Este joi. Mâine prezentăm proiectul. Azi e ultima dată când lucrăm la el. Nu o să mai fim prieteni și asta mă întristează. De ce i-am spus că am să-l las în pace? În săptămânile acestea, Draco mi-a arătat că poate să fie și un prieten bun, nu doar unul care nu te vrea.
Intru în camera de zi a slytherinilor. Mai trebuia să facem poțiunea.
Puteam să pun pariu că sărea în sus de fericire sau că dansa pentru că e ultima dată când vin, însă când am intrat în cameră era pe pat, stând turcește și citind revista, pe care am cumpărat-o acum câteva săptămâni. Nu era vesel deloc, ba din contră, cred că era supărat.
-Bună, Potter! Cred că revista e stricată.
-De ce? întreb eu curios în timp ce mă duc la biroul din cameră așezându-mă pe scaun.
Draco se ridică din pat și pune revista pe noptieră.
-Pentru că imaginile nu se mișcă, de asta.
-Draco, revistele de încuiați nu au imagini care să se miște. Așa sunt ele.
-Mda, poate că de asta, zice el. Oricum știam!
Pe masă deja era pregătit tot ce ne trebuia.
-De unde ai luat toate astea? îl întreb.
-Din rezervele lui Snape, normal! răspunde acesta lejer și dă din umeri.
-Nu o să ai necazuri?
-El e nașul meu, știi? Mă rog, nu are importanță...
Pe masă erau petale și spini de trandafiri, mentă, niște ouă mai ciudate și două cutii cu un praf.
-Draco, este o poțiune foarte avansată, ești sigur că poți să o faci?
-Vai, vai, Potter, Potter... Asta e cumva o provocare? Mă pui la încercare?
-Poate?!
El se uită cu coada ochiului la mine și începu să o pregătească. Am hotărât ca eu să nu mă bag. Bine, asta a zis el: „Fac eu poțiunea că tu ai două mâini stângi și vei strica tot.".
-Azi e ultima dată când te bat la cap, îi zic eu și dau din umeri uitându-mă prin cameră.
Nu îmi răspunse.
-Cam când e gata?
-Deja te-ai plictisit? spuse el amuzat.
-Doar întrebam... zic eu în timp ce mă așezam în patul lui.
-Păi, mai am un pic și aproape o termin, dar trebuie să așteptăm să se facă. Deci maxim o jumătate de oră.
-Ce tot zici acolo?
-Of, Merlin! Adică eu pun ingredientele în cazanul ăsta mic, dar nu va mirosi a ce ne atrage cel mai tare numai peste 20 sau chiar 25 de minute. Cel puțin eu așa am citit.
-Aha...
El mai tăiase acolo nu știu ce și mai zdrobise nu știu ce. Le puse pe toate în cazan și venise pe pat lângă mine.
-Acum stăm, zise el în timp ce se scărpină la nas cu dosul mâinii. Să-mi zici când începe să-ți miroasă a Weasley aia.
Nu am mai vorbit despre ea de mult, mă mir că a ținut minte. Eu am și uitat. Nu știu ce l-a apucat pe el.
-Gelos? întreb eu fără să judec. De ce fac asta?
Mă așteptam să fie sarcastic și să râdă.
CITEȘTI
Sunt Aici Pentru Tine Pentru Totdeauna - drarry
Novela Juvenil„Și ce? Totul este un joc oricum. Și într-un joc nu toți câștigă. Dar eu vreau să câștig." Harry află că și-a pierdut memoria. Un băiat tare ciudat pe nume Draco i se alătură. Potter nu știe multe, cum ar fi să-mi bat joc de el? -Draco M. Din păca...