#ÖzgecanAslan

5K 234 8
                                    

Merhaba arkadaşlar. Yazsam mı yazmasam mı emin olamadım. Ama sonunda yazıyorum işte.

Bu vahşeti duymayan yoktur herhalde. Ülkemiz yıllar geçtikçe ilerlemek yerine gerileyen bir ülke. Tecavüzler, öldürmeler... Bunlar her yerde var evet. Ama yakılarak elleri kesilerek öldürmek? Bunu yapanlar insan değil, hayvan değil. Ve ne olduklarını bilmiyoruz. O kız daha 21 yaşındaydı. Psikoloji okuyordu. İleride insanlara yardım etmek için... Hayalleri vardı. Belki sevdiği biri, evlilik planları, belki düğününü bile hayal etmişti. Ama birkaç şerefsizin sadece 5 dakikalık zevki yüzünden yitip gitti her şey.

Kızlar artık dışarı tek çıkmaya korkar oldu. Bunu okuyan erkekler varsa lütfen onlar gibi olmasınlar. Allah erkeğe gücü kadını korusun diye verdi. Zarar versin diye değil. Eğer otobüste son yolcu kadın kalırsa onunla inin. Yolda tacize uğrayan birini görürseniz koruyun. Lütfen insanlığınızı koruyun. Daha fazla Özgecan'lar yanmasın!

Sabahları tüm olanlar rüyaydı değil mi diye uyanıyorum. O kadar inanılmaz ki... Sadece insan yediremiyor kendine. Bu olay ne yazık ki ilk ve son değil. Ama azaltmak bizim elimizde. Erkekler her kadına o gözle bakmayın. Yalvarırım. Bizler cinsel obje değiliz!

Şimdi hepiniz elinizden geldiğince dualarınızı eksik etmeyin lütfen! Ailesine baş sağlığı ve sabır diliyorum. Ve bütün millete ayrı bir baş sağlığı... İnsanlık öldüğü için...

#ÖzgecanAslan

#Unutma

#Unutturma

MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin