Part 39

511 47 10
                                    

Anna's P.O.V.

"Nisam sigurna što ti je." Govorila mi je doktorica. "Sigurna sam da nije prehlada, jer vidjela sam milijun prehleda.. Tjekom prehlade kod drugih ljudi, nikome grlo nije bilo natečeno kao tebi sada."

"Hoću li moći ozdraviti do petka?" Upitala sam je znatiželjno.

"Trebala bi.. Sada imam nekoliko pitanja. Ustanovila sam da nije prehlada, ali još uvijek moram saznati što se desilo." Klimnula sam glavom. "Što si sve jučer pila?"

"Pila sam frappe od bannane, kolu i vodu. Kola od sinoć mi je bila čudna i nekako bljutava.." Klimnula je glavom.

"Dobro.. To je to za sada.." Uzela je neki papir i pisala je nešto. "Izvoli. Tu je popis stvari koje trebaš i ne trebaš raditi i imaš recepte za lijekove. Trebali bi pomoći i normalni glas bi ti se glas trebao vratiti u sljedećih par dana." Klimnula sam glavom, zahvalila sam joj i izašla sam.

Ispred su me i dalje čekali Ash i Natalie. Prvo smo otišli do ljekarne da uzmem lijekove za koje imam recept, a zatim smo otišli natrag u onu kuću. Prije nego što sam ušla u sobu, Natalie me je zaustavila. "Što ti je rekla doktorica?"

Pružila sam joj papir na koji je napisala što smijem, a što ne smijem. "Pročitaj." Kada je pročitala klimnula je glavom i vratila mi je taj papir.

"Drži se toga i valjda će ti biti bolje." Lagano sam klimnula glavom i ušla sam u svoju sobu. Ash je ušao prije mene. Bacila sam se na krevet i odlučila sam pročitati što smijem a što ne.

Ne smijem piti gazirana pića, ne bih trebala puno pričati, trebam piti tablete koje sam dobila svakih dvanaest sati, dobro bi bilo da pijem čaj ili toplu vodu umjesto hladne, tablete trebam piti poslije jela, a najgore od svega je to što mi je i frappe od bannane zabranjen.

Ne bih ga pila preko tjedna, ali svejedno mi je sama pomisao na to da ga ne mogu piti užasna.

I Asha je zanimalo što mi je doktorica rekla, pa sam mu dala papir da pročita. Dok je on čitao, uzela sam mobitel i vidjela sam da je skoro vrijeme za ručak. "Idemo li?" Upitala sam tiho, jer što sam tiša to mi je lakše pričati.

Klimnuo je glavom i skupa smo otišli na ručak.

Brandon, Derek i Chris su već bili tamo. Hoće li biti dana kada ću doći prije njih na ručak? "Oh, vratili ste se.." Klimnula sam glavom na Chrisove riječi.

"Jeli ti i malo bolje?" Upitao me Brandon.

"Ne.." Kratko, jasno i tiho sam mu odgovorila.

"Aaaaa.. Brzo mi se oporavi." Prigovrala bih mu zbog toga 'mi', ali me grlobolja sprečava. Tješi me jedino činjenica da mogu jesti. Ash nas je obavjestio da je proba odmah poslije ručka. Pojela sam sve što sam brže mogla i svi skupa smo otišli na probu čim su cure i dečko iz trećega odjela završili sa svojom probom. Ponedjeljkom uvijek imamo zadnji probe.

Izgleda da je Ash već odlučio tko će dobiti koju pjesmu. Već sada skoro pa znam da ću dobiti Eminema. Zna Ash dobro da mi je on najdraži reper i da dobro pjevam njegove pjesme. Sjela sam ondje gdje i inače sjednem prije probe i razmišljala sam o pjesmi koju bih mogla dobiti.

Nadam se da će biti nešto dobro.

Ash je odjednom počeo pričati. Inače mi to ne smeta, ali danas sam ljubomorna na ljude koju mogu ričati. "Od sada ću vam prvo pustiti ono što pjevate, a reći ću vam kada to odslušate ime pjesme i osobe koja će ju izvoditi.

Prve dvije pjesme koje je Ash pustio nisu bile Eminem, a to znači da ih ja neću slušati. Ubrzo sam čula poznat zvuk pjesme 'The Real Slim Shady'. Skoro mi je došlo da zaplačem kada sam čula da Derek dobiva tu pjesmu.

Da, moja je zadnja. Ubrzo sa čula poznatu glazbu pjesme koja je u mojih top 5 najdražih. Bila je to pjesma 'Mockingbird', također od Eminema. Volim i 'The Real Slim Shady', ali ova mi je draža.

Ashu svaka čast jer je izabrao odličnu pjesmu.

"Idite, redajte se i vježbajte, a ti uči tekst." Klimnula sam glavom i uzela sam papir s testom koji mi je pružio. Čitala sam riječi pjesme koju već skoro znam na pamet. Sada je trenutak da usavršim znanje teksta. Barem ću u tome biti u prednosti.

Pročitala sam tekst barem milijun puta dok su se svi oni po nekoliko puta izredali. Obožavam ovu pjesmu.

Napokon smo dovršili i ovu probu. Odmah s probe smo se uputili na večeru...

Iako je prošlo tek par sati od posjeta doktoru, osjećala sam se malo bolje. Bilo mi je lakše pričati, a to znači da se nećemo dosađivati. Bez mene im je očito dosadno.

Baš kada sam stigla na večeru, sjetila sam se da moram početi piti tablete. "Ash, donesi mi čašu tople vode.." Ustala sam i otišla sam u sobu po te tablete. Ako ih pijem svakih 12 sati, možda je najbolje da počnem sada, jer onda ću ih sutra piti za doručkom.

Uzela sam tri tablete, izašla sam iz sobe i vratila sam se na večeru. Sjetila sam se da se trebam najesti da popijem tabletu. Stavila sam tri tablete koje sam dobila pored čaše. I počela sam jesti neko sranje koje je spremio Alex. Dobar je on i sve to, ali njegova mi zdrava hrana ide na živce.

Od jučer za večeru samo imamo salate... Više mi se sviđalo dok smo jeli hamburgere, pomfrit i pizzu ili skraćeno brzu hranu. Ovako ću samo izgubiti nekoliko kilograma, a to mi baš i nije cilj jer sama sebi sam pre mršava.

Dovršila sam i tu salaticu koju smo dobili i popila sam tablete uz čašu vode.

Vratila sam se u sobu i legla sam na krevet. Bezveze sam lutala po društevnim mrežama na kojima sam dobivala sve više i više lajkova/followera sve dok nisam zaspala...

A/N

Aj houp you lajk it. ♥♥♥

Hvala za 11K readsa i 1.3K votea ♥♥

VOTE & COMMENT.

Criminal Love **Dovršena**Where stories live. Discover now