Anna's P.O.V.
TURN DOWN FOR WHAT
Probudio me je alarm kojeg sam zaboravila ugasiti. Ugh, tek je pola osam. Pa ne mogu ja ovako... Ne mogu se naspavati ni u svojoj kući.
Nema mi druge nego da se ustanem. Obukla sam taice sa crno bijelim vodoravnim prugama i trapersku košulju. Nemam ništa drugo za radit, pa sam odmah odlučila bojati zidove. Još nekoliko detalja i gotova sam. Trebat će mi sat vremena.. Malo manje. Dok ovo dovršim, Jen će mi napraviti doručak. Uvijek mi pravi doručak.
Uključila sam Eminem Mix, malo sam ga utišala i počela sam crtati po zidovima.
. . .
Ii.... Savršeno! Dovršila sam i Big ben i New York. Napokon. Sve skupa je izgledalo super. Otvorila sam prozor u sobi da se zidovi brže osuše, a onda sam izašla iz sobe. Naravno, kao što sam i mislila doručak me je dočekao zajedno s frappeom od banane, ali Jen nije bila tu.
Malo kasnije sam pronašla i poruku koju mi je ostavila. 'Znam da je nedjelja, ali šef mi je kreten i moram raditi do 2 poslijepodne. Vidimo se kasnije.' Sigurno joj je teško s dva posla.
Uzela sam pladanj na kojem je bio moj doručak i odnijela sam ga za stol u dnevnom boravku ispred televizije. Kao i uvijek, uključila sam mtv baš u pravom trenutku. 5SOS - Amnesia.
Sviđa mi se tekst pjesme. 'I wish that i could wake up with amnesia and forget about theese stupid little things.' Opisuje kako sam se osjećala prije 4 godine, ali sad sam ga preboljela.... Valjda..
Čula sam zvuk poruke na mobitelu. Odmah sam uzela mobitel. 'Hej, mogu li doći do tebe?' Od Ashtona. Što će mi ovdje?
'Zašto?' Poslala sam. Malo ga trzam ali ću ga pustiti da dođe. Otišla sam u svoj 'glazbeni studio' i uzela sam laptop. Ubrzo sam dobila odgovor od Ashtona.
'Dosadno mi je..' E, i meni je. Zašto ne?
'Ajde dođi. Hhahahahaha. xx' Iiii.. Poslano. Otvorila sam laptop i ušla sam na facebook. Toliko zahtjeva za prijateljstvom... Preko 1000. Počela sam ih sve prihvaćati. Nakon nekoliko mi je minuta dosadilo i uzela sam mobitel. Otvorila sam instagram.
I broj followera mi je dosta narastao. Sada imam oko 7000 followera. Imam samo 10 objavljenih slika. Red bi bio da češće stavljam slike sada kada sam 'popularna'.
Objavila sam selfie koji sam uslikala sinoć prije showa i označila sam Miley Cyrus. Reda radi. Hehehe. Voljela bih da gleda australijski xFactor.
Čula sam zvono na vratima. To je sigurno Ash. Polako sam se ustala i otvorila sam vrata sa smiješkom na licu koji je postao još veći kada sam ga ugledala sa dva velika frappea od banane. Zna on na što sam slaba.
Pustila sam ga da uđe. Stavio je frappee na kuhinjski šank i zavalio se na moj kauč. "Hvala na frappeu." Rekla sam onim 'slatkim' glasom.
"Ništa.. Jesi dovršila sobu?" Veselo sam klimnula glavom.
"Dođi." Pratio me je do moje sobe. Otvorila sam vrata i ušli smo.
"Wow.." Začuđeno je gledao oko sebe. "Zar nisi reka da ćeš nacrtati Pariz i ajfelov..." Prekinula sam ga.
"Predomislila sam se." Gledao je prema zidu na kojem je nacrtan New York. Kladim se da mu budi neke uspomene..... Dok je on gledao u moj zid, izašla sam iz svoje sobe i uzela sam svoj frappe. Sjela sam za laptop i ušla sam na twitter.
Izgleda da Ash nije jedini ovdje kojemu se vraćaju uspomene iz New Yorka.
**FLASHBACK**
"Jesi spreman više??" Viknula sam, pomalo iznervirano, ali ipak sretno.
"Evo me.." Izašao je u odjelu. Prvi put ga vidim ovako obučenog i izgleda s.a.v.r.š.e.n.o. Obukli smo se svečano po prvi put u životu. Na sebi sam imala usku plavu haljinu. Dolazila je do koljena i nije imala naramenice. Preko toga sam obukla crni sako. "Izgledaš savršeno." Osmijehnula sam se na njegove riječi.
"Također." Rekla sam. Pružio mi je ruku i skupa smo krenuli do taxija koji nas je čekao.
. . .
"Stigli smo. 50$." Ash mu je platio i izašli smo.
"Evo nas ljepotice. The New York Palace." Jedan od najprestižnijih hotela u New Yorku. Jučer smo prvi put opljačkali banku i odlučili smo da to treba proslaviti odlaskom na odmor.
Napokon smo ušli. U ovoj sam odjeći izgledala barem 7 godina starije. Dovoljno da zavara ženu na recepciji. Ash je podigao kosu i napravio je tu neku smiješnu facu. Meni je smiješna, ali drugima izgleda ozbiljno i starije.
"Dobar dan. Želimo apartman za mladence." Grickala sam donju usnicu da se ne odvalim smijati jer način na koji je to rekao.. Neprocjenjivo.
Pogledala sam na lijevu ruku. Da, sve smo isplanirali. Imam dva prstena na ruci, a on jedan. "Može. Na čije ću ime staviti apartman?" Upitala je. Pružila sam joj lažnu osobnu. Lažno ime mi je bilo Donna Evans. "U redu.. Plaćate li gotovinom ili karticom?"
"Gotovinom." Pružila sam joj novac. Poslala je nosača po naš kufer i skupa smo krenuli prema našem apartmanu.
Ušli smo. Bilo je savršeno. Nakon što je izbrbljala gdje je što, otišla je. Najprije sam primjetila prekrasan pogled kroz prozor. Sve oko nas je bilo savršeno.
Odjednom sam osjetila ruke oko sebe. Bio je to Ash. Počeo mi je lagano ljubiti vrat. Okrenula sam se i počeli smo se ljubiti. Počeo mi je polako skidati sako i prešli smo u spavaću sobu.......
**END OF FLASHBACK**
Uzdahnula sam i pogledala sam prema vratima svoje sobe.
Izlazio je iz sobe i uradio je isto što i ja kada sam izlazila. Uzeo je frappe i sjeo je pored mene. "I šta ima kod tebe?" Nasmijala sam se samoj sebi. Nisam imala ništa drugo za pitat.
"Ništa.." Ustao je i počeo je bezveze hodati po stanu pjevušeći istu pjesmu koja je maloprije bila na mtv-u.
I wish that i could wake up with amnesia and forget about theese stupid little things...
A/N
To je to... Sorry što se ovoliko čekali. Nadam se da vam se sviđa.
YOU ARE READING
Criminal Love **Dovršena**
Fanfiction"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravljeno..." čula sam sirene i potrčala sam što sam brže mogla. ... Ovo je priča o curi plave kose i plavih očiju koja započinje no...