Anna's P.O.V.
Probudila sam se s mučninom i bezvoljno sam se sjetila sinoćnjeg događaja. I dalje nevjerujem svojim ušima. Voli me? I dalje? Nakon četiri godine i svega što mi je učinio????
Jednostavno neznam što da napravim? Da ignoriram i udaljim se? Ali kako kada praktički živim s njime. U istoj smo sobi koja baš i nije ogromna, a voljela bih da je, jer barem bih bila par metara dalje od čovjeka koji mi je upropastio život.
Srećom nisam jedna od onih koji lako odustaju. Mnogi su u popravnome ili zatvoru odavno odustali ali nisam i neću biti jedna od njih. U popravnom domu sam se odlučila promjenuti i popraviti. Učila sam dobro, a ponašala sam se još bolje. Odlučila sam da ću postati dobra cura da me ranije puste iz popravnog i upalilo je, a onda sam zgrabila svoj novac i pobjegla sam.
Sada sam donekle zadovoljna. Ako uspijem na xFactoru, zarađivati ću novac pjevanjem i živjeti ću svoj san, nadam se, bez Ashtona. Ne treba mi nitko tko će me smarati u životu.
Napokon sam se odlučila ustati iz kreveta. Najprije sam pogledala prema Ashovom krevetu. Bio je prazan. Pogledala sam na sat i već je bilo 10 do 8.
Ustala sam i isteglnula sam se. Zgrabila sam plavu haljinicu, onako, nije sređajna i više je za kad nemaš što obući. Uska je do struka i malo se širi do koljena.
Ušla sam u kupaonicu i umila sam se, a zatim sam kosu svezala u visok rep. Stavila sam malo maskare i izašla sam. Nabrzinu sam navukla martice i izašla sam iz sobe. Svi su već sigurno za doručkom. Umijesto brze hrane smo, za promjenu, imali francuski kruh sa nutellom i sok od naranče. Ne znam zašto, ali svi smo to morali jesti.
Ne kažem da mi se ne sviđa, ali već sam navikla na brzu hranu... Mislim da bi češće trebali mjenjati jelovnik...
Sjela sam za stol, a dečki su pričali o novom kuharu. Pa skužila sam da je tu nešto novo, ali nisam mislila da će promjeniti kuhare. Također su govorili kako će nam se kasnije, nakon ručka, predstaviti.
Inače ne razmišljam toliko o hrani, ali ovaj kruh je bio stvarno dobar. Izgleda da je domaći, a u kombinaciji s nutellom.... SAVRŠENO.
Ako je kuhar upola dobar (izgledom) kao ovaj doručak onda je stvarno sve savršeno. Pojela sam na brzinu i otišla sam natrag u sobu. Neda mi se biti ondje, jer mi Brandon šalje te svoje zavodničke poglede, a Ash svoje ljubomorne poglede.
Izgleda da ću do kraja xFactora izgubiti živce totalno.
**Sljedećeg dana**
Probudio me je zvuk na koji sam već navikla. Pjesma Turn Down For What. Danas je napokon subota i nastup. Napokon jer ću se riješiti ove pjesme koja mi je nakon što sam je otpjevala milijun puta, dosadila i zato što ću spavati u svome stanu.
Jedva čekam kad ću dovršiti svoju sobu, samo da i to skinem s vrata. Moj stan je već sigurno jedinstven u cijeloj zgradi.
Na brzinu sam na sebe navukla bijelu majicu, sivu trenerku i duksericu i svoje martice. Izašla sam iz sobe prije Asha i otišla sam na doručak sama. Ostali su bili tu.. Svi osim Brandona. Doručak je već bio na stolu.... A onaj kuhar? Nismo ga još upoznali. Navodno je jučer bio prezaposlen, ali zato u ponedjeljak ga upoznajemo.
Ovaj su put za doručak bile palačinke.... Ovo je svaki put sve bolje i bolje...
. . .
Imali smo generalnu probu i pripremali smo se za nastup večeras. Vidjela sam i ostatak dečkiju iz 5SOS-a Lukeovi (Boyband) su pjevali pjesmu Torn, a girlband je pjevao Telephone od Lady Gage. Izbor pjesama nije bio loš. Mislim da su se ostali začudili kada su čuli što ja pjevam. Počinjem dobivati osjećaj da ovdje nitko osim mene ne voli Miley.
Nakon što smo napokon završili generalnu probu, išli smo se spremati. Ubrzo su nam se pridružili i šminkeri. Među njima je bila i Jen koja je, čim me je ugledala, poletjela u moj zagrljaj. Morala je našminkati nekoga drugoga, ali na sreću nakon što završi sa tom curom, red je na mene za šminkanje.
"I šta pjevaš?" Upitala me je dok sam sjedala na stolicu.
"Miley Cyrus, We Can't Stop." Rekla sam uz blagi osmjeh. "Našminkaj me tako da ličim na Miley." Rekla sam također s osmjehom. Klimnula je glavom i počela je sa šminkanjem.
Nakon nekih pola sata napokon je završila. Pogledala sam se u ogledalo. Usne su mi bile potpuno crvene, a oči su mi bile zacrnjene olovkom i maskarom. Ništa previše, i sličila sam Miley. Nakon šminkanja sam obukla svoju već pripremljenu odjeću (Bijela kratka kožna majica, ista takva suknja i martice).
Sada samo trebam čekati nastup...
A/N
Evo nastavak!! Znam da kasnim dosta ali imam dosta za učit i uz ovu priču pišem još dvije...
YOU ARE READING
Criminal Love **Dovršena**
Fanfiction"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravljeno..." čula sam sirene i potrčala sam što sam brže mogla. ... Ovo je priča o curi plave kose i plavih očiju koja započinje no...