Anna's P.O.V.
"Hmmmm.." Sjedila sam na svome čupavome tepihu i gledala sam u zid.
Do sada je samo tepih stigao. Što bih mogla nacrtati na zid? Da! Imam ideju. Kupit ću zidni telefon i nacrtat ću si crvenu telefonsku govornicu, kao u Londonu i tu ću objesiti telefon.
Moje razmišljanje prekinulo je zvono na vratima. Otvorila sam vrata i nekoliko ljudi je unosilo moj namještaj. Nakon par minuta su došle i boje koje sam kupila, zajedno s kistovima različitih veličina i jednim velikim valjkom za ličenje.
Napokon su izašli. Prekrila sam sav namještaj koji sam uzela najlonom i počela sam bojati. Dnevni boravak sam odlučila obojati u crno, i po njemu ću crtati bijelom bojom.
Imam četiri sobe i neznam što ću s njima.. Jedna će naravno biti moja, a druga... Neznam. Možda da je pretvorim u onu sobu sa zvučnom opemom za snimanje pjesama. Naravno, moram vježbati za xFactor ako se mislim prijaviti.
Možda bih trebala odmah nazvati.
Uzela sam svoj mobitel i utipkala sam broj s plakata.
"Dobar dan. Ja se želim prijaviti za xFactor."
"Dobro. Kako se zovete?" Od uzbuđenja sam skoro zaboravila svoje ime.
"Anna Taylor."
"Aha.. Znači, zapišite svoj broj negdje, prije natjecanja ćete ga morati uzeti. Vi ste broj 5274." Uzela sam najbolžu olovku i zapisala sam broj na ruku.
"Hvala, doviđenja." Ok to je dobro prošlo. već ima 5274 prijavljenih. Biti će to dobar uspjeh ako prođem u prvi krug. Uzela sam valjak za ličenje i počela sam bojati zidove crnom bojom, i to samo u dnevnom boravku.
Ostalo mi je malo više crne, i to ću iskoristiti za crtanje. Skinula sam najlon sa namještaja i polako sam sve postavljala na svoje mjesto, baš onako kako sam htjela.
Na zid sam odlučila napisati tekst od par pjesama koje volim. Eminem mi je bio najdraži pjevač i reper. Odlučila sam da ću na zid napisati "You better lose yourself in the music, the moment You own it, you better never let it go You only get one shot, do not miss your chance to blow This opportunity comes once in a lifetime yo.."
To je pjesma Lose yourself od Eminema i po meni to mu je jedna od najboljih.
Uživala sam dok sam pisala tekst te pjesme na zid. Sada je red na moju sobu. Popriličo je velika, ali imam ideju za zidove. Sa jedne strane bit će Paris i Ajfelov toranj, nasuprot tome će biti London i Big ben. Ako stane na zid nacrtat ću i Londonsko oko. Na zidu kod vrata biti će Britanska zastava.
Vratila sam se u dnevni borvak i uzela sam svoj laptop. Upalila sam ga i pogledala koliko je sati. 2 ujutro??? Pa da, to je vrijeme u New Yorku, a to znači da je ovdje oko 3 poslijepodne. Šta sve mogu uraditi u jednome danu. Ovo ću nazvati poklonom za rođendan od mene za mene :D.
Znači u jednom sam se danu prijavila u motel, odjavila iz njega, našla stan i preuredila ga pola. Zaslužujem Frappe od banane, nakon što odem kupiti nešto odjeće i šminke.
Izašla sam iz stana i zaključala sam za sobom. Stan mi nije u središtu grada pa sam išla s busom. Jeftinije je od taxija.
Izašla sam iz busa i ušla u veliku zgradu na kojoj je pisalo 'MidCity Shopping Centre', Prvo sam ušla u par trgovina s odjećom i uzela sam si nekoliko lijepih stvari.
Nakon toga sam otišla u trgovinu s kozmetikom. Tu sam uzela maskaru, tuš, sjenilo i još nešto od osnovne šminke, kao i BB kremu.
Mislim da mi je dosta za sada. Ušla sam u bus koji vodi natrag do moje zgrade. Ušla sam u stan, bacila sam vrećice na fotelju. Uzela sam onu s kozmetikom. Otvorila sam laptop i ušla sam na YouTube.
Upisala sam: Basic Make Up Tutorial
Da, skoro nikad prije se nisam šminkala. Samo u jednoj jedinoj posebnoj prilici ali nevolim se toga prisjećati..
Pratila sam se po videu i dobro je ispalo. Definitivno sam izgledala lijepše nego malopre.
E, sad je pravo vrijeme za starbucks. Obukla sam crne duboke hlače i cvijetnu majicu koje sam kupila u Šoping centru. Kosu sam isplela u pletenicu koju sam stavila na lijevu stranu. Na noge sam obula svoje martice.
Izašla sam i hodala ulicama Sydneya dok nisam naišla na Starbucks. Ušla sam i naručila Frappe od banane. Mislim da ću odsad ovdje biti stalna mušterija. Uzela sam svoj frappe, platila sam i krenula sam prema izlazu.
Sve je bilo divno i krasno, i baš kada sam planirala uzeti gutljaj svog frappea dva dečka koja su ulazila, ili bolje reći ulijećala u Starbucks su mi prolili frappe.
Sreća je bila na njihovoj strani jer mi nisu zalili novu odjeću, ali onaj sa smeđom kosom je izvukao doblji kraj. Njegova crna majica je postala bijela.
"OMG, oprosti, mi smo krivi jer smo ovako uletjeili.." Zakolutala sam očima i vratila sam se da uzmem drugi frappe. "Taj je na moj račun." Rekao je dečko plave kose. Osmjehnula sam se.
"Hvala." Uzvratio je osmjeh. "Ja sam Anna."
"Luke." Zagledala sam se u njegove plave oči. Bile su prekrasne.
"Luke? Može malo pomoći??" Trznula sam se i pogledala sam u njegovog prijatelja.
"Oh, oprosti. Ja sam Anna." Predstavila sam se.
"Calum, drago mi je. I sorry zbog frappea." Luke mi je dotaknuo rame i odmah sam se osmjehnula.
"Voliš frappe od banane?? I naš najbolji prijatelj ga obožava." Podigla sam obe obrve.
"Stvarno? Morat ćete nas upoznat jednom.." Nasmješio se i klimnuo glavom. Ovo bi moga biti ljubav na prvi pogled. Moram mu dati svoj broj.
"Ummmm.. Možemo li se ponovno vidjeti?" Klimnula sam glavom.
"Samo sekund.." Izvadila sam mobitel i počela sam tražiti svoj broj. U džepu sam imala i olovku pa sam je uzela. "Daj ruku." Napisala sam mu svoj broj na ruku. Zahvalio mi je. Nasmijala sam se. "Pošalji mi poruku ili nazovi ponekad.." Klimnuo je glavom. Uzela sam frappe od banane i izašla sam.
Do kuće sam skakutala od sreće. Novi život, ime, grad, kontinent.. Pa zašto ne i dečko?
YOU ARE READING
Criminal Love **Dovršena**
Fanfiction"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravljeno..." čula sam sirene i potrčala sam što sam brže mogla. ... Ovo je priča o curi plave kose i plavih očiju koja započinje no...