A/N
Ako vam se da ostavljajte komentare dok čitate. Tako mi je nekako draže i ljepše <3
Hello ljudi. <3
Nadam se da će vam se nastavak svidjeti.. Potrudila sam se za njega i već ga duže vrijeme pišem radi blokadice koja mi je naišla. Nadam se da vam je još uvijek zanimljivo i da vam se sviđa ova priča. Napišite mi ako ima nešto što vam se nesviđa ili neke greške.. Potrudit ću se ispraviti sve.
Oprostite što ne postavljam redovito nastavke, ali škola mi je ponovno počela i pokušavam naći vremena za pisanje i nije mi nimalo lako. Imajte razumjevanja.
To je to za sada. LY <3 :*
Anna's P.O.V.
"Ovo ti je definitivno, bez sumnje i dvoumljenja najbolji nastup do sada i nadam se da ćeš kao i do sada, svaki put biti bolja i bolja. Mislim da si na pravome putu da dođeš do finala i moj si favorit." Zahvalila sam Redfoo-u na riječima koje su me zasigurno još više motivirale da idem dalje.
Nakon njegova savršenog komentara, sišla sam s pozornice sa ogromnim osmijehom.
U backstage-u su me dočekali Ash, Brandon i Chris, ili kako ih ja volim zvati ABC Family. To mi je palo na pamet prije par dana i mislim da im je nadimak savršen. Zagrlila sam ih sve odjednom. "Kažu da sam najbolja do sada." Rekla sam svojim slatkim glasom.
"Čuli smo, i primijetili smo." Ash je rekao s osmijehom, većim nego u zadnja dva tjedna...
Izgledao je kao da mu je netko oduzeo volju za životom i kao da sam mu je upravo vratila. To mi je drago. Treba biti zagrijan za mene. To mi i neće biti problem. Dok smo sami ću ga zavoditi, glumiti zaljubljenost, praviti se stidljiva, praviti se da ga volim... Sve to mi neće biti ni najmanji problem.
Mislim da sam prošla glumačku školu s odličnim uspjehom. Dom je bio moja glumačka škola. Trebalo je i tamo glumiti jaku curu da bih opstala. Tamo je bilo previše idiota kojima je trebalo utjerati strah u kosti da bi me pustili na miru. Tako sam i napravila i ostatak toga vremena mi je prošao mirno. Čak sam se uspjela malo i smiriti... Postati nova i bolja osoba.
Izgleda da sada kada sam ponovno s njim to treba pasti u vodu. On je definitivno postao bolja osoba. Više nije klošar i ološ kao prije.. Sada je popularan i pjevač... To je ono što sam i ja trebala postati... Dok ga nisam opet srela.
Sada se vraćam na staro... Ne u fizičkom smislu, da mu prijetim pištoljem ili da ga prebijem kao nikoga, nego u smislu kučke bez srca koja sam bila prije nego što sam se zaljubila u njega. Vratit ću se da dovršim posao, a zatim mogu što god hoću.. Tek kada vidim da je njegovo srce slomljeno kao što je moje bilo kada me je izdao..
"O čemu razmišljaš?" Upitao me Brandon. Na to pitanje sam se trgnula iz svojih misli i osmjehnula sam se najljepše što sam mogla.
"Ma nebitno." Pogledala sam u Asha i namignula sam mu. Naravno, to Brandon i Chris nisu vidjeli jer su bili s druge strane. Ne smiju vidjeti što radim. Ne smije nitko..
Sa svojom ABC Family sam ostala sve dok nije bilo vrijeme da proglase tko ispada. Ash je uvijek bio tu, a njih su dvojica morala ići nastupati u intervalu od pola sata. Poprilično sam sigurna u sebe i mislim da ja nisam ispala.
Zajedno sa Brandonom i Chrisom sam izašla na pozornicu i u tajnosti držala fige da ispadne moj BFF Jasmine. Obožavam tu curu. K'o prehladu. Poslala sam joj neki protivnički pogled koji je naravno uzvratila i pogledala sam ravno prema žiriju i osmjehnula sam se najbolje što sam mogla.
Nakon par minuta smo napokon saznali tko ispada. Žiri je izveo Chrisa, Anthonyja i Blue Power.. Kakvo je to uopće me za girl band? Ja bi to bolje smislila...
Izgleda da moje držanje figa da bi ona ispala i nije baš pomoglo.. Znači strašno.
Na kraju se ispostavilo da ispada Anthony. Jedina muška osoba u Jasmininom odjelu. To je dobro, jer sada naš odjel prelazi u vodstvo. U njenom su ostale samo ona i neka druga cura... Vjerojatno ona koja je bila s njom kada sam je napala.
Nas je troje, njih su dvije. Postigla sam nešto u životu.
Napokon sam sišla s pozornice i pozdravila sam se s BC djelom ABC Familyja. Odvajam se od njih.. Možda će mi prijati mali odmor od njih. Nisam rekla ABC jer sam sigurna da će Ashy doći do mene već sutra.
Zajedno s dečkima i Jen, otišla sam kući. Poslala sam poruku Jen koja je sjedila odmah do mene. Mobitel joj je zazvonio glasno i to iskreno nisam planirala. Svi su gledali u nju koja je skrivajući mobitel čitala poruku. Mislim da je pomislila da je od Alexa. Ehhh, Alex Alex.. Sigurno je zaljubljena u njega.
Primijetila sam da je zakolutala očima. Sigurno je pročitala poruku. Poslala sam joj: 'Pozovi ih unutra.'. Nasmijala sam se za sebe i kada smo stigle kući, pozvala ih je unutra i pristali su.
Svi smo se okupili. Sada sam dobra i s Michaelom, što znači da samo Luke ima nešto protiv mene. Zašto? Ne znam, ali definitivno ima nešto. Čak je i govorio da mu se ide kući, ali svi ostali su htjeli svratiti tako da ga nisu ni slušali.
Cijelu smo večer pričali i zezali se. Ash i ja smo im ispričali vise detalja o tomekako se znamo iz New Yorka, ali smo naravno izostavili par detalja... Ne puno toga.. Na primjer to kako smo pljačkali banke i kako me je izdao pije nego što je otišao u Sydney. Praktički smo izmislili dvije godine života. Jen se smješkala cijelo vrijeme jer je znala cijelu istinitu priču napamet.
Kada su napokon otišli bacila sam se na kauč s osmijehom. "Koliko smo samo sranja Ash i ja izmislili.. K'o nikad u životu." Rekla sam smijući se.
"Znam.. Primjetila sam, ali kako napreduješ? Jesi se zbližila s njim?" Upitala je pomalo zabrinuto.
"Jesam, ne brini. Imali smo osoban razgovor jutros. Neću ti reći o čemu se radi, ali bilo je loše volje cijeli tjedan i oraspoložila sam ga sa doslovno par riječi." Rekla sam pospano zijevajući. "A sada ako nemaš ništa protiv idem spavati." Prošla sam, mašući joj, ravno u svoju sobu.
Osjećam se veselo. Neznam ni sama zašto, ovaj osjećaj odavno nisam imala. Kao da je sve što mi treba da budem sretna u životu tu i kao da nikada nisam osjetila bol i teške udarce od života i ljubavi. Ovaj poseban osjećaj u glavi i trbuhu me držao budnom i prestala sam se nadati da ću zaspati jer neću..
YOU ARE READING
Criminal Love **Dovršena**
Fanfiction"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravljeno..." čula sam sirene i potrčala sam što sam brže mogla. ... Ovo je priča o curi plave kose i plavih očiju koja započinje no...