PARTEA 3
Draco p.o.v
Îmi deschid ochii încet. Peste tot în cameră erau razele soarelui. Îmi luă câteva minute să realizez că nu eram în patul meu, Potter era tot lângă mine dormind liniștit. Mă uit la mâna mea. Acesta mă ținea de ea exact ca atunci când ni s-au lipit. Îmi scutur brațul, din fericire nu erau lipite. Atât mai lipsea, să mergem așa pe tren... Mă ridic în fund și mă șterg la ochii. Observ că părul lui Potter era un adevărat haos, dar nu părea că îl mai doare burta.
Mă uit în oglinda de la dulap și-mi dau cămașa jos pentru a-mi lua una curată. Îmi închei câțiva nasturi, dar mă opresc realizând că aveam o șuviță ridicată. Încerc să o aranjez, dar nu reușesc.
Harry p.o.v
Mă trezesc. Roșcații au avut dreptate când au spus că te simți de parcă ai băut alcool. Nu îmi mai amintesc mare lucru de aseară. Mai țin minte niște fețe, dar neștiind a cui sunt și multe culori.
Eram în pat. Razele soarelui intrau pe geam încet, nu era greu să realizez că era dimineață. Mă ridic în fund și îmi iau ochelarii de pe noptieră. Îmi dau seama că nu mai aveam cămașa de la uniformă pe mine, ci un hanorac negru care îmi era mare. Eram cât se poate de sigur că nu era al meu. Pe urmă realizez în a cui cameră eram. În fața oglinzii de la dulap, cu cămașa pe jumătate încheiată, încerca să își aranjeze o șuviță de păr care nu-i stătea cum trebuie. Era Draco.
-Ămm...
Draco tresări subtil și se uită la mine.
-Ah, te-ai trezit... îmi zice neinteresat și se uită înapoi în oglindă pentru a-și aranja șuvița.
-Draco... Mi-e foarte frică să întreb, dar eu cum naiba am ajuns aici?
Acesta se întoarse brusc spre mine, lăsând șuvița în pace.
-Deci... ești pe bune acum sau ce?
Dau din umeri nevinovat lăsându-mi fața în palme. Încerc să-mi amintesc ce s-a întâmplat aseară, dar e greu, de parcă mi-e mintea încețoșată.
-Păi... știu că am luat băutura aia și... parcă niște fețe necunoscute? Și că m-am plimbat, deși nu știu unde.
-Aha... îmi răspunde într-un fel nervos. Te mai doare burta?
-Burta? Ce legătura are?
-Deci tu nu mai ții minte că... Mă rog, își dă ochii peste cap și se pune pe marginea patului.
Draco p.o.v
Acum era destul de ciudat să-l am pe Potter din nou „treaz" lângă mine. O săptămână întreagă nu am mai vorbit cu el, de-atunci de la faza aia.
-Ok, eu... poate ar trebui să plec... zice Potter încercând să se dea jos din pat. Se vedea că încă era puțin amețit, însă ieși pe ușă.
Sunt atât de curios cum o să fie la anul. Măcar nu o să mai știe de proiect. Dar, totuși, acum a plecat pentru ultima dată. Nu-mi pasă...
-A, și mulțumesc pentru... pentru orice ai făcut pentru mine ieri... îl zăresc pe Potter care a reintrat.
Se pare că nu am scăpat de el. Dau din cap o dată, acesta ieșind din nou. Acum am scăpat pentru totdeauna de...
-Ar trebui să-ți-o înapoiez... îl zăresc din nou în cameră pregătit să-și dea bluza jos.
-Mai bine păstreaz-o... îi spun eu.
CITEȘTI
Sunt Aici Pentru Tine Pentru Totdeauna - drarry
Teen Fiction„Și ce? Totul este un joc oricum. Și într-un joc nu toți câștigă. Dar eu vreau să câștig." Harry află că și-a pierdut memoria. Un băiat tare ciudat pe nume Draco i se alătură. Potter nu știe multe, cum ar fi să-mi bat joc de el? -Draco M. Din păca...