Anna's P.O.V.
Zagrlila sam Jen koja uvijek stoji kraj one velike televizije i gleda dok nastupa. Dovršila je s poslom i zajedno sa mnom je sjela da malo bezveze pričamo. "Bila si odlična.. Najbolja do sada." Osmijehnula sam se na njene riječi. Obožavam slušati ovakve pohvale.
"Hvala ti Jen.." Rekla sam s osmijehom.
"Mislim da si za sada sigurna za prolaz dalje." Rekla je veselo s osmijehom. "Dobila si sve najbolje komplimente od žirija."
"Ma, bit će i boljih.. Sigurna sam da Brandon može bolje od mene.." Čudno je pogledala u mene.
"Tko ti je taj Brandon?" Pogledala sam je čudno.
"Stvarno neznaš to je Brandon?" Upitala sam je i slegnula je ramenima. "Zar ti nisam rekla? U mome je odjeljenju i mislim da mu se sviđam." Čudno je pogledala u mene, s nekim čudnim osmijehom.
"Kako to da mi to prije nisi rekla?" Smješkala mi se. "Jeli zgodan? Kakva mu je kosa? Oči?" Pogledala sam u onu istu televiziju preko koje je Jen pratila moj nastup. Bio je njegov red.
"Sama procjeni." Rekla sam sa velikim osmijehom i pokazala sam joj prema televiziji. Zašutila je i zagledala se u televiziju. Kako sam joj njega uspjela izostaviti? To je sigurno zato što ne mogu izbaciti Asha iz glave.
Ali zašto? Zato što me kreten i dalje voli. Zašto me i dalje voli? Ne znam ali saznat ću.
"Zašto mi nisi rekla za njega? Prezgodan je a tek glas! Uhh.." Prekinula me u razmišljanju. Nasmijala sam se sarkastično.
"Pa baš ti hvala na potpori Jen... Pogotovo ovo za glas."
Preusmjerila je svoju pažnju s televizije na mene. Nasmijala se i počela je govoriti. "A daj Anna, znaš da si bolja od njega.." Sada ću se previt ljuta na nju i ljubomorna na njega.
"Pa upravo si sad pričala o tome kako ima savršen glas i tjelo..." Rekla samtiho, što tiše govorim, tužnije i jednije zvučim. Povjerovala je.
"Anna, ti si i zgodnija i ljepša od njega. Nemoj to govorit." U sebi sam gotovo umirala od smijeha. Samo ti djeli komplimente Jen. "Annaa... Jesi ljuta?" Nisam odgovarala. "A daj Anna....." Okrenula sam glavu i smijala sam se ali ni to nije skužila. Bravo Jen. "Anna ako ne kažeš ništa u sljedećih 10 sekundi sutra ujutro te neće dočekati Frappe od bannane i doručak." Baš kada sam pomislila da se šali počela je odbrojavati. "10... 9... 8...." Zaustavila sam je.
"Dobro, dobro! Šalila sam se, nisam ljutaa.." Rekla sam pomalo čudno. Ona se na to samo osmijehnula. "Nemoj mi doručkom prijetit." Rekla sam slatkim dječijim glasom.
"OMG kako si samo slatko izledala dok si to govorila... Još ta ljubičasta kosaa.... Medena si!" Tepa mi kao da sam dijete.
"Dobro, ali sad prestani." Rekla sam ozbiljnim glasom, koji nažalost nisam uspjela održati ozbiljnim. Drugačije rečeno, odvalila sam se smijati.
"Dobro dobro, smirit ću se." Rekla je kroz smijeh koji je vrlo vjerojatno nastao zbog moga pokušaja glumljenja ozbiljnog glasa.
'Molimo sve natjecatelje da se poredaju ispred ulaza na pozornicu.' Rekla je ona žena što organizira redosljed izlazaka na pozornicu na razglas u backstageu.
"Moram ići, drži mi fige." Ustala sam i zaglila sam je a zatim sam otišla.
Stala sam u red i pogledala sam oko sebe. Vidim da danas nisam jedina sa preludim bojama na kosi. I ostali su dobili nove boje, ali zato jedina imam dugu haljinu. Ipak, to mi čak i ne smeta jer lijepo je kada si po nečemu jedinstven, osim po tome što jedini ne nosiš štikle....
'A sada natjecatelji.' Čula sam glas s pozornice. Jedno po jedno počeli smo izlaziti. Svi smo se poredali duž pozornice.
Dannii je ustala i počela govoriti. "Danas ste mi svi bili tu negdje, ali ipak uvijek vas ima malo boljih i malo lošijih. Zato smo mi tu." Uzela je papir sa stola. "Tri osobe koje pozovem neka priđu bliže. Neka priđu: Chris, Brianna i Anthony." Svi su postali nervozni. "Vi ostali ste sigurni za prolaz. Chris, Brianna i Anthony, netko od vas troje nas večeras napušta." Svo troje su se uhvatili za ruke. "Dajem Redfoo-u čast da prolasi tko nas napušta."
Redfoo je ustao. "Znači, neću vas previše držati u neizvjesnosti. Nas četvoro smo odlučili da večeras ovaj show napušta..." Napravio je pauzu, a onda je napokon izrekao ime. "Brianna. Žao mi je ali takva je odluka..." Uhvatila se za glavu i počela je plakati. Chris i Anthony su je zaglili.
Ronan i Natalie su se ustali i stali pored Redfoo-a i Dannii. "Danas imamo posebno iznenađenje. Od ovog showa ćete imati zadane žanrove po kojima će vam vaši maentori..." U trenutku kada je to rekla na pozornicu su izašli dečki iz 5SOS-a. Nastali su ogromni vriskovi obožavateljica, a kada su se napokon utišali Ronan je nastavio. "Odabrati pjesmu."
Natalie je s osmijehom počea govoriti. "Ovaj tjedan svi pjevate rap pjesme. Sretno." Rekla je veselo. Mi natjecatelji smo sišli s pozornice. Izgleda da je vrijeme za Eminema. Ash zna da mi je on omiljeni reper i gotovo sam 100% sigurna da će mi dati neku njegovu pjesmu....
KAMU SEDANG MEMBACA
Criminal Love **Dovršena**
Fiksi Penggemar"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravljeno..." čula sam sirene i potrčala sam što sam brže mogla. ... Ovo je priča o curi plave kose i plavih očiju koja započinje no...