Part 15

858 70 8
                                    

Anna's P.O.V.

Deset je sati(ujutro). Stigli smo u ogromnu dvoranu u kojoj večeras nastupamo. Moramo usavršiti pjevanje i koreografije. Saznala sam da danas nastupam sedma. To je dobro, jer sedam mi je sretni broj.

U mome nastupu nema puno plesnih pokreta i mislim da će proći dobro. Naporno sam vježbala i nadam se da će se isplatiti.

Svi smo bili tu, i bendovi i treće odjeljenje, a to znači i Luke. Nisam pričala s njim cijeli tjedan, iako mu ponekad pošaljem poruku.

A Ash? I dalje je ljubomoran. Ne pričam s njim mnogo, kao prije. Većina razgovora ispadne čudno, a ako nije čudno, onda ga poželim opalit šakom u lice. Uvijek radi iste stvari. Nekad sluša glazbu, a nekad piše pjesme i tako uvijek. To me počinje iritirati. I dalje mrzim to što sam s njim u sobi, ali to mi je i dalje nekako drago.

Bolje s njim, nego s nekim od ostalih, iako ni s Brandonom nebibbilo loše. Polako je dolazila odjeća koju smo uzeli. Nekoliko je ljudi pripremalo garderobu i svi su bili u pokretu.

Ugledala sam ženu sa slušalicom preko koje je s nekim razgovarala. Imala je u ruci neki popis. "Ispričavam se, kad dolaze osobe koje nas šminkaju i frizeri?" Zaustavila se i pogledala je na ručni sat.

"Za nekih dva sata. Do tad vježbate.." Rekla je i nastavila je pričati s nekime na slušalicu. Otišla sam natrag u backstage. Pjevao je boyband... Ahh, da. Ja sam poslje njih.

Prišla sam Lukeu koji ih je gledao na tv-u u backstage-u. Tek su počeli. Prišla sam mu. "Hej Luke."

Odmah se osmjehnuo. "Hej.. Kad nastupaš? Jedva čekam da te vidim." Jedva sam ga čula. Danas je imao odličnu frizuru... Kod dečkiju uvijek padam na frizure.

"Sljedeća sam.." Rekla sam uzbuđeno. "Gledat ćeš me?" Klimnuo je glavom. Uzbuđeno sam grickala usnicu,

Čula sam najavu i s mikrofonom sam izašla na pozornicu. Kad pjevam preskačem drugu strofu, Malo me zbunjuje ali mogu ja to. Vježbala sam cijeli tjedan i briljirati ću. 

Luke je sjeo mađu publiku i osmjehnuo se. Uvratila sam osmjeh i počela sam pjevati.

. . .

Sišla sam sa pozornice i Luke mi je prišao, "Bilo je savršeno.." Veselo sam zahvalila na komplimentu. "Siguran sam da si bolja od mojih." Sad sam se smijala kao idiot i zacrvenila sam se. 

"Hvala.." Hehehehe, bolja sam od njih..

Sjeli smo i pratili smo ostale. Svi su bili dobri i dobro su uvježbali, iako sam primjetila kod nekih osoba da im baš i ne odgovara pjesma. Većinu sam pjesama koje su izvodili znala.

Luke me je također upoznao s Michaelom. Imao je ludu crvenu kosu. On je imao treću skupinu. bio je lud kao i ostatak benda(u dobrom smislu). 

Završili smo s probom i svi smo otišli u backstage. Odjednom je, ona ista žena koju sam pitala za šminkere i frizere, viknula da su stigli i da idemo na šminkanje. Uzela sam odjeću koja je bila spremna za mene i krenula sam. 

Čim sam ugledala Jen poletjela sam joj u zagrljaj. "Hejj Anna.." Rekla je. "Ash je sredio da te šminkam." 

"Drago mi je." Povela me do stolice, "I? Kakav ti je bio tjedan?" 

Počela sam joj pričati u detalje, sve zanimljive događaje u kući. Sve šale, bruke i odvale. "Morat ćeš ponovno dovesti Caluma na skype.. Uživala sam." Smijala sam se. 

"Cal ti je najdraži?" Klimnula je glavom. Nasmijala sam se. 

"Skoro sam gotova s očima." Klimnula sam glavom."I......... Gotovo." Rekla je nakon što mi je na usne stavila ruž boje trule višnje, Imala sam smoky eye make up. 

Obuka sam odjeću u kojoj nastupam i došla sam na frizuru. Kosu mi je podigla u ispeglan rep, kao što sam tražila. 

Show počinje otprilike za pola sata i skoro svi smo spremni. Sve je bilo puno ljudi ja to mogu i hoću. Proći ću i ovu rundu. Osjećam to... 

. . .

"Evo, da se smiriš malo.." Jen mi je pružila šalicu tople čokolade. "Pij na slamku da ne razmažeš šminku." Zakolutala sam očima i uzela sam slamku. Boyband je pjevao, a poslije njih je red na mene. Polako sam popila svoju toplu čokoladu i pripremila sam se za izlazak. 

Prije izlaska me je najavila i pustila prilog o meni iz kuće. (Svaki dan su nas par sati snimali). "Dame i gospodo... Anna Taylor!" Čula sam svoje ime i glazbu. 

Prepustila sam se trenutku i počela sam pjevati. 

You know the bed feels warmer
Sleeping here alone
You know I dream in colour
And do the things I want

You think you got the best of me
Think you've had the last laugh
Bet you think that everything good is gone
Think you left me broken down
Think that I'd come running back
Baby you don't know me, cause you're dead wrong

What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
Doesn't mean I'm over cause you're gone

What doesn't kill you makes you stronger, stronger
Just me, myself and I
What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

Thanks to you I got a new thing started
Thanks to you I'm not the broken-hearted
Thanks to you I'm finally thinking about me
You know in the end the day you left was just my beginning
In the end...

What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
Doesn't mean I'm over cause you're gone
What doesn't kill you makes you stronger, stronger
Just me, myself and I
What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

When I'm alone...

Čula sam aplauz. Svima se svidjelo. Čak je i žiri pljeskao i smješkao se, Dobila sam nekoliko dobrih komentara, a onda sam sašla s pozornice. Tamo me je čekala Jen, koju sam odmah zagrlila. 

. . . . . . . . . . . 

Nas dvadeset je stalo na pozornicu pred žiri i publiku. Dvije grupe i deset solista. Bila sam nervozna sve dok žiri napokon nije proglasio da ispada Lauren, iz treće skupine - Michaelove. Pjevala je od Lady Gage Paparazzi. Idem u sljedeći krug. Još jedan tjedan s Ashom.. Svako zlo za nnešto dobro.. 

A/N

Znam, kasnim.. U svakom slučaju nadam se da vam se sviđa... :D 

Criminal Love **Dovršena**Where stories live. Discover now