Part 12 - Week 1

1K 75 12
                                    

Anna's P.O.V.

Nakon razgovora s Lukeom, vratila sam se u svoju sobu. Zatekla sam Asha zadihanog kako sjedi na krevetu. "Jesi dobro?" Upitala sam zabrinuto. Klimnuo je glavom i nakašljao se. Ne znam ni zašto sam se uopće vraćala u sobu, mogla sam odmah ostati, ali nema veze. Danas mi Ash bira pjesmu. Ok voli hard rock.. Nije ni to loše za pjevat ali bolje mi ide pop ili rap, ali mogu pjevati i one spore ljubavne pjesme sa visokim tonovima.

Da, pokušavam se fokusirat na pjevanje umjesto na našto drugo što mi stalno prolazi kroz glavu... Osveta..

Sjela sam na svoj krevet, ušla sam u skype i nazvala sam Jennifer. Imala sam slušalice u ušima. Javila je se sva sretna. "Annaaaa!"

"Jennifer. Šta ima??? I btw, očekujem Frappe od banane za poslije nastupa." Ne trenutak sam pogledala prema Ashu i smijao je se.

"Nema ništa novo, nabavila sam krevet za onu zadnju praznu sobu, i ako se slažeš to će biti moja soba."

"Da, iako si mogla spavati u mojoj sobi dok se ne vratim."

"Usput dovršila sam bojanje crvene govornice u dnevnom boravku. Spremna je za postavljanje telefona." Nakašljala sam se. "Nego, reci ti meni tko ti je mentor?"

Zakolutala sam očima na te riječi ali nije vidjela. "Zapravo, upravo sam sada sa mentorom u sobi. Želiš ga upoznati? Nije onaj što je tebi najdraži ali valjda se nećeš razočarati." Čim je čuo moje riječi, ustao je i doletio je do mene.

Mahao je prema mojoj prednjoj kameri. "OMG. Ash!" Viknula je. Dala sam Ashu jednu slušalicu. "Omg, vi ste mi najdraži bend. Inače obožavam Caluma.."

"Jen, ti pričaj s Ashtonom dok se ne vratim." Ignorirala me je i nastavila je pričati. Danas je nedjelja. Svake sljedeće nedjelje smijemo otići do svojih kuća ili stanova na cijeli dan, mada ne razumijem što danas ne smijemo.

Napila sam se vode, popravila sam šminku i vratila sam se do svoga mobitela.

"Da, može, hoću." Čula sam kako Ash to govori Jen.

"Ok, sada je moj red." Uzela sam mobitel. "Jenni, sljedeću nedjelju ćemo dovršiti moju sobu."

"Ok, može. Idem sada na posao. Čujemo se večeras ili sutra ujutro." Osmjehnula sam joj se. Prekinula je. Iskopčala sam slušalice i bacila sam ih na raskopan krevet. Mobitel sam stavila u džep.

Dok se Ashton obuvao, uzela sam četku za kosu i kosu sam podigla u visok rep. Kosa mi je ostala ravna od jučer pa je izgledalo kao da mi je rep ispeglan.

Izašla sam iz sobe nekoliko sekundi prije Asha. Hodala sam prema vratima koja vode prema prostoriji u kojoj jedemo, ali naravno kao i uvijek netko se zabije u mene. Ovaj put to je bio Brandon. Viši je od mene za glavu pa je moja glava završila među njegovim prsima.

"Sorry, nisam gledao kuda trčim, a i da jesam vjerojatno bih se i namjerno zabio u tebe." Namignuo mi je. Rastopila sam se.

"Nema veze." Rekla sam poprilično samouvjereno. On je prošao pored mene i otišao na doručak. Sve ovo se odvilo pred Ashovim očima, i izgledao je prilično ljubomorno. Pravila sam se da ga nisam vidjela i nastavila sam dalje smijući se.

Sjela sam za stol, a nedugo nakon toga nam se pridružio Ash. Sjela sam na krajnju stolicu, pored Chrisa. Nasuprot mene je sjedio Brandon a odmah do njega je sjeo Ash. Za doručak smo mogli birati ista jela kao i sinoć. Uzela sam cheeseburger. Izgeda da sam već prvi dan pala pod utjecaj dečkiju. Također sam tražila kolu. Nakon nekoliko minuta svi smo u isto vrijeme dobili doručak.

Iako je puno kalorija, bilo je odličnog okusa i najela sam se.

"Znači, mi imamo pokuse tek posljepodne, jer smo 4. odjeljenje ali zato imate cijeli dan za izležavanje." Dobre vijesti. Trebalo bi biti više takvih.

Prva sam dovršila doručak i otišla sam u dnevni boravak našega odjeljenja. Sjela sam, uključila sam MTV i počela sam gledati po twitteru. Dobivala sam followere, vjerojatno zbog xFactora. U tražilicu sam upisala Ashton Irwin.

Odmah sam vidjela @Ashton5SOS njegov potvrđeni račun. Kako mi je ovo promaklo... Ah, da. Nisam imala twitter ni instagram dok nisam upoznala Jen.

Jednom dnevno će nam u kuću dolaziti nekoliko ljudi s kamerama i snimati nas. U naše će odjeljenje doći tek poslije podne, kada se budemo spremali za vježbu i tjekom pjevanja.

Polako su dolazili i ostali dečki. Prvi je došao Brandon, onaj preslatki, umišljeni dečko. Da umišljen je, ali ima i zašto biti umišnjen. On je vjerojatno najlijepši, najslađi i najzgodniji od svih dečkiju ovdje.. Možda, osim Asha.. Za njim su došli i ostali.

Sjeo je pored mene i ruku je bacio preko mojih ramena. Bilo mi je neudobno pa sam se odmakla. Čudno me je pogledao. Na taj pogled sam uzvratila sarkastičnim osmjehom i onda sam uzela mobitel i smijala se dok sam pisala ppruku Jennifer. Bila je na poslu i trenutno joj je bila gužva pa sam odlučila da joj neću smetat.

Podigla sam glavu prema tv-u. Čula se pjesma Say something. Netko od dečkiju je počeo pjevati visoki dio pjesme. Nisam si mogla pomoći i počela sam se smijati. Očito mu ne idu visoki tonovi. Mislim da je to bio Derek. I ostali su se zajedno samnom počeli smijati, ali ubrzo smo svi prestali. Nastala je neugodna tišina.

Ashton je uzeo upravljač i počeo mijenjati programe. Naišao je na jedan s reklamom za xFactor. Prikazuje svačiji solo posebno. Trenutno je na tv bio Brandon. Ima tako prekrasan glas. Pijesma je bila pred kraju i poslje njega je prikazivalo dijelove moje pjesme I knew you were trouble. Ono jučer nije bila live emisija i prikazuje se tek večeras.

Od sljedeće emisije krećemo uživo, kao u prvoj. Pred dosta publike... Večeras moram pogledati kako sam jučer pjevala. Zanimljivo mi je gledati sebe kako pijevam. Dok sam vježbala sa Jen, uvijek me je snimala i uvijek sam gledala snimke. Ponekad, kad dobro otpjevam ne mogu se prepoznati...

. . . . . . .

"Ovdje ćemo vježbati svaki dan." .Rekao je dok nas je uvodio. "Sada ćete mi nešto otpjevati, pa ču vam odabrati pijesme."

Svi su pogledali u mene. Hoće da ja pjevam prva. "Prvo vi." Osmjehnula sam se. "Dame imaju prednost.." Bila sam nasmijana od uha do uha i neprimjetno sam grickala donju usnicu. Ash je zakolutao očima i odabrao jednog od dečkiju da ide prvi.

Sjela sam i slušala njihovo pjevanje. Bila sam prilično samouvjerena jer nisu bili previše talentirani, osim Brandona. On je bio bolji od njih.

Napokon je došao red i na mene. Mislim, čekam red već sto godina.

Otpjevala sam mu Let it goi prišla sam mu.

"Tbi sam našao posebnu pijesmu. Opisuje te.." Rekao je tiho da ga samo ja mogu čuti i pružio mi je papirić na kojem piše ime moje pjesme

Pogledala sam ga u oči i otišla sam i sjela što dalje od njega. Pogledala sam što piše na papiriću: Kelly Clarkson - Stronger..

Criminal Love **Dovršena**Where stories live. Discover now