Part 63 - Show, Home, Week 10(Final week)

198 17 2
                                    

A/N

Krivo mi je, ali dolaze zadnji nastavci. 

S druge mi je strane drago što ću napokon završiti  i osloboditi se još jedne priče, jer ih imam dosta drugih u draftovima koje samo čekaju da ih objavim. 

Poslije ovoga će biti još dva nastavka i nadam se da ćete uživati. <3

Anna's P.O.V.

Tjedan mi je brzo proletio u razmišljanju o svemu, a najviše o onome što je rekla Jen. To mi je i dan danas u glavi, imamo generalne probe za predzadnji show koji ću imati na xFactoru, i previše mi je. Imam osjećaj da ću se onesvijestiti tijekom nastupa. 

Srećom, pjesma mi nije teška samo što je pjeva muško pa smo morali prilagoditi tekst pjesme. Pjevam pjesmu od !Magic - Rude i stvarno volim tu pjesmu. Gdje god u tekstu je bilo her morala sam promijeniti u him i tako dalje. 

Sve je prevedeno tako da izgleda kao da je to zaravo moja pjesma. Poprilično je opuštena, pa sam se malo opustila, mada ću u odjeći izgledati ozbiljno. 

Za nastup sam odlučila nositi odijelo, crne hače, cipele i sako, bijela košulja i crna leptir mašna. Mislim da ću izgledati fancy večeras i ne mogu dočekati da to završim i odem kući.. Da se odmorim i naspavam u svome krevetu u svojem stanu.. 

Sve sam smislila, Ash će pronaći porukicu u sobi i onda će pronaći mene i Brandona, večer prije nastupa, to jest finala xFactora. Biti će veliko i bolno. Naravno, čim Ash ode, guram Brandona od sebe i odlazim. Tako bi se to trebalo odviti i definitivno će se tako dogoditi. Ništa neće poći krivo. Ništa ne smije proći krivo. 

. . . . . 

Saturday morning jumped out of bed

And put on my best suit

Got in my car and raced like a jet

All the way to you

Knocked on your door with heart in my hand

To ask you a question

'Cause I know that you're an old-fashioned man, yeah

Can I have your son for the rest of my life?

Say yes, say yes 'cause I need to know

You say I'll never get your blessing 'til the day I die

Tough luck, my friend, but the answer is 'No'

Why you gotta be so rude?

Don't you know I'm human too?

Why you gotta be so rude?

I'm gonna marry him anyway

Marry that boy

Marry her anyway

Marry that boy

Yeah, no matter what you say

Marry that boy

And we'll be a family

Why you gotta be so

Rude

I hate to do this, you leave no choice

Can't live without him

Love me or hate me we will be boys

Standing at that altar

Or we will run away

To another galaxy, you know

You know he's in love with me

He will go anywhere I go

Can I have your son for the rest of my life?

Say yes, say yes 'cause I need to know

You say I'll never get your blessing 'til the day I die

Tough luck, my friend, 'cause the answer's still 'No"

Why you gotta be so rude?

Don't you know I'm human too?

Why you gotta be so rude?

I'm gonna marry him anyway

Marry that boy

Marry her anyway

Marry that boy

No matter what you say

Marry that boy

And we'll be a family

Why you gotta be so

Rude..

Jedva sam nekako ispjevala, poklonila sam se i poslušala sam komentare. Samo sam čekala da se bacim na krevet i zaspem. Zahvalila sam i čekala odluku. (Pošto sam zadnja nastupala.)

Trebalo bi biti gotovo za desetak minuta i ne mogu dočekati. 

Ubrzo sam saznala da ja ostajem u showu i u finalu sam. Nažalost srce mi se slomilo kada sam saznala da ostajem sama s Brandonom i Jasmine i da nas Chris napušta. Ne znam što taj žiri misli, Jasmine očito ne zaslužuje da bude u finalu s nama jer i nije nešto. 

Chris ima anđeoski glas i po meni jedini zaslužuje pobjedu, ali previše je vježbao i na kraju pjesme mu je pukao  glas. To je sigurno i jedan od glavnih razloga što nije više s nama na showu. Nakon showa sam ga zagrlila i pozdravila sam se s njime.

Ovaj su me tjedan dobro pripremali Calum i Ash, a nadam se da će i sljedeći. 

Kada smo pošli kući, išli smo s dva auta. Ja sam bila s Ashom, Jen i Lukeom, a ostali su bili u drugom. "Želiš li ostati kod mene večeras?" Šapnula sam mu dok smo se vozili. Klimnuo je glavom s osmijehom. 

"Ako ti želiš da ostanem, onda ostajem." Promrmljao je, a zatim mi je uzeo ruku. Heheh, moje zavođenje. 

Kada smo došli kući, Jen je odmah otišla spavati i a ja i on smo ostali budni. Zabavljali smo se i gledali smo filmove, ali ubrzo smo bili previše umorni oboje. 

Odlučili smo ići spavati. "Možeš li mi dati neki jastuk ili nešto?" Upitao me dok se spremao da spava na kauču. 

"O ne, ti spavaš sa mnom večeras." Rekla sam mu s osmijehom. "Spavali smo u istom krevetu milijun puta do sada, zašto nebi i sada.." Rekla sam na što se on, misleći da ga nisam gledala, zadovoljno nasmiješio za sebe i došao je za mnom u sobu. 

Legla sam i naslonila sam se na njega i tako sam zaspala. 

. . . . .

**Par dana kasnije, na xFactoru**

Zadnji tjedan. 

Zadnja prilika da zablistam na showu. 

Zadnja prilika da pokažem Ashu kako boli kada te izda netko koga voliš više od života.

Znači, još jedna prilika da ga povrijedim, da sebi osvojim karijeru i slavu i zatim da praktički živim s time do kraja života. Hehe, ovo bi trebalo biti zanimljivo. 


Criminal Love **Dovršena**Donde viven las historias. Descúbrelo ahora