Part 29

632 49 6
                                    

Prvo vam želim reći da pišem novu priču Dreams(L.H.Fanfiction) Pa ako vam se da, pogledajte.. Ima tek 1 dio, to vam je 2 minute :)

Žao mi je ako kasnim s nastavcima, ali težak mi je ovaj tjedan, imam puno za učiti, bliži mi se krizma i moram se pomalo i zato pripremati, ali obećajem da ću poslije toga postavljati nastavke redovno, svaka 3-4 dana..

Ostavite vote i komentar :)

Anna's P.O.V.

Svi skupa smo otišli na probu. Ovo bi trebala biti prednost za nas, naravno ako mi Ash odabere pravu pjesmu.

Sjedili smo i čekali smo. Nakon par minuta čekanja pored mene je sjeo, tko drugi nego Brandon. "Hej ljepotice.." Ponovno vidim 'zavodnični osmijeh'. Zgodan je on, lijep, sladak i sve to, ali jednostavno mi se ne sviđa.

"Hej." Rekla sam kratko.

"Nedavno sam se pokajao što sam ti rekao da ideš u sobu s mentorom." Hoho, pokajao se.. Neka, nek.

"Ok." Kratki odgovori su zakon u ovakvim situacijama. On misli da to mene zanima... E pa krivo misli.

I Ash nam se odlučio pridružiti s pjesmama. Čim je vidio da Brandon sjedi pored mene, prostreljao ga je pogledom, ali Brandon u tom trenutku nije ni gledao u njega. Da je, ovo bi izazvalo čudnu situaciju u kojoj nemam želju sudjelovati.

Podijelio nam je papiriće s pjesmama. Smiješila sam se kada sam vidjela što piše na mome papiriću. Katy Perry - Wide Awake. Obožavam ovu pjesmu i već je znam napamet. Inače se uvijek svađamo jer nitko ne želi prvi pjevati ali ovaj sam se put odlučili javiti dobrovoljno. "Ja bi prva." Rekla sam. Davao mi je tekst i uzela sam ga za svaki slučaj.

Otpjevala sam poprilično dobro i zadovoljno sam sjela. Probe će ići dosta brže jer nas je sada četvero u našem odjelu.

Sjela sam. Brandon se odmah poslije mene javio da pjeva. On je dobio pjesmu Wake me up od Chrisa Browna. Da sam ja na Ashovu mjestu, ja bih tu pjesmu dala Chrisu jer... Pa pjeva je Chris Brown... To mi je nekako logično, ali eto.

Dovršili smo probu i vratili smo se u dnevni boravak našega odjela. Ash je počeo pričati o tome kako smo u prednosti zbog današnje probe... Kao da mi čita misli. "Zbog današnje smo probe u prednosti, možda čak i zato što nema Adama... Vi se ostali možete više posvetiti vježbanju." Mislim da ono što je Michael rekao u interviewu, dan njih četvorica ovo ne doživljavaju kao natjecanje nije istina.

Možda samo malo.. Ipak su najbolji prijatelji, ali sva četvorica su pomalo ludi, pa me nebi ni čudilo.

Oni su nastavili razgovor o tome, meni ih je dosadilo slušati. "Idem ja u sobu.." Rekla sam, ustala sam se i otišla sam ravno u sobu. Za sobom sam zatvorila vrata i bacila sam se na krevet.

Uzela sam mobitel i bezveze sam listala poruke. Ugledala sam meni dobro poznato ime u kontaktima. Luke. U jednom smo trenutku bili poprilično bliski.. Stvarno ne znam što se desilo.

Možda je zbog Asha... Ne znam što mu je rekao, ali mogu ga pitati. Ušla sam u naše poruke. Odlučila sam mu poslati poruku. 'Hej.. Dosadno mi je. Želiš li da se nađemo? :) xo'

Ubrzo sam dobila i odgovor. Ne pre brzo, ali dovoljno brzo da se ne naživciram. 'Daa... Dođi do mog odjela. :)'

Ustala sam, stavila sam mobitel u džep i krenula sam prema vratima. Baš kada sam izlazila, srela sam se s Ashom. "Gdje ćeš?" Upitao me.

"Idem negdje." Prošla sam pored njega i izašla sam. Krenula sam ravno prema odjelu na kojem je boyband kojemu je mentor Luke.

Došla sam do vrata. Bila sam sigurna da je ovo njegova soba, i pokucala sam. Bila sam u pravu. Otvorio mi je Luke. "Idemo li prošetati ili ćemo biti u sobi?" Upitao me.

"Svejedno mi je.." Odgovorila sam sliježući ramenima. Izašao je i zatvorio je vrata za sobom. Odlučila sam započeti razgovor. "Što se dogodilo s našim prijateljstvom?" Upitala sam poprilično izravno. "Prije smo se stalno dopisivali, nalazili... Što se dogodilo?"

"Ne znam.. Jednostavno.." Prekinula sam ga.

"Jeli to zbog Asha?" Upitala sam, ponovno izravno. Kao odgovor sam dobila blago klimanje glavom. "Kakve veze ima on s našim druženjem?" Upitala sam ga. Slijegnuo je ramenima. Mogao bi malo i odgovarati rijecima, al ok.. "Evo ovako... Mi ćemo se dopisivati i družiti. Bit ćemo najbolji prijatelji i družit ćemo se." Rekla sam blagim glasom da nebi zvučalo previše kao da mu zapovijedam. "Može?" Upitala sam ga s blagim osmijehom.

"Dogovoreno." Rekao je i osmijehnuo se. S osmijehom sam ga zagrlila. Zadovoljna sam s ovim razgovorom iako sam ga većinom ja držala... Barem sam postigla nešto i to mi je drago....

Criminal Love **Dovršena**Where stories live. Discover now