0.6

9.7K 301 236
                                    

Media: Miraç

••••

Ardanın söylediği şeyler hâlâ beynimde canlanıyordu. Dün çok sarhoşdu. Aslında merak etmedim de değil. Hayır Azra kafanda ne dönüyorsa onlara saçmalamamalarını söyle. Ama merak ediyorum. Bir kere bakıp çıksam nolur ki.

Kararımı verip ayağa kalktım. Ani ama sessiz hareketlerle Ardanın odasının kapısına geldim ve kapıyı açtım. Yatakta değildi.

-Nerede ya bu?

Arda: Azra, buradayım bişey mi oldu?

Arkamdan çıkıp önüme geldi. Üstüne mavi blüzünü giyip konuşmamı bekledi.

-yani ben kahvaltıyı beraber hazırlayalım diyecektim ben burayı fazla bilmiyorum ya.

Külliyen yalan! Seni merak ettim.

Arda: hmm o zaman sen üstünü değiştir. Ufak bir market alışverişi yapalım.

-peki ben gideyim o zaman

Arda: kalabilirsin de yani.

Ehehe duydum seni.

-efendim, bişey mi dedin?

Arda: hiç, yok demedim.

Kafa sallayıp odadan çıktım. Aferin Azra çocuğu kendine aşık ettin.

+git giyin çocuk seni bekliyor

-of beni beklemiyor, karnı aç ve alışverişe gidiyor.

+ama seninle.

-olabilir.

+Azra iç sesinim kız ben senin, ileri görüşlüyüm. Seni bekliyor.

-öyle mi diyorsun?

+of salak sahibim benim tabi ki öyle diyorum. Sırılsıklam aşık bu çocuk sana.

-saçmalama.

İç sesim ile konuşurken üstümü değiştirmiştim. Dur size biraz iç sesimden bahsedeyim, 5 yıldır benimle yani 11 yaşından beri. Abimler beni istemeyip dövdüklerinde hep iç sesim ile konuşmuştum. Ne kadar inandırıcı bilmiyorum ama iç sesim beni rahatlatıyordu. İsmi dürdane, oda bana salak der. Ehe.

Aşağı indiğimde arda kapıda beni bekliyordu.

Arda: öldün sandım Azra.

Gülümsedim. Evden çıkıp en yakın bir markete geldik.

Arda: hadi bakalım başlayalım sıkıcı ama gerekli bir alışverişe.

Arda eline geleni atıyordu. Cips, çikolata, mısır, kola. Yani aklınıza ne gelirse. Bir yandan da bana sorular soruyordu.

Arda: sevgilin oldu mu hiç?

-olmadı.

Arda: olmasını ister misin?

-yani, karşıma aşık olucağım biri çıkmadı.

Arda: anladım. Yapmaktan hoşlandığın birseyler var mı?

-basketbol oynamayı severim bide senin de bildiğin şey şarkı söylemek.

Arda: sana bir teklifde bulunsam.

-ne teklifi?

+çıkma teklifi.

Arda: seninle bugün akşam bahçede beraber şarkı söyleyelim. Daha doğrusu sen söyle ben gitar çalıp eşlik edeyim.

Uçurum (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin