Part 42

486 49 11
                                    

Anna's P.O.V.

Ponovno smo svi na pozornici, stojimo skupa, uhvatili smo se za ruke u neizvjesnosti čekajući odluku žirija. Ovako je uvijek. Idemo...

"Paige, Anna, Derek.. Priđite nam bliže." Zatvorila sam oči i zajedno smo im prišli par koraka bliže i ponovno smo se uhvatili za ruke. "Ispada...." Lagano sam se tresla, od nervoze. Ovo je prvi put da sam u troje od kojih jedno ispada. "Derek.." Osjetila sam ogromno olakšanje i osjećala sam se kao da ponovno mogu disati.

Bilo mi je žao jer Derek ispada. Odmah sam ga čvrsto zagrlila. Otkad govorim sve što mislim, zbližila sam se sa svima iz odjela i ne volim kada netko od nas ispada.

Naravno, Derek se nije ni potrudio zagrliti Paige. Samo je odgovorio na par pitanja i sišao je s pozornice.

"Sada kada smo se oprostili od Dereka, vrijeme je da vam kažemo temu sljedećeg tjedna. U sljedećem ćete tjednu morati pjevati.. Pjesme od vaših dragih mentora!" Da, dragi su mi.. Nema šta.

"Uživajte i dobro se pripremite." Kao i ostali, osmijehnula sam se i sišla sam sa pozornice zajedno s ostalima. Baš me zanima koju ću pjesmu od mojih najdražih mentora dobiti? Onu 'She Looks So Perfect'? Sumnjam. Svi će mentori navaliti na nju kao strvinari.

Osim te pjesme, druge i ne znam, ali imam osjećaj da im je to najpopularnija pjesma.

Došla sam do Dereka u Backstage i pozdravila sam se s njim, još jednom. Stvarno mi je žao što baš on ispada, ali ipak sam malo bliža s Chrisom i Brandonom.

"Derek falit ćeš mi.." Rekla sam i ponovno sam ga zagrlila.

"I ti meni..." Odmakla sam se od njega s tužnim pogledom. "Moram ti nešto reći, ali nemoj se ljutiti." Skupila sam obrve. To mu je bio nešto kao znak da nastavi govoriti. "Kada je xFactor tek počeo bio sam s Jasmine." Čudno sam ga pogledala. "Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry..."

Istina je da mi je bilo malo manje žao što ispada, ali ne mogu ga kriviti. Iako je kurva, Jasmine izgleda poprilično dobro.. "Ma nema veze Derek.. Nitko nije znao kakva je tada.." Rekla sam s manjim poluosmijehom.

"Drago mi je da se ne ljutiš.." Poluosmijeh se raširio u veliki osmijeh koji je on uzvratio.

"Neću se ljutit ako me se sjetiš ponekad." Još sam ga jednom zagrlila.

"Glasat ću za tebe zadnja tri tjedna. Ti ćeš pobijediti 100% jer stvarno si najbolja." Zahvalila sam mu i rastali smo se.

Kakva bih tek bila da Brandon ili Chris ispadne? Uhh... Ne želim uopće razmišljati o tome. Nadam se da se to neće desiti u bližoj budućnosti jer obojica su stvarno odlični pjevači.

Odlučila sam ne razmišljati o tome više i krenuti kući. Uzela sam odjeću koju sam imala na sebi prije nastupa sa sobom i otišla sam do auta. Odlučila sam ostati u odjeći u kojoj sam nastupala, jer je udobnija od odjeće u kojoj sam došla.

Naravno, morala sam sjediti pola sata pored auta i čekati dečke. Hvala Bogu da postoji instagram. Spasio me od dosade.

Odlučila sam pratiti još par računa u vezi mode, šminke i frizure. Treba mi ideja za izgled za daljnje nastupe. Nakon nekog vremena su stigli dečki zajedno sa Jen. Dugo sam ih čekala, ali uz instagram to brzo proleti. "Jesi nas dugo čekala?" Upitao je Ash.

"Ma nee.." Rekla sam s osmijehom. Naravno upamtila sam točno vrijeme kada sam došla do auta. "Samo 47 minuta i 30 sekundi."

"Sorry.." Promrmljao je.

"Nema veze, bilo mi je zabavno." Rekla sam veselo. Gledali su čudno u mene. "Idemo? Ili ćete radije cijelu večer buljiti u mene?" Trgnuli su se i ušli smo u auto.

Iako je prošla u tišini, vožnja mi je svejedno bila zabavna. Instagram.. Ponekad mi smeta to što mi stalno dolaze followersi i lajkovi, ali navikavam se pomalo.

Odveli su nas kući. Bilo mi je drago što mogu odmoriti kod sebe, jer moj je krevet puno udobniji od onih kreveta na xFactoru, ali stvarno. "Želite li ući?" Kao i obično, Jen ih je pristojno pozvala da nam se pridruže u zabavi.

"Ne hvala." Odbili su. "Umorni smo, a očito je i Anna." Na to sam lagano klimala glavom jer je istina.

"Ništa onda.." Rekla sam s osmijehom. "Vidimo se sutra." Pozdravile smo ih i otišle smo u stan. "Jen, umorna sam." Rekla sam joj nekako bezvoljno. "Ali nismo dovoljno priičale u zadnje vrijeme pa ćemo sada."

"E da, zaboravila sam. Kako ti je ona kurva mogla ono napraviti??" Slegnula sam ramenima. "Nedo joj Bog da dođe da je ja šminkam. Ima da ju unakazim." Nasmijala sam se na njene riječi.

"Sve u svemu, ovo mi je bio jedan od boljih tjedana na xFactoru." Pogledala je čudno u mene. Kako mi je ovo bio najbolji tjedan kada sam bila otrovana i kada sam skoro ispala iz xFactora? "Ako izuzmemo trovanje i to što sam skoro ispala, bilo mi je extra jer sam se zbližila sa dečkima iz rupe i sada smo najbolji prijatelji." Lagano je klimala glavom.

"U tom smislu može biti najbolji." Složila sam se s njom, a zatim sam uzela mobitel i ušla sam na instagram. Previše sam na instagramu. Ušla sam u Jenin profil. Nema puno followera, a zaslužuje više.

Na sreću šminka mi je ostala na licu pa je mogu komenitrati u opisu slike.

"Jen, selfie." Rekla sam i prišla sam joj. Uslikale smo se i objavila sam sliku na instagram sa opisom 'Najbolja šminkerica'i označila sam ju. Također ću reći i dečkima da je zaprate. "Idem ja spavati." Pozdravila sam je i otišla sam u krevet. Zašuškala sam se i ubrzo sam zaspala...

A/N

Hello! Nadam se da vam se nastavak sviđa i da ćete ostaviti VOTE i KOMENTAR ♡.

Također želim reći da sam oduševljena činjenicom da imam preko 10K readsa i 1.3K votesa na ovoj priči. Drago mi je što čitate iako se broj votesa smanjio s vremenom, npr. Na prvom nastavku imam 50+ a sada jedva dobijem 15+, ali dobro.. To mi ne smeta toliko jer priče ne pišem zbog popularnosti nego zbog sebe.

Još jednom napominjem, ostavite mišljenje, što vam se sviđa a što ne. ♡

AJ LAV JU OL ♡

-Nela♡

Criminal Love **Dovršena**Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt