Anna's P.O.V.
Na brzinu sam sredila čupavu kosu i krenuli smo. Prvo me je odveo do one kuće da ostavim stvari, a zatim smo se ponovno krenuli voziti Sydneyom. "Jesi gladna?" Upitao je s osmijehom.
"Uvijek." Odgovorila sam veselo promatrajući njegovu kosu. Zanimljivo mi je gledati njegove kovrdže. Prije mu je bila dosta kraća kosa, baš kao i moja. Ja se nisam 4 godine šišala i sada mi je ogromna kosa. Možda da je ponovno ošišam.. Moja me stara frizura podsjeća na sadašnju frizuru Taylor Swift.
Definitivno ću je skratiti, ali neću više nikad imati onakvu kosu. Obožavam svoju dugu kosu, a vidim da se i Ash slaže sa mnom.
Otišli smo u neki restoran, uopće nije skup i prestižan i to mi se sviđa jer nisam obučena za ništa drugo. Sjeli smo za stol i uzeli smo menu. Ja sam odlučila uzeti makarone sa sirom, a za njega nisam sigurna jer je ime jela poprilično uvrnuto.
Glupi su ovdje u restoranu. Bolje bi bilo kada bi stavili jednostavnije ime. Ljudi bi više naručivali jer se nebi brukali dok pokušavaju izgovoriti to ime. Eh, da.. Mogla bih jednoga dana ako ne uspijem kao pjevačica, pokušati otvoriti restoran....... U kojem bi posluživala samo različite vrste makarona sa sirom.
Nakon duuugog razmišljanja o otvaranju restorana, sjetila sam se da sam ovdje došla s Ashtonom i da moram što prije nešto reći jer bi sve ubrzo moglo postati čudno, a to naravno ne želi, "Što si to točno naručio? To ime mi je pre komplicirano." Upitala sam s osmijehom koji je uzvratio.
"Ma obična piletina, smo izmišljaju s imenima." Nasmijala sam se njegovim riječima.
"U potpunosti se slažem s tobom." Veselo sam rekla. Ovo je, službeno, početak moje osvete. Moram ga prvo natjerati da me voli još više nego što me voli, a zatim ću vidjeti što ćemo dalje. "Zašto si želio da se družimo danas?" Upitala sam znatiželjno. Barem sam glumila znatiželju.
"Pa ne znam.. Bilo mi je dosadno, a i želio sam da... Umm.." Ostao je bez riječi. Nije očekivao ovo pitanje. Drago mi je da sam ga uspjela uhvatiti nespremnog jer će mi tako biti lakše manipulirati njime. Poslala sam mu upitni pogled nakon nekoliko sekundi tišine. "Sorry, zbunio sam se pomalo."
Lagano sam mu se osmjehnula. "Nema veze, nastavi." Lagano sam grickala usnicu. Znam da obožava kad to radim.
"Znači bilo mi je dosadno i želio sam da se malo družimo bez Chrisa i Brandona." To Brandon je rekao nešto tiše. Dobar znak.
"Aham.." Promrmljala sam u trenutku kad nam je konobarica počela stavljati hranu na stol. Zahvalili smo, otišla je i nastavila sam govoriti. "Jeli ti žao što je Luke otišao u Michaelovu grupu?" Upitala sam sa dozom lažne znatiželje. Ponovno.
"Nije, to je bila njegova odluka. Tebi?" Upitao je sa dozom prave znatiželje. Znamo mi oboje da sam se ja sviđala Lukeu prije i da se i on meni sviđao, ali to je završilo odavno. Možda mu zato nije žao što je Luke u Michaelovom odjelu. Zbog mene.
Ako je tako, i meni je drago jer u ovo, po stoti put razmišljam o ovome, planiram uvući samo Brandona i Ashtona.
Ja i Ashton smo nastavili razgovor uz povremene slatke komplimente i moje lažne zaljubljene poglede. Nek se zamisli. Mislim da ga za sada vrtim oko maloga prsta. Oh, Ashton. Podsjećaš me na mene kada sam bila zaljubljena u tebe...
Nakon nekoliko zanimljivih sati moga glumljenja da mi se sviđa, odlučili smo da je vrijeme da idemo natrag na xFactor. Sutra ipak počinjemo vježbati dva puta na dan jer smo kraći za jedan odjel i moramo se pripremiti.
Došli smo kući u isto vrijeme kao i ostatak njegova banda pa su počela pitanja kao zašto nisu skupa išli, i tako dalje. Pustila sam Asha da odgovara na ostala glupa pitanja i otišla sam u sobu.
Kada sam došla u sobu sjela sam na krevet i zamislila sam se zašto sam došla u sobu kada mi ne treba niša ovdje. Ustala sam i izašla sam iz sobe. Otišla sam ravno u zajednički boravak i sjela sam bez pozdrava kod Chrisa i Brandona koji su, izgleda, već odavno tu.
Nakon dvije minute sam ih ipak odlučila pozdraviti kao da sam tek ušla. "Di ste ljudi?" Veselo sam rekla. Pre veselo. "Znam da zvučim napušeno, ali nisam majke mi.." Rekla sam kroz smijeh. "Samo sam vesela."
Sjela sam pored Brandona, naslonila sam se na njega i udobno sam se namjestila. Sada je samo trebalo čekati Asha i njegovu reakciju. Ubrzo je i on došao a ja sam se pravila da gledam u tv. Brandon me je zagrlio jednom rukom.. Kao da ima scenarij i zna sve što treba raditi. Povremeno sam bacala pogled na Asha koji je ljubomorno gledao u mene naslonjenu na Brandona. Mislim da sada puca od ljubomore... Neka. Tako mu i treba...
A/N
Ne kasnim barem s ovom pričom WOOHOO <3.
YOU ARE READING
Criminal Love **Dovršena**
Fanfiction"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravljeno..." čula sam sirene i potrčala sam što sam brže mogla. ... Ovo je priča o curi plave kose i plavih očiju koja započinje no...