Part 14

1K 77 14
                                    

Anna's P.O.V. 

Čula sam pljesak. Naklonila sam se. "Hvala, hvala." Sjela sam. Ovo je jedna od zadnjih proba prije nastupa. Mislim da sam dobro izvježbala, iako je sve to moglo bolje. 

Sutra poslije nastupa možemo ići svojoj kući ali se moramo vratiti u nedjelju navečer. Zabaviti ću se sa Jen, i početi ću dovršavati svoju sobu. 

I ostali su počeli nastupati.. Utonula sam u sjedalo dok je Brandon pjevao Granade. Imao je stvarno prekrasan glas. 

Stvarno smo svi bili dobri. Sutra je nastup i nadam se daću proći dalje. Ako pobjedim, to mi je životna prilika i zarađivati ću puno više nego što sam zarađivala od pljački. U svakom slučaju, sa pljačanjem sam gotova.

Ash je opet sjeo pored mene. "Hej, bila si dobra. Puno si napredovala u obih tjedan dana." Klimnula sam glavom i zahvalila sam mu. "Umm, mogu te nešto pitat?"

"Možeš." Imam neki osjaćaj da će ovo biti čudno.

"Zašto si se preselila ovdje iz New Yorka?" Vidim na što cilja. On se sigurno preselio da me nebi slučajno sreo, a ja? Da nebi njega srela.

"Paa.... Odlučila sam započeti novi život ovdje. Kao što i sam znaš promjenila sam identitet." Klimnuo je glavom.

"Ovo me je uvijek mučilo.. Jesi li dobivala frappe od banane u popravnom?" E, sad mi je došlo da mu odvalim šamarčinu, ali ostala sam smirena. Nisam ja više takva, bolja sam osoba... Uvjeravala sam samu sebe.

"Ne." Prekiržila sam ruke. Nastala je čudna tišina.

Brandon je došao i sjeo pored mene. Ash je na to zakolutao očima, a ja sam u sebi umirala od smjeha. Da, sto posto je ljubomoran.

"Ejj, slatkicee.." Pomalo sam se zacrvenila i mislim da je Ash skužio.

"Ej, bio si dobar.." On se nasmijao.

"Ti si bila bolja." Zahvalila sam osmjehom. Mislim da mu se sviđam. Ash se ustao i otišao negdje. Izgleda da mu smeta to što ga baš i ne doživljavam.

Mislim, da se ono u New Yorku prije 4 godine nije desilo, možda bi sada bili sretni sa mnogo više novca, ali od pljački.. A možda i ne?

Da Ash nije dobio nagodbu, nebi bio slobodan i nebi bio poznati član benda 5 Seconds of Summer. Možda je baš ovo, ono što se moralo desiti za Ashovo dobro, ali i za moje dobro. Više nisam agresivna kao prije i bolja sam osoba.  Iako onaj novac nikada nisam vratila, i dalje smatram da sam dobro uradila kada sam sakrila novac od Asha, a NYPD (New York police department - Njujorška policija) i dalje misli da je novac uzeo neki slučajni prolaznik koji je vidio kada smo ga zakopavali.

"Zemlja zove Annu..." Trznula sam se. Brandon me je dozivao. "O čemu razmišljaš?"

"Ma, ništa važno." Rekla sam i pogledala sam prema pozornici.

Adam je pjevao Lose yourself od Eminema i dosta je napredovao ovaj tjedan. Lose yourself mi je definitivno bila najdraža Eminemova pjesma i smatram da mu je to najbolja koju je napisao. 

"Voliš Eminema?" Upitao me je. Klimnula sam glavom. "I ja, ali nisam baš fan rapa. Više volim pop, rock itd."

"Ja volim sve, ali Eminem mi je najdraži.

Tako smo razgovarali sve dok oped nije došao red na mene da pjevam.

Mislim da sam otpjevala najbolje do sada. Nakon mene je na red došao Brandon. Zanimljiv je, sladak je, zgodan je i zna voditi razgovor. Dok je pjevao Granade pokazao je prema meni 'I would catch a grenade for ya'

Namignuo je i nastavio je pjevati. Grickala sam donju usnicu dok sam gledala u njega dok pjeva. Bio je sladakkk.. 

Pogledala sam prema Ashu koji je očito cijelo vrijeme gledao u mene. Odmah je okrenuo glavu. Mije valjda da me još voli? Mislila sam da me je potpuno zaboravio, ali kladim se da me se sjeti kada god pije Frappe od banane, a Luke mi je rekao da ga uvijek pije. 

. . . 

Napokon smo završili s probama. Brandon me je počeo smarati, ali brzo sam ga se riješila. Rekla sam mu da se želim naspavati prije nastupa i pustio me je na miru. 

Ušla sam u sobu i odmah sam legla na krevet. Stavila sam mobitel na noćni ormarić pored sebe. 

Bilo je skoro osam. Idem na večeru a onda u zemlju snovaa. 

. . . 

**Sljedećeg jutra**

**7:30**

Anna's P.O.V.

Doslovno sam skočila iz kreveta na zvuk budilice. Namjestila sam Turn down for what. Mislim da sam poplašila i sebe i Asha. 

Kunem se, srce mi je skoro stalo. Nije se činilo tako strašno kad sam to slušala na slušalicama ali nikad više to neću staviti za budilicu. "Ti nisi normalna." Rekao mi je i počela sam se smijati. 

"Pa, znaš mene." Sad se on počeo smijati. Ustala sam. Bila sam u spavaćici. Nije bila pre kratka ali je definitivno bila iznad koljena i definitivno je privukla Ashovu pozornost. 

Jučer su nam rekli da napišemo odjeću i frizuru koju želimo za sutra. Ja sam dolučila svezati visoki rep (Imate sliku kose sa strane, zapamtite slika je samo za kosu. Ja je zamišljam još malo dužom ali ovo je najbliže što sam našla.) i imati ću smoky eye make up. 

Odlučila sam da ću obući crnu haljinu koja ide uz tjelo, a od bokova se širi i crne conversice. 

Mislim da ću dobro izgledati, a za pjesmu ću se potruditi. Danas je generalna proba gdje ćemo isporbati cijeli show i vidjeti ću Jen!! Sminkat će me. Jedva čekam :D 

A/N

To je to za ovaj nastavak. Posveta ide Ani Goreti koju sam jutros izživcirala :D Volim i ja tebe <3 

Ostavite VOTE i KOMENTAR :D 

Criminal Love **Dovršena**Donde viven las historias. Descúbrelo ahora