Sevilmediğimi o kadar iyi hissediyorum ki anlatamam size'
Media: azra
Duman: Bekle dedi gitti 🎶
•••
Aşağıdan gelen sesler ile gözlerimi araladım ve yataktan kalktım. Yavaş ama ani adımlar ile aşağı indim.
-noluyor burada?
Aras elindeki patatesleri ılgaza fırlatıyordu. Ilgaz elindeki kaşıkları uzaya doğru atıyordu. uzay kucağında tuttuğu karanı kendine siper almıştı. Mutfaktan yanık kokuları geliyordu.
-mutfak, ev yanıyor.
Koşarak mutfağa girdim. Aras arkamdan girdi.
Aras: Ilgaz makarna yanmış.
Ilgaz gülerek mutfağa geldi ve makarnayı tencere ile camdan fırlattı.
Ne olduğunu çözmeye çalışıyordum.
Ilgaz: sorun değil peynir zeytin yeriz.
Gülerek içeri gitti.
-noluyor ya?
Aras: hiç
Mutfaktan çıkıp salona gitti. Etraf çok batmıştı. Salona gittim.
-buralar neden dağınık, iki saat uyuduk ne hâle getirmişsiniz.
Uzay: ballı Lokmam, annen karanı ve evi bize emanet edip pazara gitti. Karan da sıkılınca biz de oyun oynayalım dedik.
Aras: aynen.
Koltukta uyuyan karanı görünce gözlerim ölmüş dedemi görmüş gibi açıldı.
-çocuk uyuyor ve onu eğlendirmek için oyuncak oynayabilirsiniz. Birbirinize patates fırlatmanıza gerek yok.
Aras: ama bizde sıkıldık.
-başka bir şey yapabilirdiniz.
Uzay: ama bu daha eğlenceli.
-off, annem ne zaman pazara gitti.
Ilgaz: 1 saat felan oldu.
Gülerek cevapladığı için tuhafıma gitmişti. Onları fazla takmadan mutfağa gittim. Sonra aklıma gelen şey ile salona geri geldim.
-buraları toplayın.
Hepsi yavru köpek gibi kafalarını salladılar.
-uzay sen karanı yatağına yatır.
Uzay karanı alıp yukarı çıktı. Mutfağa gidip bir çırpıda mutfağı temizledim ve dolaptan dünden kalma pırasa çorbasını çıkardım. Ne kadar Ilgaz ile Aras yememek için inat etse de mecburdum. Şimdi yemek yapsam yetiştiremezdim. Yemeği ocağa koyup salona geldim.
Kapı çalınca Aras söylene söylene kapıyı açmaya gitti.
Annem içeri girince arkasından babam ve iki abim daha girdi.
-anne? Sen pazara gitmedin mi?
Kader: yolda karşılaştık.
Yukardan uzay ve karanın ağlama sesi ile Aras ile yukarı doğru Koştuk. Odaya girdik ve uzay gülmeye başladı.
-noldu?
Uzay: Karan ağlamaya başlayınca susar diye ağlama taklidi yaptım. Ama susmadı.
Aras: senin beynini sikeyim.
Karanı kucağına alıp Aşağı indi. Ortamda bir ciddiyet olduğu için uzay susuyordu birden gülmeye başlayınca oda bana katılıp gülmeye başladı.