Part 31

585 56 15
                                    

Ljudi ovo je čudo.. Postavljam nastavak na vrijeme.

Nadam se da će vam se svidjeti.

Ostavite mi vote i komentar.

Uživajte <3

Anna's P.O.V.

Dovršila sam doručak u društvu trojice prezgodnih dečkiju. Još da tu uključimo Chrisa i Dereka... Svi su prezgodni.

Otišla sam poslije doručka odmah u sobu. Koliko god sam uživala u njihovom društu, dosadili su mi. Saznanje da danas imamo zadnji probu mi daje mogućnost da spavam cijeli dan.

Tu mogućnost ću naravno iskoristiti.

Uključila sam muziku, a zatim sam legla u krevet i trudila sam se da zaspem. U početku nisam mogla zaspati, ali nakon nekog vremena sam napokon zaspala.....


Probudila sam se uz zvuk do sada već dobro poznate pjesmice 'Turn Down For What'. Skoro su tri sata. Pa da, sad će ubrzo ručak.

Baš me zanima što je Alex spremio za ručak.. Jedva čekam da i to čudo vidim..

Izašla sam iz sobe i odmah sam se uputila prema zajedničkoj blagavaonici. Svi su već bili tamo, kao i Alex koji je držao govor o hrani, kako ona utječe na naš glas i tako dalje...

Sve cure u prostoriji su ga gledale i pozorno pratile. Dobiva svu moguću pozornost.

Mene iskreno govori i predavanja ne zanimaju. Valjda ja sama znam što utječe na moj glas... Ubrzo nam je donio piletinu, a za prilog smo imali zelenu salatu.

Srećom volim i piletinu i salatu.

Ubrzo sam ispraznila tanjur. Nije mi bilo dovoljno ali primjetila sam da sam se pomalo udebljala. Srećom, kada se debljam raste samomoja zadnjica i to mi logično ne smeta.

Nakon ručka sam napokon dočekala da bude naš red za pokuse. Izgleda da je curi iz Calumove grupe (Girlband) pozlilo, pa su pustili da mi budemo prije njih.

To je sigurno od Alexovog ručka. Možda ju je otrovao da ja pobjedim... To bi bilo u isto vrijeme pre cool i pre čudno... Barem meni.

Izvježbala sam svoju pjesmu. Tek je drugi dan ok kada znam koju pjemu pjevam, a već je usavršavam. Sljdeći će nastup biti popriičnodobar za mene, a konkurenciji želim sreću...(Samopouzdanje na nivou.)


**Subota ujutro**

Probudila sam se u 8 sati. Točno na vrijeme.

Zadnja su mi četiri dana proletjela brzinom svijetlosti. Sa Alexom sam se družila skoro svaki dan i uvijek smo pričali najmanje po 45 minuta. Stvarno je zanimljiv.

Za današnji sam nastup odabrala duačku tamno ljubičastu haljinu sa crnim čipkastim plaštom kao što je spotu za pjesmu.

Frizuru ću isplanirati na licu mjesta.

Doručkovali smo i svi zajedno smo otišli u bus. Sada ide generalna proba, a zatim uređivanje.

U garderobi sam pronašla haljinu koju ću nositi. Bila je savršena.

Izašla sam na pozornicu zbog generalne probe. Kada sam pjesmu isprobala 4-5 puta osjetila sam da sam napokon spremna. Dok smo se svi izredali prošlo je pola dana. Sada slijedi spremanje.

Sjela sam na stolicu i čekala sam frizerku. Ubrzo se pojavila sva vesela. "Eh, ti mi večeras pjevaš Katy Perry jel'?" Klimnula sam glavom. "S tobom imam puno posla.." Rekla je uzela je nešto poput pjene za kosu.

"Šta je to?" Upitala sam pomalo čudno.

"Pjena u boji.."Odgovorivši je počela nanositi tu pjenu na moju kosu, točnije na tjeme moje kose. "Izgledat ćeš točno kao Katy u tome videu. Imat ćeš crno tjeme i ostatak kose ljubičasto." Čekaj šta?? Uznemirila sam se.

"Ne želim imati ljubičastu kosu." Rekla sam čudno. "Volim svoju plavu kosu i neželim ništa drugačije."

"Anna.. Smiri se. Ova se boja ispere nakon prvog ili drugog pranja. Nemaš brige.." Odahnula sam i dopustila sam joj da radi ono što je počela.

Tjeme kose je crno a ostatak ljubičasto. Kada je nanjela svu pjenu, kosa mi je izgledala kao da je mokra.

Prvo me je raščešljala, a zatim mi je počela sušiti kosu. "Obožavam ovo raditi na plavoj kosi. Uvijek se lijepo primi." Samo sam klimnula glavom i nastavila gledati oko sebe.

Nakon što mi je osušila kosu, uzela je figaro i počela mi je uvijati kosu. Poslije uvijanja mi je zakačila kosu kao što je i kod Katy u videu za Wide Awake.

"Gotova sam." Rekla je veselo. "Sviđa ti se?" Klimnula sam glavom. Ustala sam i pogledala sam se u ogledalo. Frizura mi je zapravo bila odlična.

Jedva čekam da izađem na pozornicu. Mislim da ću izgledati super ovakvom kosom i u onoj odjeći. Ostale cure i dečki koji su bili na frizuri su također gledali u mene.

Nakon što sam dovršila frizuru, saznala sam da je kamera snimala dok mi je frizerka radila na frizuri. Upitali su me imam li išta za reći i kakva su mi očekivanja za večeras. "Paaa mislim da će biti extra. Iako sam u početku malčice sumnjala, frizura mi je ispala odlično." Rekla sam s osmjehom. "Očekujem puno zabave i nadam se najboljem večeras." Zahvalio mi je na izjavi i zatim je otišao..

Criminal Love **Dovršena**Where stories live. Discover now