8.

272 15 0
                                    

Opravdu tak jak řekli, tak udělali a mně se do pokoje ve 3 odpoledne nahrnuli Yoongi s Kookem. Snažil jsem se je dlouho přemluvit, ale oni nepovolili. Prostě jsem musel.

Vycházeli jsme z baráku asi v půl 5 a do baru jsme došli kolem 5. To mě odrazovalo ještě víc. Jenže v baru byli všichni spolužáci a kamarádi z jiných tříd. Vypadalo to, že se všichni dobře baví a tak jsem to nechtěl kazit. Zvlášť když tohle bylo zařízený kvůli mně. Objednal jsem si nějakej alkohol a vypil to. Svět byl najednou veselejší a vše se zdálo být jednodušší. Dal jsem si další. Všichni se smáli a tancovali. Přidal jsem se a ani nevím s kým, jsem se začal bavit. Nevím o čem, jen vím že jsme se u toho hodně nasmáli. Pak jsem s ním zase pil. A pil jsem dlouho a hodně. Pil jsem do doby, než se mi zamotala hlava a já nespadl na zem.

Probudil jsem se ve své posteli. Kolem byla tma a mě děsně bolela hlava. Na mém nočním stolku ležel papírek. Bylo na něm něco naspáno. Začal jsem to tedy číst.

Tae včera jsi se v baru opil až moc. Sekl si sebou a tak jsme tě s Yoongim donesli domu. Tvoje mamka vše ví. Nezlobí se. Dej se do pořádku!

Jungkook, Yoongi

Povzdychl jsem si a dopis nechal ležet. Teď jsem potřeboval ticho. A tmu.

Human Zoo | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat