Anna's P.O.V.
"ŠTA?? Izdao te??" Klimnula sam glavom brišući suze. "Da si mi barem rekla prije..." Da sam joj rekla prije ništa se nebi promjenilo. "Šta je bilo nakon toga??"
"Odvela me u postaju. Tražila je da priznam, ali zadala sam uvijete." Čudno me je pogledala. "Tražila sam laptop, frappe od bannane i da još jednom vidim Asha. Tad sam ga zadnji put vidjela i poljubila."
"Ja bi ga pretukla, a ne poljubila." Nasmijala sam se kroz suze. "Jesi li bila u zatvoru?" Klimnula sam glavom.
"Četiri godine u popravnom domu. Mislim da sam se dosta promjenila od tada. Detektivka Carter mi je napravila nove dokumente. Uzela sam novac i preselila sam se ovdje."
"Jesi li tamo u domu imala prijatelja?" Klimnula sam glavom.
"Upoznala sam jednu curu. Ono mjesto je luno psihopata. Pola doma je bilo za ludnice. I ja sam pomalo gubila razum tamo. Da nisam imala laptop nebih imala pojma o ničemu. Ta cura se zvala Nikki i bila je jedna od onih koji su bili donekle normalni. Isto je tu završila zbog pljački, ali ona je tjekom pljačke ranila policajca pa mora biti duplo duže tamo. Imala sam još prijatelja ali nisu dobri kao ona." Uzela sam čašu vode i popila sam.
"Jesi li bila šokirana kada si vidjela Asha xFactoru?" Klimnula sam glavom.
"Nisam znala šta da napravim pa sam nabrzinu ušla na youtube i upisala 'Što da radim kad sretnem osobu koja me je izdala?' Nešto takvo." Nasmijala se.
"Pametno." Uzvratila sam osmjeh. "I šta si napravila?"
"Paaaaa u videu je ona žena govorila de treba oprostiti i tako nešto pa sam započela razgovor. Ne znam ni sama o čemu smo pričali, ali razgovor je završio poljupcem." Iznenađeno me je gledala.
"Poljupcem?? Uhhh, da je mene izdao razgovor bi završio udarcem u nezgodno područje." Rekla je odlučno i samouvjereno. Nasmijala sam se. "Drago mi je da si mi sve ovo rekla. Vidim da imaš povjerenja u mene."
"I meni je drago i lakše mi je." Zagrlila sam je.
"Nego, jesi li razmišljala o osveti?" Gledala sam prema dolje. Svaki dan. Nije prošao dan da mi osveta nije pala na pammet.
"Da, uvijek, svaki dan, ali trudim se fokusirati na pjevanje." Klimnula je glavom.
Možda mu mogu vratiti istom mjerom ali u drugačijem smislu. On je mene izdao policiji i strpao me u taj dom za maloljetne delikvente, a ja njega mogu natjerati da se ponovno zaljubi u mene a onda ga izdati, prevariti baš kao što je i on mene.
I dalje razmišljam o tome, ali također se podsjećam da sam sada bolja osoba... Bar mislim da jesam. Teško mi je biti s njim u sobi, u konstantnoj čudnoj tišini. Mislim da s njim trebam popričati i o izdaji i o onom poljupcu da se riješim tereta.
. . .
"Jen, koliko je sati?" Vikala sam iz kuhinje.
"7:15." Već???? Luke je rekao da dolaze u pola osam.
Počela sam trčarati po stanu i kupiti svoje tvari. Jen me je čudno gledala sve dok joj nisam rekla da dolaze po mene. Kad sam pokupila stvari, otišla sam u wc i popravila sam frizuru. Čula sam zvono i zgrabila sam torbu.
Otvorila sam i ispred mene je stojao Ash. "Idemo?" Rekao je i klminula sam glavom. Izašli smo iz stana i ušli smo u lift. Nakašljala sam se, a on je odlučio započeti razgovor. "Jesi se odmorila." U njegovom se govoru više i nije osjećao američki naglasak.
"Da, jesam." Želim sačuvti američki naglasak jer među svim australcima sam jedistvena s ovakvim naglaskom. Pogotovo kad nekoga pozdravljam sa 'Hello' pokušavam zaokružiti taj američki naglasak. I neznam zašto razmišljam o naglascima. Odlučila sam nastaviti razgovor. "I? Kako si?"
"Vrlo dobro.." Rekao je. Lift je stao i skupa smo izašli.
Ušli smo u auto i pozdravila sam ostatak dečkiju. Uzvratili su pozdrav. Neki su me čudno gledali i smješkali su se. Osjećala sam se pomalo neugodno. Sjedila sam između Asha i Caluma.
"I Anna, kako ti se svidio poljubac s Ashom?" Nekako imam osjećaj da mi se osvećuje za pitanje koje sam sinoć postavila Jen. I ja i Ash smo bili potpuno crveni.
Ostali su se počeli smijati. Nakašljala sam sei odlučila sam odgovoriti, kao da mi pitanje uopće nesmeta. "Nije bilo loše.." Rekla sam opušteno. Calum je gledao ravno ali i dalje se cerekao i to me je živciralo.
Smiri se Anna, nemoj ga napast. Ti si smirena i ne smeta ti njihovo zezanje. Samu sebe sam uvjeravala da mi zezanje ne smeta. Da hoću, mogla bih ga spremiti u bolnicu, ali sumnjam da bi mi to pomoglo na xFactoru ili u životu.
"Možemo li svratiti do starbucksa?" Rekla sam u isto vrijeme s Ashom a ostali su se počeli smijati. Odmah sam zakolutala očima.
"Naravno.." Rekao je Michael koji je vozio. Stao je kod najbližeg starbucksa. Svi smo izašli i uzeli smo što smo htjeli za van. Ja i Ash smo uzeli frappe od bannane. Naravno.
I dalje su nam se smješkali i postajali su dosadni.
Napokon smo došli u onu glupu kuću i napokon sam izašla iz ovog glupog auta u kojem se vozim s ljudima koji me smatraju osobom koju će zezati. Da hoću, mogla bih sve do jednoga od njih vrtiti oko maloga prsta. Asha već sada, a za ostale bih se morala samo malo potruditi.
Ali dosta o tome. Sada se moram fokusirati na pjevanje i xFactor. To mi je jedino važno i samo za to vježbam.
Ušla sam u sobu i sjela sam na krevet gledajući u prazno. U jednom mi je trenutku Ash počeo mahati rukama ispred očiju. Trznula sam se. Sjeo je na svoj krevet odmah nasuprot mene. Sljedećih nekoliko minuta smo gledali jedno u drugo, a onda sam se napokon odlučila ustat i ići na večeru. On je ustao i krenuo za mnom.
Sjela sam pored Brandona. Iz nekog nepoznatog razloga mi je taj dečko falio. Pozdravili smo se i zagrlili. Da, tako smo bliski.
Iz nekog razloga danas je za večeru bila riba. Srećom obožavam ribu i večera mi se svidjela. Odmah poslije večere sam otišla ravno u krevet.
Prvih pola sata sam se samo prevrtala a onda sam napokon i zaspala...
A/N
Hvala vam za 2.500 readsa i 400 votesa :D Počela sam češće postavljati nastavke iako mi je škola ono baš extra teška, ali trudim se i dobro sam započela. :D Nastavak će valjda biti prije subote, ništa ne obećajem ali trebalo bi do tada.
Ly
-Nela.. <3
ESTÁS LEYENDO
Criminal Love **Dovršena**
Fanfic"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravljeno..." čula sam sirene i potrčala sam što sam brže mogla. ... Ovo je priča o curi plave kose i plavih očiju koja započinje no...