Nu mai știu nimic

651 31 1
                                    

PARTEA 1

Harry p.o.v

Salut! Sunt Harry Potter și... cam atât...

Știu că va întrebați "ce dracu?!", dar am o explicația... Mă rog, nu eu am, ci Rom... Sau Ron... Nu mai știu exact..

Tot ce știu este că mi-am pierdut memoria și atât... A spus infirmiera că am să-mi aduc aminte tot cam peste 4-5 luni. Pana atunci stau și încerc să trăiesc. Aparent "Volhemort" (sau ceva) vrea să mă omoare... Sunt aproape de finalul anului 4...și alte prostii.

Cică prietenii mei sunt Rom și o fata ciudată pe nume Hermione.

Atât... Stau la infirmerie de o săptămână (după calculele mele) și în 2 zile mă lasă să merg la ore.

Unele lucruri mi le amintesc, cum ar fi că sunt un vrăjitor și că sunt la școala asta: Hogwarts. Este destul de confuz pentru mine dar se pare ca (după spusele celorlalți) mereu mi se întâmplă lucruri rele...

Și toate astea de la ce? Păi au spus că de la un accident de la poțiuni...

*

A mai trecut o zi plictisitoare.

Hermione a venit ieri la mine și mi-a dat toate temele spunându-mi: "Mai sunt 3 luni și se termină anul, vrei să rămâi repetent?" Pare foarte obsedată de școală, dar e ok.

-Bună dimineața, Somnorosule! îmi spune Hermione tare mergând să tragă draperiile.

- Neața.. zic eu.

- Hai, astăzi mergi înapoi în cameră! îmi spuse băiatul roșcat.

- Sună bine... zic eu și mă ridic ușor din pat.

Ne îndreptăm către dormitoare.

-Mă bucur să te văd și scuze pentru tot! Chiar îmi pare rău! îmi spune un băiat cam de vârsta mea.

-El cine e? spun eu încet către Rom.

-El e Neville, colegul tău. Făceai echipă cu el la ora de poțiuni și din greșeala el a adăugat "ceva" prea mult în poțiune, a sărit pe tine poțiunea și așa ai rămas fără memorie. Poțiunea aia te făcea să uiți tot. Doamna Pomfrey a spus că te vei face bine.

Mă uit el cu o fața nedumerită.

-Pomfrey e infirmiera...

-Singura problemă este că nu știm ce "ingredient" a pus Nevile, zicând asta, Hermione se uită la Neville cu o față care spunea: 'e vina ta'. Și cum ziceam... Din cauza asta nu a știut ce ai exact și de asta ai stat așa mult.

-Din nou, îmi cer scuze... Vreți să va ajut cu ceva?

-Cred că ai făcut destule.

 Ok... Cred că ar fi mai bine să plec.

Neville plecase supărat. Se vedea că îi pare rău.

- Bun, acum hai sa mâncăm... ne spune Rom.

- Normal... spuse Hermione.

- Vin și eu! adaug repede că să nu rămân singur.

- Hai!

Eram în sală și mâncam. Deodată mă gândesc la ceva. Gândul ăsta nu-mi dă pace... Mă întorc spre Rom:

-Rom?

Sunt Aici Pentru Tine Pentru Totdeauna - drarryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum