4.

313 20 0
                                    

Tae:

Do školy jsme došli 7. minut před začátkem. Nijak to nikoho netrápilo. Sedl jsem si vedle svého nejlepšího kamaráda Jungkooka, který byl mimochodem také s námi venku. ,,Dobré ráno.'' do třídy vešel náš učitel. Tenhle byl můj oblíbený. Byl hodnej a byla s ním sranda. Mladej a poměrně pěknej. Téměř většina holek ze třídy, pro něj měla slabost. Ani mě by nevadilo, s někým takovým něco mít. Ovšem přinesl témata na referáty. Za to dostal u mě jedno mínus. ,,Utvořte prosím dvojice.'' usmál se na naši třídu. Já ovšem sáhl ihned po Kookovi. ,,A nyní každý z vás dostane téma. Začneme zleva.'' začal diktovat témata. Já ležel na lavici a prohlížel jsem si jeho poměrně pěknej zadek. ,,Jungkook a Taehyung-'' odmlčel se ale já ho nevnímal. Kook byl chytrej tudíž určitě pozor dával a vše mi pak řekne. Dál jsem se s myšlenkou že kouká do papírů, hladově díval na jeho dokonale kulaté pozadí. Rozešel se. O to víc se mu zadek tvaroval. Prostě radost pohledět.

Jenže pak se učitelova hlava objevila těsně před tou mojí. Rychle jsem hlavu zvedl. ,,Dávejte pozor Taehyungu.'' nemohl jsem si nevšimnout zvláštního podtónu, když vyslovoval moje jméno. ,, Pardon, pane učiteli.'' on se jen pousmál. ,,Víte co máte za téma?'' naklonil hlavu. Teď jsem byl nahranej. ,,Umm nó to nevím pane učiteli.'' uchechtl jsem se čímž jsem zapůsobil zase na zbytek třídy. Moje lehkomyslnost byla v naší třídě mezi spolužáky oblíbená. Ovšem učitel se opřel o mojí část lavice a naklonil se nade mě. ,,Nepozornost se trestá.'' lehce se pousmál a já jsem nechtěně lehce zčervenal. ,,Já se omlouvám.'' šeptl jsem. Pak do mě ale Kook strčil a podal mi papír s nápisem našeho referátu. Probral mě tím a já se ušklíbl. ,,Lidská zoo je naše téma.'' mrkl jsem na něj. ,,Výborně Tae.'' miloval jsem když mi tak říkal.

Po škole jsme s Kookem zamířili rovnou do té zoo. Nikdy jsem tam nebyl. Bylo divné se dívat na ty lidi. Žili úplně jinak. Chovali se jinak, ale přesto až na oblečení většina z nich vypadala lépe než běžní lidé. ,,Koukej tohle tam napíšeme!'' ukázal na nějakou věc na ceduli. ,,Hmm mně je to jedno.'' pokrčil jsem rameny. ,,Tae, já to ale celý nechci dělat sám!'' odvětil nespokojeně. ,,A já to nechci dělat vůbec.'' vyplázl jsem na něj jazyk a on po mě hodil tužku. ,,Vedle!'' ušklíbl jsem se když se netrefil. ,,Přines mi ji!'' ukázal na místo, kterým tužka letěla. ,,To sotva.'' založil jsem si ruce na hrudi a postavil se tak aby bylo vidět, že fakt nikam nejdu. ,,Tak tě donutím, to udělat semnou!'' ušklíbl se zase teď on. Na to jsem ale poslechl a radši se pro tužku vydal. Jenže když jsem se zvedl, spatřil jsem něco, co mě překvapilo.

Human Zoo | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat