Part 37 - Week 4

544 47 14
                                    

Anna's P.O.V.

Dosadilo mi je izležavanje na krevetu, pa sam ustala i otišla sam do zajedničkog dnevnog boravka našega odjela. Čim sam tamo došla, sjela sam pored Brandona. I ptice na grani već znaju da me želi. Nažalost, tu mu želju neću ostvariti.

Ovo je prvi put da sam mu sjela ovako blizu, ali stvarno je bilo slučajno. Pogledala sam oko sebe. Chris i Derek su gledali u nas čudno, ali ipak sa onim zlobnim podsmjesima. "Šta vas dvojica gledate?" Rekla sam iznervirano. Ovo će postati zanimljivo.

"Zar je gledanje u tebe zabranjeno?" Upitao je Chris onim zlobnim glasom. Dok sam šutila i promatrala ih, naučila sam par njihovih karakteristika.

"Naravno da je." Odmah sam rekla, bez čekanja.

"Pa zašto onda on.." Pokazao je na Brandona. "..Drelji u trebe od kada si došla ovdje?"

Pogledala sam u Brandona i stvarno je gledao u mene cijelo vrijeme. "Dobro pitanje... Brandone, zašto cijelo vrijeme dreljiš u mene?" Upitala sam sarkastično. "Svi znamo da ti se sviđam, ali toliko? Uhh.." Ova dvojica su se počela smijati, a Brandon se pomalo zacrvenio. Sreća Brandonova pa ona dvojica to nisu skontali.

U tome trenutku je došao i Ash. Čim vidi da negdje idem, prati me. Zanimljivo je njemu sigurno u životu kad mene prati stalno. Ovo ću ipak prešutjeti.

Derek i Chris su se i dalje smijali. "Što je smiješno?" Sjeo je do mene. Ma da, sjedim između dva dečka i uz to se obojici sviđam. Chris i Derek su Ashu naravno ispričali sve od riječi do riječi. Ashu je naravno to bilo još smješnije jer zna zašto sve ovo radim. "Ovo bi trebalo biti zanimljivo." Rekao im je.

"Što to Ashton?" Rekla sam naglašavajući njegovo ime.

Moguće je da sam požalila zbog pitanja jer bi im mogao reći moju tajnu. Nije tolika tajna, ali svejedno... Ako im kaže da se pokušavam vratiti na staro, pitat će zašto sam se uopće mjenjala, a to dovodi do popravnog doma za koji nitko ne zna.

Nadam se da će biti pametan i da će odgovoriti nešto normalno. "Maa ti si uvijek zanimljiva.." Zakolutala sam očima. Bolje donekle normalno nego potpuno glupo i nenormalno.

Na mom se licu neočekivano pojavio neki osmijeh na licu. Pokušavala sam ga sakriti i može se reći da sam i uspjela u svome naumu. Ako mi nešto ide, onda je to skrivanje emocija. "Znam da sam uvijek zanimljiva." Rekla sam 'umišljeno'.

"Osim kad nisi." Nadodao je Derek. Ovo nisam očekivala od njega. Podigla sam srednji prst i doslovno sam mu ga unijela u facu.

"Obrati se prstu.." Svi su gledali u nas. Maknula sam ruku zbog straha da će me ugristi za prst, ali i dalje mislim da sam mu dobro vratila. Njegovo je svejedno bolje.

Svi su nešto brbljali, samo Brandon nije progovarao. On mi je u zadnje vrijeme pre čudan.

Dosadilo mi je i s njima, a i uskoro će večera.

Ustala sam i krenula sam natrag prema sobi. Sekunda me djelila od sobe, ali netko me je uhvatio za ruku i zaustavio me. Bio je to Brandon. Pritisnuo me je uz zid. "Kako ti uspjeva?" Upitao je. Nije imao nikakav osmijeh na licu.

"Što to?" Upitala sam ga grickajući usnicu.

"To što radiš.." Pogledala sam ga čudno. "Nemoj mi glumiti nevinašce. I sama znaš da te svaki muškarac na xFactoru želi za sebe. Pogotovo oni idioti iz boybanda.."

"E pa vidiš, to sam prvi put čula. Zar svi ne love one ženske iz banda i trećeg odjela?" Upitala sa ga znatiželjno jer očito prati tko se kome sviđa.

"Ne ljepotice.. Vjerovala ili ne, svi žele tebe.." Podigla sam jednu obrvu u zrak.

"Hvala ti na informaciji." Rekla sam s osmijehom i lagano sam ga odgurnula od sebe i ušla sam u sobu. Trabunja.. Ne zna o čemu govori. Ako se njemu sviđam, ne znači da je tako sa ostalima.

Uzela sam mobitel, vratila sam Jen poruku i izašla sam iz sobe. Ne znam zašto sam uopće ulazila u sobu. Mogla je Jen i bez te jedne poruke.

Otišla sam u blagavaonicu. Kao i obično, dolazim zadnja. Ostali su se već okupili tamo, barem iz moga odjela. Nesvjesno sam sjela pored Brandona. Sa svoga mjesta sam gledala prema kuhinji, ne zbog hrane već zbog Alexa koji mi je mahao od tamo.

Mahnula sam i ja njemu. Ubrzo su nam počeli donositi večeru. Na moje čudo to su bili makaroni sa sirom. Uz njih smo dobili i piće po želji. Ja sam uzela kolu.

Dok sam jela, slučajno sam pogledala prema Brandonu. To me podsjetilo na nešto što je rekao.. Okrenula sam se prema dečkima iz boybanda. Neki od njih su gledali u mene i vidjeli su da čudno gledam u njih.

Vratila sam se jedenju makarona. Što ako je Brandon ipak rekao istinu?

Pfff, ja te dečke uopće ne primjećujem. Ne znam im ni imena.. Jedva sam upamtila imena dečkima iz moga odjela. Nisam više sigurna u ništa osim jedne stvari. Sada sam 100% sigurna da je i Brandon zainteresiran za mene.

To mi se ne sviđa..

A/N

To je to za sada!

Aj houp ju lajk it. <3

VOTE & COMMENT!!! <3

Ly <3

Criminal Love **Dovršena**Donde viven las historias. Descúbrelo ahora