32.

229 18 0
                                    

,,Počkej, jak se jmenuješ?'' chytila mě za ruku nějaká holka, se kterou jsme se chvíli bavili. ,,Taehyung.'' věnoval jsem ji milý úsměv. ,,A ty?'' prohlédl jsem si jí. ,,Akemi.'' zdvořile se uklonila. ,,Odkud jsi? Ty nejsi odtud, že ne?'' zaujatě mě sledovala. ,,Ne. Já jsem z Jižní Korei.'' opět jsem se usmál. ,,Wow...'' vydechla zasněně. ,,Jednou bych se tam chtěla podívat. Chtěla bych na koncert.'' pořád se na mě dívala poměrně zasněně. ,,Uhm a koho posloucháš?'' usmál jsem se na ní. ,,No všeobecně k-pop. Ale moji favoriti jsou EXO.'' v očích se jí doslova třpytila láska. Usmál jsem se. ,,No jo, ty jsou dobrý.'' přikývl jsem.

,,Hele nech toho cukrování a pojď! Za 20 minut odcházíme z města.'' chytil mě za rameno Jungkook. ,,No ale když ona má taky biase Kaie!'' pípl jsem že to není fér. ,,Pojď ty fanoušku...'' protočil nad tím očima. ,,Ale ty to nechápeš! Víš jak je dokonalej?!'' ,,A sladkej!'' dodala moje nová kamarádka. ,,Tady se o k-popu nebavíme. A jdeme!'' cukl se mnou a doslova mě odvláčel.

,,Ale Kooku to, že ty jako jedinej člověk z celé Korei neposloucháš k-pop, ještě neznamená, že musíme skákat podle tebe!'' vydechl jsem. ,,No, to je hold smůla. A už ticho nebo tě označím za oficiálního pacienta!'' strčil do mě a začal se smát. Na chvíli jsem se taky zamračil, ale nevydržel jsem to a taky jsem se začal smát. ,,No ale když-'' ,,Ticho!'' začali jsme se oba znovu smát.

Human Zoo | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat