0.8

8.2K 282 132
                                    

Media: selin.

••••

Tam bir hafta boyunca hep karşılaşmış ama birbirimizin yüzüne bakmamıştık. Gerçekten artık Arda'ya karşı bişey hissetmemeye başladım. Birdaha hayatıma birisini alırmıyım bilmiyorum. Arda benim güvenimi kırmıştı. Zaten onlara yavaş yavaş alışırken birden güvenimi yerle bir etmişti.

Aşağı indim. Bugün tek başıma bir yerlere gitmek istiyordum. Hem kendime iş de bakmış olurdum. Tam kapıdan çıkıcakken uzay ile karşılaştık.

Uzay: Günaydın ballılokmam nereye gidiyorsun?

-biraz hava alıcağım.

Uzay: anladım, birsey olursa ara.

Kafamı sallayıp evden çıktım. Biraz daha yürüyeyim diye diye bir uçurumun kenarına geldim. Kimsede gözükmüyordu. Yavaşça uçurumun kenarına oturdum. Ve içimde tuttuğum ne varsa bağırarak dışarı savurdum.

-APTALSIN AZRA SEN. HEMDE ÇOK APTAL. SENİ SEVDİĞİNE NEDEN İNANDIN Kİ NEDEN ONA İNANIP KALBİNİ ONA TESLİM ETTİN. NEDEN YAPTIN BUNU AZRA?

Biraz geriledim sanırım yükseklik korkum vardı. Ama buradan atlasam bende kurtulucaktım. Onlar da. Abilerim de.

Abilerim ya buraya geleli 3 hafta oldu ve bir kere olsun beni aradıklarını hissetmedim. Tamam hadi beni umursamıyorsunuz ama insan kardeşini merak eder ya. Aah! Hep unutuyorum. Ben onların gözünde katilden başka bir şey değildim.

-KATİLİM YA BEN, ANNEMİ ÖLDÜRDÜM YA BEN KATİLİM. HAYAT BU KADAR ACIMASIZ OYNAMA BANA.

gözyaşlarımı tutamadım. Elimde olmadan hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Yanımda hissettiğim biri ile bakışlarımı ona çevirdim. Oda bana baktı.

×: ağlama.

-Elimde değil. Çok kötü hissediyorum kendimi.

×: Azra mı?

-Evet.

×: bende aras.

-memnun oldum.

Aras: bende, şimdi içinde tuttuğun ne varsa anlat bana.

-a-ma seni tanımıyorum.

Aras: ımm o zaman tanışalım.

Elini uzattı elini tuttum ve konuşmasını bekledim.

Aras: adım aras soyadım polat. 19 yaşındayım. Okuyorum. Sıra Sende

Gülümsedim.

-adım Azra soyadım Burhan. 18 yaşındayım. Okuyorum.

Gülümsedi.

Aras: pekala, anlat şimdi.

-ben buraya abilerimden kurtulmak için geldim. Bir arkadaşım sayesinde.

Aras: neden abilerinden kaçmak istedin ki?

-ben doğduğumda annem vefat etmiş. O yüzden beni sürekli dövüp bana katil damgası vururlardı. Babam, sürekli benle ilgilenirdi. Babam varken onlar bana bişey yapamazdı. Ama babam da annemin yokluğuna dayanamayıp ben 5 yaşındayken intihar etti. O gün bugündür her gün abilerimden dayak yerdim.

Aras: ne kadar saçma? Nereden bilecektin ki, senin geldiğinde Anne'nin gidiceğini.

-işte, bilmiyorum onlardan kaçtım daha kötüsüne yakalandım.

Aras: yağmurdan kaçarken, doluya yakalandım diyorsun yani.

-yani, aynen öyle.

Aras: neye yakalandın?

Uçurum (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin