"Her gece tekrar tekrar işlenen bir cinayet gibiyim fakat hiçbir sabah yatağımda ölü bulunmadım."
Media: Azra ve aras |Azra temsili|
Raviş: güzel kadın🎶
•••
Hikâyemizin mutlu bitmesini istemiştim hep,
Ve şuan o kadar mutluyum ki.Bu mutluluğu Her daim yanımda olan arkadaşlarım ve sevdiğim adam sayesinde elde ettim.
Tabi Karan ile ayşeyi de unutmazsak..
Karan, kahverengi gözleri ve sarıya vuran saçları ile aynı arasa benziyordu.
Ayşe, mavi gözleri ve sarı saçları ile tıpkı uzaya benziyordu.
İkisi de bana benzemiyor sanki ben doğurmadım.
Bugün bizim aile yaşadığımız tüm zorlukları geride bırakıp bizim bahçede güzel bir gece geçirecektik.
Yatakta doğruldum ve her hali ile yakışıklı ve masum olan Sevdiğimin yanağına ufak bir öpücük bıraktım.
Ayağa kalkıp odadan çıktım. Ayşe ile karanın aşağıdan gülme sesleri geliyordu.
Yüzüme ufak bir tebessüm kondurup mutfağa girdim.
Karan: anne Günaydın.
-Günaydın oğlum.
Ayşe: biz sizeee kahvaltı hazırladıık, evi biraz dağıttık ama..
Onlara gülüp kendime su çıkardım.
-o zaman babanızı uyandırıp gelin.
Kafalarını sallayıp mutfaktan çıktılar.
Sofraya göz atınca becerikli çocuklarımın olması gözlerimi yaşartmıştı.
Aras da gelince kahvaltımıza başladık.
-bugün tüm aile bizde olucak. Kuzenleriniz felan gelicek. Evi dağıtmayın sonra biz yapmadık onlar yaptı diyip babanız ile bize toplattırıyorsunuz.
İkisi de gülüp kafasını salladı.
Kahvaltılıkları dolaba yerleştirdikten sonra kapı çaldı. Ayşe ile Karan koşarak kapıyı açtı ve evi küçük bebek, küçük çocuk ve birbirini özleyen genç sesleri doldurdu.
Onlar birbirleri ile hasret giderirken ben bizimkileri bahçeye çıkarttım.
Arda: eee yemekte ne var?
Aras: oğlum yeni geldiniz ya akşam olsun bir Allah Allah.
Arda: ne ya açıkmış olamaz mıyım?
-olur tabi, Aras ayıp hadi git dünden kalma yemeği ısıt.
Arda: aşk olsun yenge.
Herkes gülerken tebessüm edip içeri girdim. Tüm aile dışarda oturuyordu.
Şaka gibi,
Tüm kötü yaşanmışlıklar geçmişte kaldı.
Geçmişim kötü ama geleceğim iyi,
Ben başından beri şuan ki yaşadığım hayatı yaşamaya çalışıyorum.
Kader sonunda yüzüme gülmüş mutlu olmama izin vermişti.
●●●
Bahçedeki ışıkları açmış dışarda oturuyorduk.
Enis: Azra hadi bir şarkı söyle de günü böyle bitirelim.