4. Bölüm

12.6K 759 23
                                    

"Shadow, beni bekle!" Son dersten beri benimle konuşmaya çalışan yılışık hala vazgeçmedi.

"Ne var Dave!? Sıkıldım artık, rahat bıraksana beni! Arkadaş falan olmayalım!" Tüm derdi arkadaş olmak istemesiymiş!

"Lütfen Shadow. Bana bir şans ver, arkadaş olmak istiyorum. Hadi ama!" İyice canımı sıkmıştı. Lanet! "Tamam Dave, tamam! Numaranı yaz ve sana mesaj atacağım mekana gel akşam!" Telefonumu uzattım ve yazdıktan sonra elinden alıp hızlıca dışarı çıktım. Jack beni arabanın yanında bekliyordu. "Selam Jackie." "Selam Shaw. Hadi gidelim." Nasılsın falan yok, hemen gidelim. Sinir şey! Arabaya binince o arabayı çalıştırırken Dave'le buluşacağımı söylemem gerektiğini fark ettim. "Jack, sana bir şey söylemem lazım." Umarım çok kızmazdı.

"Ne var Shaw?" "Şeyyy, ben bu akşam biriyle bizim mekana gidiyorum." Kaşlarını çattı. "Kimmiş bakalım bu biri?"

"Dave, bizim sınıftan. Arkadaş olalım diye tutturdu ve ben de daha fazla uğraşmamak için kabul ettim." Kolları gerilmişti ve aynadan gördüğüm kadarıyla gözleride sarılaştı.

"Ben de geliyorum. Tek başına bir yere gitmene izin veremem. Üstelik henüz dönüşümleri nasıl kontrol edebileceğini bilmiyorsun, her an bir şey olabilir." Daha fazla tepki vermesini beklemiştim ama söylediklerinde haklıydı ve itiraz etme şansım yok. "Tamam Jackie. Hadi hızlı ol, hazırlanmam lazım daha!" Kabul etmeme mutlu olmuş gibi güldü ve hız sınırlarını zorlayacak şekilde gaza bastı.

~Dave~

Bu akşam buluşmak mı? Aklımda böyle bir şey yoktu ama bu saf kız, bütün olayları hızlandırdı. Onu öldürmem daha uzun sürer sanıyordum ama kendisi buluşmak istedi. Bunun aklıma gelmesiyle gülümsedim. Eve varınca ilk iş olarak duşa girdim. Gevşediğimi hissettikten sonra duştan çıktım ve siyah bir tişört giydikten sonra içinde kalan cebe mine ve kurtboğanı yerleştirdim. Kız melez olduğu için hangisi işe yarar emin değilim. Altıma siyah kotumu giydim ve duvardaki tablonun yanına gittim. Köşesinde kalan düğmeye basınca dolabımdan gelen gıcırtıyı duydum. Dolabı açıp içine girdim ve açılan kısımdan gümüş bıçağı buldum. Her iki türde işe yarayan tek silah gümüş bıçak. Kınına koyduktan sonra belime koydum fark edilmemesi için üzerime siyah gömlek giydim. Daha sonra mesaj gelene kadar beklemek için salona indim ve televizyonu açıp koltuğa kuruldum.

~Shadow~

Eve girince ilk duşa girdim. Dave denen ahmak sinirlerimi germişti ve gevşemeye ihtiyacım vardı. Bir süre duşta oyalandım ve çıktıktan sonra hemen dolabımın önüne gittim. Sürekli gittiğimiz mekan vampirlerden uzak bir yer olduğu için orayı seçmiştim. Yine arada uğrayan vampir ve kurtadam olurdu. Dolabımdan kısa bir kot şort ve en sevdiğim siyah tişörtümü çıkarttım. Aslında tişört Jack'in ama sevdiğim için ben aldım. İç çamaşırlarımı giyip seçtiklerimi üstüme geçirdim. Komidinin üstünde duran telefonumu aldım ve Dave'in numarasını bulmak için rehbere girdim. D harfine geldim ama adını bulamadım. Ne olarak kaydetti bu yılışık kendini? Tüm rehbere baktım ve U harfinde bilmediğim bir isim vardı. Egoist yılışık! Ultra Yakışıklı olarak kaydetmiş kendini! Numaramı gizleyerek geleceği mekanı mesaj attım ve saat 9 da orada olmasını söyledim. Aşağı indiğimde Jack yoktu. Muhtemelen bodrumdadır diye oraya indim ve onu geçen gün depoladığımız kanlardan içerken buldum. "Hey Jackie, bana da bir tane ver!" Diyerek yanına gittim ve uzattığı kan torbasını alıp ağzını dişlerimle yırttım ve içerken yukarı çıkmaya başladım. Vampir doysada kurt hala açtı ve bunun için dolaptan et çıkardım ve kanı etin üzerine sıkıp yemeye başladım.

~Dave~

Gelen mesaj sesiyle telefonu cebimden çıkarıp adrese baktım. Mekanları dediği yer şehrin en belalı yeriydi. Gerçi o bir yaratık. Başına gelebilecek en kötü şey bir avcıyla karşılaşması olur ve farkında olmasa bile şu an o durumda. Orada kimse birinin öldürüldüğünü fark etmezdi bile çünkü herkes kendi dünyasında. Cidden bu kız ölümüne kendi geliyor. Saat 8 olmuştu ve 1 saat sonra orda olmamı istiyordu. Çok yakın olmadığı için arabanın anahtarlarını aldım ve garaja gidip ilk önce bagajdaki silahları kontrol ettim. Sonra arabaya bindim ve mekana gitmek için gaza bastım. Yarım saat sonra mekana vardım ve kapıda kimsenin olmamasıyla rahatça içeri girdim. Bar kısmına gidip tabureye oturdum ve barmenden tekila istedim. Başlangıç için iyiydi. Erken geldiğim için beklemek zorundaydım ve yarım saat sonra mekanın kapısı açıldı ve herkes oraya baktı. Ben de o tarafa döndüğümde gördüğüm manzarayla dondum. Bu afet Shadow mu? Hani öldürmem gereken melez? Lanet!

Sanırım biraz kısa oldu :/ okunma sayısı az ama yine de ekliyorum bir umut okuyan olur falan... Neyse, okuyanlar olarak sizi seviyorum :) xx

MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin