Part 38

472 44 26
                                    

Anna's P.O.V.

Moje jedenje makarona sa sirom, omeo je skričavi glas. Tek sam ga čula a već me glava boli od njega. Okrenula sam se i ugledala sam curu iz trećeg odjela. Mislim da se zove Jasmine. "Hej Anna, mogu li sjesti?" Upitala je. 

Bacila sam pogled na dečke. Sviđa im se. "Možeš... Ti si Jasmine, jeli tako?" Klimnula je glavom. Izgleda da se Ash već hvata za glavu. Vrijeme je za brutalnu iskrenost. "Nisam znala da možemo sjedati za stol tuđih odjela.." 

"Smijemo, naravno." Njen glas me živcira. "Želiš li sa mnom kod ostalih cura?" U Michaelov odjel. No way. 

"Ne." Jednostavno sam odgovorila. "Ostajem gdje jesam. Što tebe dovodi ovdje, u Ashtonov odjel?" Sve više i više sam imitirala njen glas. Nije ništa skontala...

"Pa mislila sam da te upoznam, jer činiš mi se kao cool cura.." Na brzinu sam bacila pogled na Brandona koji je zajedno s ostalima bio na rubu smijeha.

"Ah, hvala ti što to misliš. Ja sam o tebi uvijek mislila da si neka kurva, ali valjda si drugačija.." Ash, Brandon, Chris i Derek su zinuli. Vilice su im doslovno bile do poda. Da nisam sigurna da je kurva, ne bih joj to ni rekla. 

"Uhh..." Sa lica joj je spao lažni osmijeh. Dečki su i dalje bili u istome položaju. "Krivo si procjenila." Zvučala je uvrijeđeno, ali ne jer nisam rekla istinu, nego jer sam otkrila kakva je... Svi su to već naravno znali, ali nema veze.. Barem sam ih zabavila. "Moram ići.." Rekla je još piskutavijim glasom i otišla je od nas. 

Vratila sam pozornost dečkima. Kada se Jasmine dovoljno odmakla svi smo prasnuli u smijeh. "Kraljice, dobro si joj rekla." Zbog ovih Chrisovih riječi, na licu sam imala širok osmijeh. 

"Nek si joj rekla." Smješkala sam se grizući usnicu. 

Dovršila sam makarone sa sirom i uzela sam čašu s kolom. Počela sam je eksirati, ali kada sam shvatila kakvoga je okusa bilo je već malo kasno. Popila sam dva - tri gutljaja, a sve ostalo sam ispljunula. "Anna, jesi dobro?" Počela sam kašljati, a on me je potapšao po leđima da mi bude lakše.

Prestala sam kašljati. "Fuj, kakav bljutav okus kole." Rekla sam zgađeno. "Više nikada neću piti kolu." 

Brandon je uzeo moju čašu s kolom, i malčice je okusio. I on je ispljunuo, samo što nije popio ni malo. "Wtf, stvarno je odvratna." 

"Ash, kakva je tvoja?" Upitala sam ga i uzela sam njegovu kolu. Probala sam je s nevjericom, ali bila je dobra. "Zašto je tvoja normalna, a moja bljutava, odvratnog okusa i fuj?" Slegnuo je ramenima. 

Iznervirano sam ustala od stola i  zajedno s čašom bljutave kole sam otišla u sobu. Odmah sam uletjela u wc, prosula sam bljutavu kolu i nasula sam si obične vode. Zbog ovoga im ne vraćam čašu. Fuj. 

Otuširala sam se, a zatim sam se bacila na krevet, prepričala sam Jen cijeli događaj preko skype-a, a onda sam se zašuškala i zaspala sam.. 

. . . . .

Probudila sam se i ustala sam. Ponovno sam ustala na vrijeme. Ušla sam u wc i svezala sam kosu u visok rep. Umila sam se i oprala sam zube, a zatim sam obukla svoje šarene taice i bijelu majicu. 

Osjećala sam kao da me netko steže oko vrata. Taj mi je osjećaj smetao. Izašla sam iz wc-a i ugledala sam Asha. "Dobro jut.."  

"Anna? Što ti je s glasom?" Zabrinuto je upitao. Zvučala sam čudno. "Izgleda da si promukla..." 

"Ash, boli me kad pričam, a pjevati ne mogu.." Stvarno me je bolilo kada pričam.  "Što ću sada Ash?" Upitala sam nervozno držeći se za vrat. 

"Prvo ćeš doručkovati, a onda te vodim u bolnicu." Klimnula sam glavom i pratila sam ga. Izašli smo iz sobe. Odma sam ugledala Brandona i ostale. 

Pozdravili su me ali im nisam mogla uzvratiti pozdrav. Umjesto toga sam im lagano mahnula, a Ash im je objasnio zašto ne pričam. Rekao im je da mogu ali da sam dosta promukla. 

"Možemo li ti barem na kratko čuti glas?" Upitao me Derek. 

"Evo.. Jesi zadovoljan?" Možda je mislio da glumim... Nadam se da se uvjerio. Sve trojica su izgledali zabrinuto. Lijepo je znati da se brinu za jedinu curu u odjelu.. To mi je nekako drago i slatko. 

Došli smo na doručak. Vladala je čudna tišina. Kada ja ne pričam, ne priča ni nitko drugi.

Odlučila sam ih potaknuti na priču. "Pričajte vi nešto kad već ja ne mogu. Nećete valjda šutjeti cijelo vrijeme?" Taj moj promukli glas nije bio previše čudan, ali pjevati ne mogu ni pokušati. 

"Eto, samo za tebe ljepotice ćemo pričati." Blago sam se osmijehnula zbog njegovih riječi. "Što misliš što bi moglo biti uzrok tvojoj promuklosti?" Slegnula sam ramenima. "Srećom, ovaj tjedan je rap tjedan i možeš pomalo pričati.."

Nisam željela koristiti glas pa sam samo klimnula glavom. "Vodim je u bolnicu poslije ovoga. Vratit ćemo se valjda do probe." Klimnuli su glavom. Dovršila sam doručak i zajedno s Ashom sam otišla do naše sobe. Inzistira da obučem jaknu. 

Sumnja da je ovo sve zbog neke prehlade. Imam poprilično snažan imunitet i sumnjam da je neka prelada.. 

Nakon što sam uzela jaknu, zajedno s njim sam izašla iz sobe i otišli smo do njegovog auta. Tu nas je dočekala Natalie. I ona ide s nama. "Kako si Anna?" Upitala me. 

"Dobro.. Idemo?" Kratko sam odgovorila. Ona je klimnula glavom i krenuli smo u bolnicu...

A/N

Nadam se da vvam se sviđa jer je meni prelud nastavak :D

Prešli smo 10K čitanja i hvala vam puno na tome <3

Criminal Love **Dovršena**Donde viven las historias. Descúbrelo ahora