın ismini duyduğumda kalbimde derin bir acı oluşmuştu.
"Tabi ki de özledim baba böyle bir soru mu olur? "
"O zaman bunu yapacaksın oğlum"
"Baba-"
"Konu kapandı oğlum. Yarın seni ararım "diyerek benim konuşmamı yarıda bırakıp telefonu kapatmıştı. Sinirli bir telefonda fırlattım. Of yine aynı şeyi yapıyordu. Beni kale almıyor. Yatağıma sert bir şekilde kendimi attım ve tavanı izlemeye başladım. Telefonuma tekrar bir bildirim geldiğinde yerimden doğruldum ve yere attığım telefonu aldım. Babam gideceğimiz okulun ismini ve yerini atmıştı. Gözlerimi devirdim telefonu ve tam kapatacağım sırada durdum. Telefonumun ana ekranına dikkatli bir şekilde baktım. Alara... ikimizin beraber çekildiği fotoğraf. Yüzüne dikkatli bir şekilde baktım. Gülümsemesi kusursuzdu. Deniz mavisi gözleri en içtenlikte gülüyordu. Onunla uzun zamandır konuşmadım. Konuşamadım. Parmaklarım benden istemsizce arama yerine girdi ve durdu. Yapmalı mıyım? Sesini duyarsam burada 1 dakika bile durmam geri dönerim. Hayır bunu yapamam. Ama sesini duymaya ihtiyacım var. Sesini özlemiştim. Hayır bunu yaparsam ailemi ve onu tehlikeleri atarım. İç sesim ile yoğun bir savaş verdikten sonra bu savaşı ben kazanmıştım. Bunu iki üç aydır yapıyordum. Onu aramak istiyordum ama sonra vazgeçiyordum. Sinirli bir şekilde telefonu yatağın üstünde bıraktım ve aşağı kata doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız / Karanlık İz
VampireAnnesi kurt babası melez olan bir ailede iki tane ikiz kardeş. Biri hilal kurdu biri melez. Gittikleri okullardan sürekli atıldıkları için Mystic Falls daki Salvatore okuluna giderler. Tabi gittikleri günden itibaren Alara ve Egenin başından bela ek...