Anna's P.O.V.
"Idemo samo do one kuće da uzmem par stvari." Klimnula je glavom i pratila me je. Skupa smo uzele taxi do te kuće.
Kad smo došle, najprije sam rekla taxistu da nas pričeka, a onda smo ušle unutra. I drugi su došli po stvari da provedu dan kod kuće, ali već sutra navečer se, nažalost, vraćamo.
Zajedno s Jen sam uletjela u svoju sobu. Tamo je bio Ash. Jen se naravno otišla upoznat sa Ashom. Ipak joj je on jedan od idola. Bila je tako vesela.. Mislim da je nikada do sada nisam vidjela ovako sretnu, ali, prije nego što smo došle, zabranila sam joj da vrišti.
Na sreću, poslušala me.
Uzela sam trenerku i majicu kratkih rukava, jer ovdje mi je bila sva odjeća. To mi je za sutra. Bacila sam pogled na prozor prema poprilično vedrome noćnome nebu punome zvijezda koje je izgledalo posebno lijepo, a onda sam se naglo naljutila.. Shvatila sam da je taxi kojemu sam rekla da čeka otišao. "Kreten." Rekla sam, i to glasno. Oboje su me čudno gledali.
"Ti to meni?" Ash se, naravno, odmah javio. Osmjehnula sam se.
"Ne, Ashton." Naglasila sam 'AshTON'. Ne voli baš kada ga ljudi zovu punim imenom. Sigurno se misli zašto sam ovakva. Eto, da sam ja njega kojim slučajem izdala, strpala u zatvor i preselila se u Australiju, sredila život i postala članica jednog od najpoznatijih bendova, on kao nebi bio ovakav? "Pobjegao nam je taxi." Rekla sam iznervirano.
"Pa, Anna Katherine Elsa Cr- Mislim Taylor.." Nabrojao je moja srednja imena i skoro je izrekao moje staro prezime. Mrzim svoja srednja imena. Mislim stvarno, tko želi imati sve likove iz Frozen-a (Film od Disneya, zove se Frozen) u imenu. "Ako želite, povest ćemo vas do kuće. I mi idemo kući večeras."
Baš kada sam mu mislila odgovoriti da ćemo se snaći same, Jen je, naravno, prihvatila njegov poziv. Imala sam tu osobu u glavi koja je izgledala kao ja, ali uvijek se svađala sa mnom. Govorila mi je da sam si sama kriva jer Jen nisam rekla za ono u New York-u.
To je istina.
Zajedno smo izašli iz moje sobe. Ostali su nas čekali u zajedničkoj kantini. Calum je vidio Jen preko skypea, a sada i uživo. Upoznali su se i zagrlili su se. Bili su slatki.
Počeli smo ulaziti u auto. Bilo nas je malo previše. Nakon što je i Ash ušao na stražnje sjedalo u auto, ja sam ostala zadnja jer očito nije bilo više mjesta. Stajala sam s prekriženim rukama.
"Jednostavno mi sjedi u krilo.." Rekao je. To je ispalo PRE čudno. Ostali su se počeli smijati i zezati ga. Nisam htjela da ispande budala, pa sam sjela na njega. On je stavio ruke oko mene, kao da činjenica da moram sjediti na njemu nije bila dovoljna.
Vozio je Michael. Naslonila sam se na Ashova prsa. Prije nije bio ovako mišićav kao sad. Mislim da mu se sviđalo što sam, ovako, naslonjena. "Ovo me podsjeća na stara vremena.." Šapnuo je, tiho, tako da samo ja mogu čuti. Zakolutala sam očima i trudila sam se da me ne vidi, ali tako me dobro zna. "Ne kolutaj mi tim plavim očima.."
Nisam si mogla pomoći, da se ne nasmijem. Ostali su me čudno pogledali, ali ignorirala sam ih.
Napokon smo stigli pred moju zgradu. Naglašavam napokon. Jen je bila vesela. "Puno vam hvala na vožnji. Ako hoćete možete svratiti unutra.." U glavi sam se hvatala za glavu. O Jennifer glupačo jedna, šta uradi.... Ja jedva čekam da se maknem od Asha, a ona ih pozove unutra.
Oni su već prihvatili da dođu gore. Ostavila sam nered u stanu kada sam otišla na x factor. Nadam se da je barem pospremila.
Ušli smo u dizalo i ubrzo smo došli na moj kat. Krenuli smo prema vratima moga i Jeninog stana. Napokon smo došli pred vrata. Jen je otključala i ušli smo. Prva stvar koju sam primijetila da je dovršila crvenu telefonsku govornicu i da je nabavila viseći telefon. Primijetila sam još nekoliko detalja, na primjer odmah sam ugledala čaše i tanjure. Prije sam imala samo dva tanjura i šalice.
ESTÁS LEYENDO
Criminal Love **Dovršena**
Fanfic"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravljeno..." čula sam sirene i potrčala sam što sam brže mogla. ... Ovo je priča o curi plave kose i plavih očiju koja započinje no...