Melez ÖĞRETMENİM bu sapık mıydı?
"Öğretmenim, sen misin?"
"Evet güzellik beğenemedin mi?" Beğenmemek mi? Sana bayıldım!
"Şey ondan değil. Yani kaç yaşındasın ki?" Odama doğru bir adım attı.
"Konuşuruz güzellik. İçeri girmeme izin var mı?" Geri çekildim ve geçmesi için yol verdim. İçeri geçti ve masanın yanındaki sandalyeye oturdu. Kapıyı kapatıp yatağıma oturdum.
"Evet? Kaç yaşındasınız?" Gülmeye başladı.
"Siz mi? Yapma bebeğim. Sizli bizli olmaya gerek yok! 21 yaşındayım bebek. 3 yıldır melezim. Küçük yaşlarda kurtadam olmuşum. Sonrada melez işte. Bulabildikleri tek melez olduğum için beni öğretmenin yaptılar. Başta istemesemde kabul ettiğime seviniyorum." Çarpık sırıtışı yüzündeydi. Ve ona cidden yakışıyordu. Ama bu kadar yakınlık erken değil miydi?
"Ben 18 yaşındayım. Bir kaç aydır melez saçmalığıyla uğraşıyorum. Sık sık dönüşmüyorum. Bana yardımcı olman güzel olur. Küçükken vampire çevrilmişim. Bu arada, daha yeni tanıştık. Fazla samimi değil misin?" Sırıtışı yüzünden eksik olmuyordu.
"Güzellere özel canım. Ama tamam. Biraz zaman geçsin daha yakın olurum. Ve, sana yardım ederim. Ama önemli bir isteğim olacak." Sustu. Yüzüme bakıyordu. Devam etmesini işaret ettim.~Dave~
3 gün! Koskoca 3 gün! Shadow'u aramadığım yer kalmadı. Telefonunu arasamda kapalıydı. Sonunda polis arkadaşımdan sinyal istemiştim ve bana evinin adresini vermişti. Telefonu evde bırakmış olmalıydı. Çıldırmak üzereydim. Lanet olasıca biri yüzünden tüm hayatım berbat oldu. Shadow açıklamama bile izin vermeden evden kovduğunda hemen kendi evime gelmiştim. Onunla ilgili dosyaların olduğu kutuyu alıp yanına gidecek, her şeyi açıklayacaktım. Sonrada mutlu birlikteliğimiz devam edcekti. Ama yok! Ben geri dönene kadar gitmişti! Jack'e nerede olduğunu soramıyordum. Eğer anlatmışsa beni dürebilirdi. Cebimden telefonu çıkardım. Dün kameralara bakması için birine haber vermiştim. Telefon açıldı.
+Alo?
-Benim Dave. Kameralardan bir şey çıktı mı?
+Bir yere kadar takip edilebilmiş. Sonra gözden kayboluyor. Sana görüntüleri ve adresleri mesaj atarım.
Telefonu kapatıp beklemeye başladım. Beni Shadow'a götürecek her şeye razıydım. Gelen mesaj sesiyle kilidi açtım. Shadow en son şehir çıkışında görülmüş. Ondan önce bir alışveriş merkezindeymiş. Arabanın plakasını evin yakınında bulunan kameralardan öğrenmiştim. Araba anahtarlarını kaptığım gibi evden çıktım. Telefonu evde bıraktıysa yeni bir telefon için orada olmalıydı. İlk olarak merkeze yöneldim. Otopark fazla kalabalık olmadığından hemen bir yer bulup park ettim. Arabadan indim ve ilk olarak güvenliğin yanına gittim. Biraz parayla Shadow'un nereye girdiğini öğrenebilirdim. Güvenliğe geldiğimde en az 2 katım bir adam,ya da gelişkin bir kocaayak, bana döndü.
"Sizden bir şey isteyeceğim." Gözleri hemen cebime kaydı. Cüzdanı kontrol ettiğine emindim.
"Buyrun?" Cüzdanı cebimden çıkardım.
"Ben 3 gün önceki kayıtlara bakacaktım. Birini arıyorum." Cüzdanı açtım ve yavaşça para çıkarmaya başladım.
"Buyrun efendim." Bilgisayarın başına geçti ve 3 gün öncesinin kayıtlarını açtı. Ekrana bakmaya başladım. Görüntüleri teker teker tararken gözüme hızlı hareket eden biri takıldı. Dikkatli bakınca Shadow olduğunu anlamıştım. Bir telefon dükkanına girdi. Dükkanın içi gözüküyordu. Görevlinin yanına gidip bir şeyler söyleyince görevli yanından uzaklaştı. Bir süre sonra elinde hatlarla geldi. Anlaşılan sadece kartını bırakmış. Shadow gelişigüzel bir hat seçti ve kasada parasını ödedikten sonra telefonuna takarak dükkandan çıktı. Bundan sonrasına bakmadan ayaklandım. Parayı adama uzattım.
"Sağol adamım!" Hızla Shadow'un hattını aldığı mağazaya girdim. Kasaya ilerledim.
"Ben 3 gün önce gelen birinin numarasına bakacaktım. Hattı buradan aldı." İlk önce tereddütle baksada ekrana döndü.
"İsim?" Soyadı neydi ki Shadow'un?
"Shadow."
"Soyisim?" Lanet olsun! Bilmiyorum ki!
"İsmini yazsanız bulursunuz eminim." Tekrar ekrana döndü.
"Tek bir Shadow var zaten. Buyrun numarası." Numarayı söyleyince hemen kaydettim. Dükkandan çıkmadan teşekkür ettim. Çok çabuk yardım etmesine kıllansamda ses çıkarmadan arabaya döndüm. Arabaya binince hemen polis olan arkadaşımı aradım.-Dostum. Yeni numara buldum. Ona bakabilir misin?
-Uzun mu sürer? Ne kadar?
-3 gün mü? Lanet! Tamam. Bekliyorum. Yinede hızlı olmaya çalış.
-Tamam. Haber bekliyorum adamım!
Telefonu kapatınca içimdeki neşeye anlam veremiyordum. Shadow'u bulmak için bu kadar uğraştığıma, yaklaşınca böyle sevinmeme anlam veremiyordum. Ben ilk defa bir kız için uğraşıyordum. Bu kadar kısa sürede tanıdığım biri için üstelik. Shadow, bana ne yapıyorsun? Arabayı hızla eve sürdüm. Sadece bir kaç gün. Sonra Shadow'a kavuşacaktım. Umarım.
Selam canlar. Yapmak istemiyordum ama yeter. En az 5 yorum olmazsa yeni bölüm gelmez. Ben sadece birkaç fikir istiyorum. Lütfen fikirlerinizi belirtin. Sizi seviyorum! Bu arada sizce Benjamin'in isteği ne? :D Yorumları alalım :D <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ
VampireGenç bir kız için hayat yeterince zordur. Sevgili olayları, okul, dersler, sınavlar... Bunlar bazılarına zor gelebilir. Ama melez bir kız için hayat çok daha zor ve tehlikelidir. Hem de peşinde avcılar varsa ve bir tedavi bulmaya çalışıyorsa.