Anna's P.O.V.
Rano sam ustala i bila sam spremna, obučena. Nisam znala kad će doći, ali htjela sam biti spremna kada Ash dođe.. Ne radi njega, nego da se mogu praviti da sam krenula negdje drugo, ali ipak idem s njim. Praktički mu se igram s umom.
Pomislit će 'Ona je stvarno ostavila to što ima raditi radi mene?' i pomisliti će da mu se sviđam. To mi je jedini plan koji imam za danas.
Ubrzo sam čula zvono na vratima i potrčala sam da otvorim s osmijehom koji je padao brzinom svijetlosti kada sam ugledala Alexa. "Oh, ti si." Promrmljala sam i pustila sam ga da uđe.
"Nekoga drugog očekuješ?" Upitao je s osmijehom. Klimala sam glavom.
"Sjedi, Jen još nije spremna." Rekla sam opušteno i otišla sam u kuhinju i pred njim sam sa zadovoljstvom namazala komad kruha nutellom i pojela sam. "I što ima kod tebe?" Rekla sam punih usta. Da, znam. Odvratna sam.
"Mogla bi malo zdravije jesti?" Nasmijala sam mu se. "Mislim da na x factoru imate poprilično zdravu i dobru hranu i da bi bilo dobro za tebe da baciš te ne zdrave stvari.." Rekao je s osmijehom.
"Never." Odgovorila sam kratko i nasmiješila sam mu se. U tome trenutku Jen je izašla iz sobe i skupa su izašli. Idu trčati. Ma daj, ona nije u početku bila ovakva. Hehe, mijenja se zbog jednog dečka.. Slično je i kod mene, samo što se ja ne mijenjam zbog njega nego zbog osvete.
Ubrzo sam i ja čula zvono na vrata. Obukla sam jaknu i obula sam patike. "Hej.." Pozdravila sam ga čudno kada sam ga ugledala na vratima. "Nisam te očekivala ovako rano, mislila sam ići negdje.." Rekla sam pomalo čudno.. "Ali ako želiš možemo prošetati."
"Baš čudno, upravo su mi Jen i Alex rekli da me čekaš.." Nasmijao se. Ah, kako su glupi, nisu mu to trebali reći.
"Oni su to pretpostavljali.." Izvukla sam se. "Jer sam se spremala, a znaju da inače subote provodim s tobom." Klimao je glavom.
Poslao mi je neki čudni pogled. "Onda boje možda da odem.." Promrmljao je..
"Naravno da ne!" Pomalo sam viknula. "Idemo ja i ti prošetati.. Dug je vikend." Rekla sam s osmijehom, a on je bio pre sretan zbog mojih riječi. "Ali prvo Starbucks naravno." Rekla sam ponosno i izašla sam i zaključala sam, a zatim sam ga uzela za ruku i s njim sam došla do dizala.
Do sada ga nikada nisam uzela za ruku. Nisam znala jeli mu to previše daleko, ali nema veze. Što je bilo, bilo je. Ne mogu sada to promijeniti. Možda ga i poljubim danas, ali nisam još sigurna hoću li.
Šetali smo dugo vremena, čak smo došli i do njegove kuće, a zatim smo se opet vratili k šetnji gradom. Na kraju dana me opet dopratio kući, ispred stana. "Bilo mi je lijepo.." Rekao je s osmijehom.
"I meni isto." Pogledao me u oči i nasmijao se. Uzela sam priliku kada se zagledao u mene i poljubila sam ga na kratko i naravno uzvratio je poljubac. Tijekom poljupca, osjetila sam milijun različitih osjećaja, ali sam htjela da malo potraje.
Čim smo prekinuli poljubac, odmah sam se kratko nasmiješila, a onda sam uletjela u stan i naslonila sam se na vrata. Gledala sam ga kroz rupicu na vratima(neam pojma kako se zove ajm sorry) i bio je pre zadovoljan. Nasmiješen i sretan se uputio prema dizalu.
"Što gledaš?" Upitala me Jen smijući se. "Ništa.." Rekla sam s ogromnim osmijehom. "Sve napreduje odlično.
Jen se zasmijala. "To ti misliš, ali zapravo si već sve sjebala." Pogledala sam u nju s nekim upitnim pogledima.
"Kako to misliš, da sam već sve sjebala." Gledala sam u nju dok mi se smijala. Čak sam joj se i ja zasmijala, ali eto dosadilo mi je i prestala sam.
Bacila se na kauč i napokon je progovorila. "Zaljubila si se i nećeš to moći uraditi." Rekla je provokativno. "Znam te, živim s tobom. Nećeš moći."
"Vidjet ćeš da hoću." Nasmiješila sam joj se. "Sve da jesam zaljubljena, nema šanse da to utječe na mene i moje prosudbe.." Rekla sam s osmijehom. Pomalo lažnim, ali s osmijehom.
"Nema veze, samo pamti što sam ti rekla." Klimala sam glavom, a zatim sam se i ja bacila na kauč i tu sam i zaspala...
**1 dan kasnije, večer..**
Vratila sam se natrag na xFactor sa Jenniferinim riječima u glavi. Koliko god da sam se pravila da me boli briga za njih, ne mogu prestati razmišljati o tome.. O njenim riječima, a ostali su primijetili da sam odsutna jer inače najviše pričam, a večeras smo svi šutili. Ovaj i sljedeći tjedan su nam vjerojatno zadnji koje imamo skupa na showu.
S jedne mi je strane bilo žao, a s druge sam jedva čekala da sve prođe i da se riješim ovog xFactora i da tu osvetu više skinem s vrata.
Ponovno, bez riječi sam otišla u svoju sobu i samo sam se bacila na krevet. Kada je Ash stigao nekako sam se napravila da spavam, a on me pokrio i ostavio lagani poljubac za laku noć na mojim usnama. Pravila sam se da se prevrćem u snu samo da mogu okrenuti glavu prema zidu da nebi primijetio jednu suzu koja mi je sletjela niz obraz...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Criminal Love **Dovršena**
Fanfic"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravljeno..." čula sam sirene i potrčala sam što sam brže mogla. ... Ovo je priča o curi plave kose i plavih očiju koja započinje no...