Měli jsme před sebou posledních 10 dní. Nechtělo se mi jet domů. Zvlášť ne po navázání jednoho kontaktu, s jedním velice pěkným klukem. Zapomněl jsem díky tomu i na Jimina. Tenhle kluk, mi totiž stihl pobláznit hlavu dost rychle. ,,Taetae, půjdete dneska zase s námi na pláž?'' usmíval se Yeonjun. Ten krásný kluk. ,,Půjdeme?'' podíval jsme se na Jungkooka a Yoongiho. ,,Můžeme.'' oba se usmívali. Chodili jsme tam sice natajňačku v noci, ale o to větší zážitky z toho byly. ,,OK počítám s vámi. V 10 pod vašimi okny.'' ušklíbl se a mi přikývli. Pak odešel po svých.
,,Ne že ho tam budeš zase nabalovat.'' šťouchl do mě Yoongi s úšklebkem. ,,To je moje věc.'' vyplázl jsem na něj jazyk a vydal jsem se na náš školní sraz. ,,Hej, tobě se fakt líbí!'' píchl mě Kook prstem do ramene. ,,No a?'' usmál jsem se na něj. ,,Ha! Takže rande!'' vítězně se na sebe Yoongi s Jungkookem ušklíbli. ,,No možná.'' pokrčil jsem rameny.
Na tenhle večer jsem se opravdu těšil. Yeonjun byl taky gay. Svěřil se mi s tím, když jsem začal mluvit o Jiminovi. On mě totiž za to neodsoudil. Byl jsem už převlečenej do plavek a na tom jsme měl jen tričko. Kluci na tom byli podobně. Pod okny se ozvalo zapískání a to bylo naše znamení.
Pomocí zdi jsme se dostali dolů a přivítali se s Yeonjunem. Ten byl oblečený stejně jak my a tak jsme mohli vyrazit rovnou na pláž.
Sundali jsme si trička a rovnou vběhli do moře. Moře hezky hřálo a my začali dělat kraviny. Ve vodě jsme dováděli asi hodinu, dokud nám nezačala být lehce zima. Vylezli jsme a Jungkook rozdělal oheň. Hezky to hřálo a vonělo. Po chvíli jsem se odvážil a lehl jsem si hlavou na Yeonjunovo rameno. Nejdříve mě nechápavě sledoval, ale pak se usmál a opřel si svou hlavu o tu mojí.
,,Hezky voníš.'' vydechl jsme po chvíli. ,,Děkuju.'' uculil se a pohladil mě ve vlasech. ,,My jdeme pro dřevo.'' zvedli se Jungkook s Yoongim a já jim za to věnoval děkovný pohled. Zvedl jsem hlavu a podíval jsem se Yeonjunovi do očí. ,,Yeonjune, já vím že to nemá moc cenu, protože hrozí, že už se nikdy neuvidíme, ale... Jen ti chci říct, že jsem se za těch pár dní co tu s tebou jsem, do tebe zamiloval.'' sledoval jsem jeho dokonale třpytící se oči. ,,Tae.'' promluvil s úsměvem. ''Já moc dobře vím, že se vidíme naposledy. Já se do Korei nedostanu. Maximálně ty sem, ale nejsem na vztahy na dálku.'' pořád se mi díval do očí. Já celou dobu čekal na nějaké ALE. Jenže on se umlčel. Pak mě chytil za ruce a podíval se mi do očí víc zblízka. ,,Ale... Taky se ti povedlo mě okouzlit.'' usmál se a jednu ruku mi dal na tvář. Rozbušilo se mi srdce. Pak se ke mně jen naklonil a spojil naše rty.
Trvalo nám hodně dlouho, než jsme se od sebe oddělili. A ani to nám nestačilo. Jen malá pauza na nádech a opět jsem si ho přitáhl. Měl dokonalé měkké rty a dokonale chutnal. Začínalo mě mrzet, že je to jen na 10 dní.
Po asi dalších 10. minutách jsme se rozdělili. ,,Miluju tě Tae.'' vydechl potichu a přitulil se ke mně. ,,I já tebe.'' dal jsem mu pusu do vlasů. Pak se vrátili i kluci se dřevem a usmáli se na nás. Bylo mi jasný že nás celou dobu sledovali.
ČTEŠ
Human Zoo | Vmin
FanfictionDOKONČENÁ Jimin byl vychovaný strachem, poddajností a tvrdou výchovou. Jeho novým domovem se měla stát výstavní vitrína přístupná veřejnosti. Nepoznal lásku, ani soucit. I přes to byl neobvykle krásný a talentovaný a toho si všiml i Taehyung. Kluk c...