2 iunie.
Mai sunt opt zile până la predarea proiectului. Eram în bibliotecă cu gașca lui Pansy de fete și încă niște băieți de la slytherin.
-Fii atent la asta, zice Pansy și își ridică bagheta în aer.
-Ce vrei? o întreabă Daphne.
Aceasta ridică bagheta în aer și pălăria unui copil, care era la cam trei mese distanță de noi, se ridicase încet. Copilul se uită o dată în sus și și-o puse înapoi pe cap. Pansy i-o mai ridică o dată, copilul iar uitându-se în sus. Theo îi mișcă cartea. Copilul o prinse, uitându-se la dreapta și la stânga asigurându-se dacă mai e cineva cu el. Mă prind de ce vrea să facă, așa că murmur un Wingardium Leviosa și îi ridic geanta așa de mult în aer, încât să nu o mai vadă. Băiețelul observase, așa că se uitase sub masă după geantă. În timpul acesta, Daphne îi luase și cartea, ridicând-o la același nivel cu geanta. Copilul era disperat. Unde i-au dispărut lucrurile? Încet, Blaise îi ridicase pălăria. Băiatul se uită dintr-o dată în sus, noi lăsând lucrurile să-i cadă în cap. Cartea era destul de groază, deci când îi căzuse pe nas începu să sângereze. Noi muream de râs.
-Bună, Draco! o aud pe Greengrass care intra în bibliotecă. De unde naiba răsare?
Fata se așezase la patru mese depărtare de noi.
-Sfinte Miercuri, dar ea cine e? îl aud pe Blaise răsucindu-și capul după ea.
-E joi, cap de doi bani, îl corectează o fată din grupul lui Pansy de prietene.
-Ea e Greengrass, îmi dau ochii peste cap. O urăsc!
-Nu știu ce nu-ți place la ea, e o bunăci... dar nu termină Blaise propoziția că Daphne îl întrerupe:
-E viitoarea logodnică a lui Draco, ia-ți gândul!
-Păi, Draco, să mi-o împrumuți și mie atunci, zice Blaise continuând să se holbeze la ea.
-Și cum adică o urăști? mă întreabă iritată.
-Pur și simplu, îi răspund la fel de iritat. Urăsc tot ce ține de ea!
-Chiar și familia? mă întreabă Theo parcă amuzat de situație.
-Mai ales, îmi las capul pe spate.
Daphne pufnește o dată și pleacă furioasă din bibliotecă.
-Pe pitica aia nervoasă ce-a mai apucat-o? întreb.
-Și ea e o Greengrass, Draco, îmi răspunde Pansy. Chiar nu știai?
-De parcă mă interesa...
-Ce fraieri sunteți toți, oftează Theo.
*
5 iunie.
Mai sunt doar 5 zile până să predăm proiectul. O să sune ciudat dar... nu a fost așa rău să-l fac. M-a.. relaxat..? Pot spune asta despre o temă? Sună ca dracu, sincer!
Astăzi Potter vine doar la ora patru. Mai am o jumătate de oră până atunci, iar mie nu-mi vine să fac nimic.
De când fac proiectul cu el, am... ,să zicem, aflat lucruri despre el. Cum ar fi că prietenii lui se ceartă mai mereu între ei sau cu el sau faptul că îl enervează poțiunea. Cel mai interesant a fost să aflu că îi pasă și de ceilalți. Adică îi pasă de prietenii lui și dacă crede el că sunt un prieten de-al lui, îi pasă de mine. E ceva nou: lui Potter să-i pese dacă sunt ok. Nu sunt obișnuit ca cineva să mă tot întrebe de sănătate, dar să zicem că merge.
CITEȘTI
Sunt Aici Pentru Tine Pentru Totdeauna - drarry
Teen Fiction„Și ce? Totul este un joc oricum. Și într-un joc nu toți câștigă. Dar eu vreau să câștig." Harry află că și-a pierdut memoria. Un băiat tare ciudat pe nume Draco i se alătură. Potter nu știe multe, cum ar fi să-mi bat joc de el? -Draco M. Din păca...