Sentimentele se neuita

303 26 0
                                    

Mă trezesc. Mă uit în cameră și o vad pe Hermione cum își făcea părul.

-Neața! spun eu cu vocea mea somnoroasă.

-Bună dimineața! Azi vii cu noi la Hogsmeade?

-Nu știu... Poate

Știu ce e Hogsmead. E așa ciudat creierul ăsta.

-Bine. "Rom", trezește-te!

Ron încă dormea. Hermione mai țipă o dată că să se trezească.

-Te-am auzit....

-Știu! spuse Hermione zâmbind.

Ne-am ridicat, ne-am schimbat și am mers la masă. Acolo era puțină lume. Este dimineața și e duminică. O văd pe Ginny. Vreau să lămuresc asta dar mi-e frică.

-Mi-e o foame de mor!

-Ție mereu ți-e foame, Ron!

Ron se îndreptă spre masă. Hermione dorea să meargă și ea dar am tras-o de mânecă ca un copil care avea nevoie de mama sa.

-Ce e? îmi spune ea cu calm.

-Vreau să îți zic ceva: eu vreau să o invit pe Ginny în cameră, dar faza e că nu știu dacă suntem împreună sau nu și nu are legătură cu faptul că am uitat.

-Harry, ai sentimente pentru ea?

-Păi poate am dar am uitat...

-Sentimentele nu se uită.

Merse la masă. Nu știu ce să cred. Cu toate astea mă duc la Ginny.

-Hey! îi spun.

-Harry, te vede Ron, știi că nu vrea asta.

Păi nu știu.

-Vrei să vii la mine azi?

-Hopa... Da' ce avem noi aici? se băgă din nou fata aia din anul 7 în discuția noastră.

-Da, Harry, aș vrea...

-Ok.

Mă duc la Ron și Hermione. Cred că Ron mânca și nu a văzut. Hermione pe de altă parte, da. Se uită cu groază dar parcă cu un zâmbet. Mănânc și mă îndrept spre ieșirea din sală. Îi spun lui Hermione că nu pot veni la Hogsmead pentru că am treabă. Ea a înțeles din prima. Ron în timp ce mai bagă niște cârnați și o bucată de pâine în gura se uită la mine mirat. Am plecat. M-am prins că am o relație secretă cu ea. Cel puțin, secretă față de Ron. Îl înțeleg într-un fel, dacă aș avea o sora așa aș face.... Poate chiar am o sora.

Cum ziceam, mă ridic de la masă dar îmi amintesc că nu știu ce trebuie să fac. Adică ce să fac? Vine la mine și ce? Și ce am să fac? O iau pe Hermione de mâna și o trag după mine. Presupun că Ron a vrut să spună ceva dar avea mâncare în gura și nu mai dorea să-l întreb dacă "sunt împreună". Mă uit la ea și îi zic:

-Ce să fac când o să vină la mine?

-Harry, nu te mușcă... O săruți... Cred...

-Păi eu....

Ginny mă întrerupe.

-Harry, vii?

Plec cu ea. Hermione îmi face din degete un "like" și se întoarce la masă.

Mergem în camera mea. Totul părea normal. 2 gryffindori merg într-o camera, într-o zi de duminică să petreacă timp împreună. Da...

Se pune pe pat și își da roba jos. Avea o cămașă frumoasă. Tot nu simt nimic pentru ea. Mă pun pe pat lângă ea. Încep să o sărut. Mai bine zic încerc. Buzele ei erau normale. Nu știam ce fac sau ce simt. Simțeam nimic. Nu tu fluturi, nu tu emoții, nu tu fericire. Ea parcă făcea același lucru cu mine. Mă împinge încet. Mă uit la ea, apoi mă uit la podea repede.

Sunt Aici Pentru Tine Pentru Totdeauna - drarryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum