A takhle to bylo ob den. Vždycky přišel a ublížil mi. Tělo mi trpělo a to nemluvím o tom když jsem pak musel jít vystupovat. Chtěl jsem pryč. Po nocích jsem brečel, ale stejně mi to bylo k ničemu. Ani Namjoon už se za mnou nestavil. Prostě nikdo.
Tae:
Byl to poslední den. V noci nám letělo letadlo a my jsme tento den mohli využít, právě k jakékoli aktivitě. Samozřejmě že já chtěl celý den strávit s Yeonjunem. Jenže když jsem přišel k němu domů, to co jsem viděl, mi vyrazilo dech. Byl tam s nějakým jiným klukem a oba se poměrně vášnivě líbali. Yeonjun o mně věděl, ale ani tak nepřestal. Až když přestali, se na mě podíval. ,,Tae.'' pousmál se a došel ke mně, ale já toho měl akorát dost. ,,Co to má znamenat?!'' vykřikl jsem dost rozhořčeně. ,,Tae oba víme že náš vztah nebyl na dlouho a dneska by tak, jako tak skončil. Nemůžeš po mně chtít, abych ti byl věrným když dneska odjedeš a už se nikdy neuvidíme.'' pravdu měl a vlastně jsem neměl důvod být naštvanej, jenže mně to docela zlomilo. ,,Máš pravdu. Chtěl jsem se přijít rozloučit, ale tady už očividně není s kým.'' řekl jsem sklesle a vydal jsem se ke dveřím. ,,Ahoj a- díky za těch pár hezkých dní.'' zamumlal jsem a odešel jsem.
Mrzelo mě to neskutečně. Ani se pak už nepřišel rozloučit, nic... Právě jsem si dobalil poslední věci, když mi přišla SMS od něj.
Ahoj. Vím že to skončilo opravdu strašně a moc se ti za to omlouvám. Nevěděl jsem že tě to tak vezme. Myslel jsem že jsi tak nějak smířený s tím, že to skončí. Každopádně, je to moje vina, měl jsem k tobě být citlivější. Mrzí mě to. Mám tě rád a přeju ti hodně štěstí do života. Budeš mi chybět. Poslední pusu posílá Yeonjun :3
Sice mi to situaci neulehčilo a naopak mě to rozbrečelo, ale pravdou je, že se mi vztek na něj trošku vypařil. Spíš mě to mrzelo, že už se neuvidíme. Do pokoje vešel Jungkook. ,,To jsi tak rozhozený z toho Yeonujna?'' položil mi ruku na rameno. ,,Jo... Ale to bude dobrý. Až od tud odletíme, zapomenu.'' usmál jsem se a otřel si slzy. ,,Já vím. Ale máš tu nás hyung.'' usmál se a objal mě. Bylo mi u něj v objetí dobře. ,,Děkuju.'' vydechl jsem potichu. ,,Tak pojďte, vy herečky!'' volal od dveří Yoongi. ,,Už letím pane!'' ušklíbl jsem se popadl svoje tašky a vydal jsem se za ním.
V letadle mi ještě poslední slzyčka ukápla a v hlavě se mi toho odehrávalo hodně. Ale ani jedný věci- no dobře, možná toho rozloučení s Yeonjunem. Jsem nelitoval. Byl to krásný měsíc a pro mě určitě nezapomenutelný.
ČTEŠ
Human Zoo | Vmin
FanfictionDOKONČENÁ Jimin byl vychovaný strachem, poddajností a tvrdou výchovou. Jeho novým domovem se měla stát výstavní vitrína přístupná veřejnosti. Nepoznal lásku, ani soucit. I přes to byl neobvykle krásný a talentovaný a toho si všiml i Taehyung. Kluk c...