Anna's P.O.V.
"Hahah, ne... Ash.. Daj, prestani!" Govorila sam kroz smijeh. Uhvatio me i škakljao me. "A daj, Ash!" Viknula sam.
Znam kako ću ga zaustaviti, ali nisam sigurna koliko je to dobra ideja. U jednom mi je trenutku postalo svejedno i uradila sam to.. Poljubila sam ga i uzvratio je. Sve je bilo dobro, ali u tome smo trenutku čuli otvaranje vrata. Brzinom svjetlosti smo se odmakli jedno od drugoga. Ja sam uzela laptop da izgleda kao da sam na Twitteru i kao da Ashu nešto pokazujem.
Da sam ja na njenom mjestu, ja bih bila extra sumnjičava, ali ona je povjerovala. Znam da ću joj ionako sve ispričati kasnije, ali koliko bi čudno bilo da je vidjela da se ljubimo.... Pa... Barem je prestao škakljati.
"Šta se ovdje desilo?" Rekla je dok je sakupljala makarone sa sirom s poda. "Gori ste od djece od dvije godine."
"Dobro mama.." Rekla sam joj s osmijehom. "Kako je bilo na poslu?" Upitala sam je.
"Dobro.." Rekla je uzimajući tanjur i stavljajući makarone. Ostavila sam laptop na stol i vratila sam se za stol da dovršim makarone. Ash je uradio isto. "Vas dvoje ste mi čudni. Zašto bi išli tamo ako niste prvo dovršili ručak?"
Moj mozak je odmah smišljao odgovore. "Pa zato što sam se sjetila nečega smiješnog sa twittera i morala sam mu pokazati.." I to je povjerovala.
Ne volim joj lagati, ali ova situacija je zahtijevala izgovore... Barem pred Ashom.... Kasnije ću joj svejedno sve ispričati od riječi do riječi.
Dovršili smo makarone i svo troje smo sjeli na kauč. Jen nastavlja sa pitanjima koja bi mogla učiniti ovaj razgovor čudnim.. "Ash odakle ti ovdje?" Upitala ga je s osmijehom. Vidi se po njoj da se nada nečemu dobrome. Kao na primjer poljupcu.
"Bilo mi je dosadno pa sam odlučio malo doći ovdje, čisto onako da ubijem vrijeme.." Dosta uvjerljiv odgovor. Jen je klimnula glavom i nije bila ni malo sumnjičava. Znači, vjeruje mu.
"Kada idete natrag na xFactor?" Nastavlja s pitanjima, ali sve manje i manje čudnih.
"Čim me dečki nazovu.. To bi trebalo biti uskoro.. Tu sam cijeli dan." Ponovno je klimnula glavom, kao da živi od toga. "I, što ima kod vas?" Upitao je vjerojatno samo da smanji čudnost situacije. Dobro je prošlo, kako je moglo biti..
"Ništa bitno.." Odgovorila sam, a zatim sam uzela laptop.
Ušla sam na YouTube i pustila sam pjesmu Wake me up od Avicii-ja. Svo troje smo pjevali uz pjesmu sve dok Ashu nije zazvonio mobitel. Morali smo smanjiti glazbu. "Halo?" Javio se. "Da... Ok... Ok, vidimo se." Poklopio je, a onda je napravio onu čudnu polu tužnu facu. "Moramo ići. Dečki dolaze po nas za nekih 5 minuta."
Ugh.. Baš kada mi je postajalo zanimljivo.
Zagrlila sam Jen i pozdravila sam se s njom. "Čujemo se mala.." Rekla sam na glas. "Falit ćeš mi.."
"I ti meni, naravno." Uzela sam stvari koje mi trebaju i zajedno s Ashom sam izašla iz stana. Dečki su došli na vrijeme i nismo ih trebali čekati.
Ušli smo u auto. Oni su se naravno cijelo vrijeme smješkali. Mene iskreno za to boli briga, ali Ashu je bilo neugodno. Sigurno sada misle da je bilo nešto između nas.
Srećom, osim pozdrava kada smo ušli, cijela je vožnja prošla u tišini.
Došli smo i parkirali smo pred onom kućom. Osim pokusa, tamo je sve pre dosadno. Kažu da će ubrzo postati zanimljivije. Ok, valjda hoće.
Ušla sam i otišla sam ravno u svoju i Ashovu sobu. Što bi rekli ovi iz naše grupe da znaju da se ja i Ash družimo i izvan xFactora.. Vjerojatno bi započeli neke priče o nama i to bi se proširilo i izvan xFactora.
Ušla sam u sobu i bacila sam se na krevet. Ležala sam nepomično na krevetu 5 minuta, a onda sam se ustala.
Živim zbog večere u 8. Doslovno.. Trebali smo ostati još nekoliko sati kod mene i Jen. Bilo nam je zanimljivo tamo, ali sve što je lijepo kratko traje. Samo što je ovo moglo trajati duže, ali nema veze...
Odlučila sam izaći i otići u dnevni boravak naše grupe.
Kada sam stigla tamo, svi su već bili tu. I Ash također. On je ovdje došao odmah iz auta. "Samo smo tebe čekali." Rekao je Brandon.
"Zašto?" Upitala sam nezainteresirano.
"Jedino je naša skupina ovako uranila.. Možemo otići i odmah isprobavati pjesme." On i Ash kao da se natječu kada su pored mene. Bore se za riječ. To ću iskoristiti jer meni se sve čini da će mi ovdje to biti jedina zabava...
أنت تقرأ
Criminal Love **Dovršena**
أدب الهواة"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravljeno..." čula sam sirene i potrčala sam što sam brže mogla. ... Ovo je priča o curi plave kose i plavih očiju koja započinje no...