Part 41 - Show

487 47 27
                                    

Anna's P.O.V.

Danas napokon nastupam. Lijekovi su napokon djelovali i stvarno se nadam da ću sve dobro otpjevati jer nisam imala kada usavršiti pjesmu.

Također se nadam da će uzeti u obzir to što sam bila bolesna... Bolje reći otrovana, ali nažalost oni to ne znaju. Sjela sam pored Brandona i, naravno, počela sam se žaliti. "Ako ona otpjeva bolje od mene samo zato što sam neuvježbana, ubit ću i sebe i nju." Blago se nasmijao na moje riječi. 

"Ozbiljno?" Pogledao me ludo. Potvrdno sam klimnula glavom. Mislim, naravno da ne mislim ozbiljno, ali nešto će se sigurno desiti. "Smiri se.. Siguran sam da repa gore od moje babe." Nasmijala sam se na njegove riječi. Zna on kako mene utješiti.

"Možda ti baba zna repati..." Odlučila sam se malo zezati s njim.

"Vjeruj mi, ne zna.. Jedva priča, a kamoli da repa." Nisam znala dali da se na to smijem jer mi je zvučalo pomalo tužno. Na to sam se blago osmijehnula. Pogledala sam oko sebe i ugledala sam Jasmine. I ona je mene očito odmjerala.

Moram biti bolja od nje danas. Jednostavno moram. Ne smijem dopustiti da ispanem zbog te kurve. "Bandon, idem do garderobe. Zovi me prije nego što bude moj red za probu." Klimnuo je glavom.

Otišla sam i uzela sam tekst.

Ako znam repati bez glazbe, znat ću i uz nju. Počela sam izgovarati riječi pjesme i dobro mi je išlo i bez glazbe. Pošto su rap pjesme inače malo duže, pjevam samo prvu strofu i zadnji refren.

Za nastup, što se tiče odjeće, mislila sam se između široke sive trenerke i šadenih taica. Na kraju sam ipak odabrala taice sa uzorkom iz stripa, malo širu bijelu majicu i plave Nike tenisice. Obožavam to što mogu zadržati odjeću u kojoj nastupam. Zato si uvijek uzem nešto što bih i inače nosila.

Za frizuru aam odabrala jednostavni visoki rep. Niša previše posebno. Šminku ću pustiti Jen na volju. Ona se u to razmje i sama će nešto smisliti.

Nastavila sam vježbati pjesmu, sama, skrivena u garderobi sve dok nisam čula Brandonov glas. Izašla sam pred njega. "Ubrzo je tvoj red.." Klimnula sam glavom i pratila sam ga do pozornice.

"Jeli Jasmine pjevala?" Upitala sam ga. Kroz smijeh je klimao glavom.

"Bolje da nije.." Počela sam se zajedno s njim smijati. Izgleda da se i mali Brandon zna zezati. Ubrzo je Chris završio i izašla aam na pozornicu. Ovo mi je generalna proba.

Otpjevala sam sve dobro, mada to može i bolje. Vidjet ćemo večeras kako će to ispasti. Nadam se da će biti dobro..

Kada sam otpjevala, sišla sam i otišla sam natrag u garderobu. Hodala sam među šminkerima dok nisam naišla na Jen koja je bila zauzeta šminkanjem moje najbolje prijateljice Jasmine! Odlučila sam im prići.. "Hej Jen.." Veselo sam je pozdravila. "Oh, Jasmine. Budi sretna pa nisam dopustila Jen da te unakazi, jer svatko bi tako nešto učinio osobi koja otruje njegovog najboljeg prijatelja." Rekla sam s osmijehom.

Utjerala sam joj strah u kosti. Mislim da se više nikada neće smijeti šminkati kod Jen.

Čim je završila, odmah je potrčala do najbližeg ogledala. Seljanka.

Sjela sam na stolicu i blago sam se osmijehnula Jen. "Nemoj previše šminke. Što jednostavnije." Lagano je klimnula glavom.

"Neću ti staviti ništa osim maskare, tuša i ruža, ali zato ću ti staviti i umjetne trepavice." Složila sam se s njom i odmah je izvadila umjetne trepavice...

Šminkanje nije trajalo dugo. Trebalo je samo 5 minuta da se trepavice osuše i da još nadoda maskaru. Dodala mi je tanku liniju tuša iznad trepavica, a na usne mi je stavila tamnoljubičasti ru6. Jednostavno, ali savršeno... Barem meni.

Criminal Love **Dovršena**Where stories live. Discover now