14. Bölüm

7.6K 435 9
                                    

~Dave~

Shadow'u eve bıraktıktan geri döndüm. Bu akşam bara gidecektim. Akşama çok kalmamıştı. İlk önce mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım. Sabahtan beri bir şey yememiştim. Dolapta bulduğum şeyleri atıştırdım ve bulaşıkları lavaboya bırakıp odama çıktım. Dolaptan kot ve siyah gömlek tişört üçlüsünü giydim. Seçtiklerimi giydikten sonra parfümü de sıktım ve hazırdım. Evden çıkmadan telefonumu çıkarıp Shadow'a mesaj attım.

"Bebeğim ben bara gidiyorum gelmek ister misin?"

Evden çıkıp arabaya bindiğimde cevap yoktu. Jack'le olabileceğini düşündüm. Telefonu yan koltuğa fırlattım ve arabayı çalıştırdım. Gittiğim bar Shadow'un evine yakındı. Arabayı sokağın girişine park ettikten sonra telefonumuda alarak indim. Arabayı kilitleyip bara ilerledim. Müzik sesi yaklaştıkça çoğalıyordu. Evlerin bara uzak olması iyiydi. İçeri girdim ve adamı sağır edecek derecede olan müziği duyunca yüzümü buruşturdum. Alfanın yanında kaldığımız süre boyunca gürültü yasaktır. Alfa demişken, yarın onu aramam gerek. Shadow'u öldürebileceğimi sanmıyorum. İnsan olması için bir yol olmalı! Etrafa bakınırken barda oturmuş ard arda viski içen Shadow'u gördüm. Hızla yanına gidip içmek üzere olduğu bardağı elinden aldım. Hırsla bana döndü ve beni görmesiyle gülümsedi. Sarhoş hali bile güzel bu kızın!

"Ne işin var burada?" Gülmeye başladı.
"Bilmeeem." E'leri uzatarak söylemesinden uzun zamandır burda olduğunu ve sarhoş olduğunu çözebilmiştim. Jack yok mu peki?!
"Bebeğim eve gidelim hadi. Jack yok mu?" Tekrar gülünce sıkıntıyla nefesimi verdim. Gecem sarhoş bir vampir tarafından mahfolmuştu.
"En son bir kızlaydı. Ahahah. Şimdi kim bilir nerede kızı beceriyor. Ahaha." Saçma şeylere gülüyordu. Kolundan tutup ayağa kaldırdım. "Jack eve gitsin sen de benimle gel bakalım." Kolunu kurtarmaya çalıştı.
"Aaa olmaz ki böyle hayatım. Daha eğlence yeni başladı!"
"Ben eğlendiririm seni evde."
"Aaa terbiyesiz." Tekrar güldü. Kucağıma alıp ilerlemeye başladım. Saçmalamasını dinlemekle uğraşamazdım. Kucağıma alınca çırpınmasını beklesemde gülmeye devam ediyordu.
"Aa sevgilim evimize girerken eşikten geçirmek istiyorsan evlenmeliyiz." Bu sefer bende güldüm. Evlenmek. Şu ana kadar hiç düşünmemiştim. Bana pek uymaz gibi geliyordu. Zaten kimseye aşık olmamıştım.
"Evlenmek için erken güzelim." göz kırptım ve bardan çıktık. Sokağın başına kadar Shadow'un deli gibi gülmesini dinledim. Arabaya varınca Shadow'u kucağımdan indirip kapıyı açtım ve bindirip ben de yerime geçtim.
"Nereye gitmek istersiniz bayan?"
"Sahiiiil." Bu sefer de i'leri uzatmıştı. Arabayı sahile sürdüm. Sahile gelince arabayı durdurdum. Shadow hüzünlü gözlerle bakıyordu.
"Niye burası peki?" Arabadan inmemiştik. Başını bana çevirdi.
"Uzun zamandır gelmemiştim. Özlemişim." Ayılmış gibiydi.
"Hadi gidelim o zaman!" İkimizde aynı anda indik ve yanıma gelip elimi tuttu.
"Ne zaman gelmiştin en son?"
"6 yaşımda falan olması gerek." Şaşırarak ona döndüm.
"Ne?!"

~Shadow~

Dave'in tepkisine gülümsedim. O zamanlar yeni dönüşmüştüm. Hem küçük bir çocuk hem de vampirdim. Dışarı salmıyorlardı annemler. Onlara her zaman kızgın kalsamda ailemdiler sonuçta. Bir süre sonra ben unutmuştum zaten sahili.
"Öyle bakma. Annemler sık sık getirmezlerdi."
"Peki peki." İlerleyip denize yakın bir yerde oturduk.
"Peki sen en son ne zaman geldin?" soruma karşılık bana baktı.
"3 yıl önce." Kafamı sallayıp önüme döndüm. Burda oturmuşken bir şey fark ettim. Ben Dave hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Tekrar ona döndüm.
"Dave bana kendinden sözet."
"Nasıl yani?"
"Ailen, kardeşin, hayatın falan." Bana baktı.
"Nerden çıktı şimdi?"
"Sevgilimsin. Hakkında bir şeyler bilmek hakkım." Haklı olduğumu belirtircesine kafasını salladı.
"Uzun hikaye bebeğim. Hazır mısın?" Heyecanlanmıştım.
"Anlat hadi!" Derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı.

Bu bölüm cidden kısa oldu ama diğer bölüm telafi ederim :) Bence saçma bir bölüm ama yazmışken paylaşayım dedim. Yorum yapın lütfen. Sizi seviyorum :)

MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin