'Cred' este un 'sper' sub acoperire

238 18 0
                                    


Întunericul s-a dovedit a fi trecător. O lumină blândă îmi încălzea fruntea, iar eu vedeam doar alb în fața ochilor.

Niște voci mature răsună:

,,Minerva, nu știu la ce te gândești, dar jur că nu are de-a face cu mine sau cu ora mea.''

Eu încă vedeam acel alb dar auzeam niște voci.

,,Te înțeleg Severus, dar știi că nu putem să-l pierdem, el este Alesul.''

,,Știu, doar nu sunt prost!''

,,Stați liniștiți, cel mai probabil doar a leșinat din cauza plânsului, sau mai bine zis din cauza poțiunii. Sinceră să fiu, nici eu nu știam cât de puternică e poțiunea asta, dar se pare a fi una chiar foarte tare.''

,,Mulțumesc, Poppy, asta am vrut și eu să spun. În plus, poțiunea asta reacționează diferit în funcție de persoană, nu aveam de unde să știm cum reacționează la el. Nici acum, sincer să fiu, nu știu cum funcționează sigur la el, dar trebuie să ne readucem aminte prin câte greutăți a trecut săracul băiat și cu câte putere a trecut prin ele. Este absolut normal ca acum să fie așa sensibil. Acum, plânge și pentru trecutul lui. Nu cred că trebuie să ne grăbim. Eu zic doar să așteptăm ca poțiunea să treacă de la sine și să-l lăsăm să-și verse lacrimile. Nici el nu știe săracul cel așteaptă în continuare.''

,,Știu, Albus ce spui, dar nici să-l lăsăm să leșine nu e în regulă!''

,,Nu este așa grav! În plus el-''

Și vocile lor se opriseră. Vedeam un alb plăcut în fața ochilor, care nu mă deranja. Liniștea încă a rămas, de parcă mi-am pierdut auzul. Nici nu știu cum am ajuns în această stare, dar cred că are legătură cu poțiunea.

Dintr-o dată se aude o ușa izbită de un perete și niște voci cunoscute:

,,Ron, nu fi prost, dacă trântești ușa o să ne audă cineva și știi că n-avem voie aici!''

,,Știu Hermione, dar uită-te și tu în ce hal e! Dacă Malfoy l-a băgat în starea asta, jur că-''

,,Nu știm sigur dacă el a fost.''

,,Da, dar nici tu nu negi''

Urmă o pauza mică și discuția continuă.

,,Ieri, exact după ce a leșinat a fost Dumbledore la el și a spus că totul este în regulă, doar că are nevoie de odihnă și să nu îl stresăm perioada asta, așa că calmează-te și vom rezolva asta. În plus, știi prea bine că are nevoie de noi calmi.''

Auzul iar se întrerupse ca și cum îl primeam doar o dată pe zi. Timpanul meu nu ținea cu mine. Deci, din câte am înțeles eu am leșinat și a trecut deja o zi, după cum a spus Hermione, deși mie nu mi s-a părut că a trecut așa mult. Se simțea de parcă mă scufund într-un ocean și uneori mă ridic la mal și urechile mele mai ies din apă ca să audă ceva, iar după aceea iar mă scufund într-o apă adâncă.

Auzul iar mi-a revenit dar deja erau alte voci. Cel mai probabil iar a trecut o zi și  nu mi-am dat seama.

,,Uite, vezi? Ce îți ziceam - băiatul a leșinat! Cel mai probabil e din vina ta, nu ești mândru de asta?

,,Nu, Pansy, chiar nu sunt. Ca să pot face ce mi-am propus trebuie să fie în viață!

,,Cum zici tu, Draco, dar nu prea crezi că te joci cu focul?''

,,Cu focul?''

,,Este o vorbă a încuiaților. În fine, chiar ar trebui să ai grijă, mai sunt și șobolanii lui infecți în peisaj!''

Sunt Aici Pentru Tine Pentru Totdeauna - drarryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum