Part 8

1K 80 5
                                    

**Srijeda**

Anna's P.O.V. 

Probudila sam se uz onaj zvuk poruke na mobitelu. Srećom, naspavala sam se jer je krevet bio udoban. Uzela sam mobitel i otvorila sam poruke. To je bio Luke. 

"Dobro jutro ljepotice." Doslovno sam se istopila na kompliment.

"Jutro. :)" Poslala sam. Ustala sam se i naručila sam pizzu. Da, pizza za doručak, zdravo je to(sarkazam). Pogledala sam u sat. Već je bilo 11:30.

Jennifer je rekla doći u dvanaest, to je pola sata. Dobro imam vremena da se obučem. Na brzinu sam se obukla i otišla sam do trgovine koja je bila preko puta mog stana. Uzela sam još jednu šalicu, kolu, kruh i nutellu. Vratila sam se u stan. 

Oko dvije minute nakon toga stigla je pizza. Nakon onog smeća od gulaša iz doma zaslužujem da se najedem kao čovjek. Naravno neću mješati Nutellu i pizzu ali ću se najesti. 

. . . . . . . 

Čula sam zvono na vratima. Sigurno je Jennifer. Otvorila sam joj i pustila sam ju. Nije ni ušla a već je počela brbljati. Sviđa mi se ta ženska, mogla bi mi čak biti i BFF. "Znači, danas ćeš malo oblikovat vokale da bolje zvuče i trebaš napraviti svoju dinamiku u pjesmi, čak malo i promjeniti tjak pjesme." 

Nisam je mnogo slušala ali sam cuča ono glavno. Samo sam klimala glavom dok sam jela pizzu. "Hoćeš malo?" 

"Duhhh, naravno." Uzela je komad. "Čim dovršimo ovu pizzu bacamo se na posao. Imaš još samo tri dana." Klimnula sam glavom. 

. . . . . . 

Imala sam tekstove pjesama. Jennifer je bila sa druge strane stakla. "Idemo danas samo Taylor. Ona je prioritet." Klimnula sam glavom i čekala sam da glazba krene. 

Svaki put kad smo ponavljale, dodala sam po jedan svoj poseban detalj, ukras. Jennifer se sviđala moja izvedba.  "Mislm da je dosta za sada.." Jessss. Skočila sam od sreće.

"Starbucks!!" Viknula sam, a ona je već uzimala jaknu.

Zaključala sam stan i zajedno smo hodale do starbucksa.

"Ti si mi prva prijateljica od kad sam došla u Austaliju, vjerojatno i najbolja." Osmjehnula mi se.

"I ti si meni ako ne računamo kolegice s posla." Uzvratila sam osmjeh. "Od kada sam doselila iz Missourija samo radim, jedem i spavam.. Uopće ne izlazim.."

"Ja sam se doselila prije 2 dana i već sam uredila stan.. Paa do pola." Nasmijala se.

Ušle smo u starbucks. Ja sam naravno, kao i inače uzela svoj frappe od banane.

Ona je uzela Čokoladni frappe. "Znači, kada sam došla ovdje nisam imala ništa, sad imam mali stan i jedva ga otplaćujem.."

"Paaa.. Imam ideju. Možeš se preseliti ovdje kod mene. Stan sam kupila pa nemoram plaćati stanarinu, a režije možemo popolovit." Podigla je obrve u čuđenju.

"Čekaj, ti bi to stcarno napravila za mene??" Klimnula sam glavom. Zagrlila me je. Od pljačkašice bez srca, postala sam dobra i nesebična osoba. Može se reći da sam dokaz da se ljudi mogu promjeniti. 

"Možeš se već danas doseliti, ali zasad ćeš morati spavati na kauču. Nadam se da imaš svoj jastuk i deku jer ja imam sam jedino za sebe."

"Nebrini za to.. Odmah idem do stana po stvari. Moram se preseliti prije sljedeće stanarine." Klimnula sam glavom. "Stan je nedaleko odavde pa mi neće trebati dulje od sat vremena." Opet sam klimnula glavom dok sam dovršavala frappe.

Criminal Love **Dovršena**Donde viven las historias. Descúbrelo ahora