2.2

3.5K 177 163
                                    

"Yalnız başına yürümekten korkma!"

•♢•

Ilgaz: annem ile halam saç başa giriştiler. Ayıramıyorum.

Ayağa kalktık ve koşarak aşağıya indik. Gerçekten de saç baş kavga ediyorlardı. Hemen yanlarına gidip annemi halam denilen kadının elinden aldım.

-Napıyorsun sen?

Feride: tekrar gelicem çok yakında.

Çantasını da alıp evden çıktı. Anneme baktığımda elleri ile yüzünü kapatmış hıçkırarak ağlıyordu. Yanına gidip sıkıca sarıldım.

Kader: halanız haklı, kızım babanı ben öldürttüm
Yani yaşadığını bilmiyordum. Ama yemin ederim diğer kardeşlerinizi bırakmadım.

Hıçkırarak ağlamaya başladı ve zor da olsa konuşmaya çalıştı.

Kader: erken doğum yaptım evet ama o babanız denilen adam onları yetimhaneye götürdü. Daha 1 haftalıktı onlar sonra ılgaz ve sen oldun. O adam ılgazı da vermek istedi çünkü kız çocuk istiyordu. Ben izin vermedim ılgazı vermesine.

Sustu ve odayı sadece ılgaz ile annemin Hıçkırarak ağlama sesi doldurdu.

Kader: siz kafanıza göre takılın ben odamdayım.

Ayağa kalktı ve hızlı adımlarla odasına çıktı. Ilgazda onun arkasından gitti.

Aras ile ikimiz tek kalmıştık. Yanıma oturdu ve saçlarımı öptü.

Aras: bunlar da geçicek güzelim.

-geçmiyor aras, geçmiyor.

Birden bana sımsıkı sarıldı. Kollarımı beline sardım ve ağlamaya başladım.

Bu yaşadıklarım gerçekten zordu. İlk annemi kaybettim sandım,

Geldi.

Sonra babamı kaybettim sandım,

Yaşıyor dediler.

Birde başıma 2 abi daha çıktı. Ve onlarında zamanında beni suçlayıp şimdi pişman olmaları.

Evet, Enis'i, Kayra'yı, Miraç'ı ve ılgaz'ı affetmiş olabilirim.

Ama gerçekten pişman olduklarını hissettiğim için affetmiştim daha doğrusu şans vermiştim.

Ama onlar beni daha tanımadan yargılamış ve beni dövmelerini istemişlerdi.

Kapının çalması ile ayağa kalkıp kapıyı açtık. Arda, selin ve uzay içeri girdi.

Uzay: selam lan bizi unutan çocuklu arkadaşlar.

Aras: ne diyorsun oğlum?

Uzay: çocuğunuz varya..

-of amma boş yaptınız.

Onları orada bırakıp mutfağa gittim. Arkadan uzayın sesleri geliyordu. İçecek birşeyler hazırladım.

Bardakları tepsiye koydum ve içeri geldim.

Sıra sıra herkese dağıttım. Hepimiz içecekleri İçtikten sonra arda konuşmaya başladı.

Arda: Azra, içine ne koydun?

-limon ve şeftaliyi karıştırdım.

Arda birden ayağa kalkıp lavaboya koştu.

Uçurum (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin