K |06|

273 130 110
                                    


''Çok az ağlardım, o da yalnızca kalbimi kırdıklarında; yoksa acı beni ağlatmazdı.''

Maksim Gorki



Dolu dolu güzel bir bölümle geldim ! 

Keyifli okumalar !


Cuma günü neler yaşamıştım ben öyle ? Aslında bir şey olmamıştı. Belki de olacaktı ama buna ben izin vermemiştim. Araba çarpacakken tutmuştu beni . Evet evet , o Doğuş tutmuştu beni. İyi misin demişti. Ben ne yapmıştım peki . Aptal aptal yüzüne bakıp hiçbir şey demeden uzaklaşmıştım oradan. Bir teşekkür etmeliydim. Ama hiçbir şey diyememiştim. Yine heyecan yapmış ve saçmalamıştım. Elim ara sıra belime gidiyordu. Dokunmamıştı evet ama tişörtümden tutup çekmişti geriye. Tişörtü hiç yıkamasam olur muydu ? O anda bile tepki vereceğimi mi düşünmüştü acaba ? Dokunmadan kendi yanına çekmişti beni . Belki de bir şey diyemememin sebebi okul binasından birlikte çıktığı kızı yanında görmemdi. Onun etkisinde kalarak uzaklaşmıştım belki de . Neler düşüneceğimi , neler yapacağımı bilmiyordum. Bu anı onunda unutmayacağını düşünüyordum. Beni okulda her gördüğünde aklına o an gelecekti , biliyordum.

Telefonumu alıp fake hesabıma giriş yapmıştım. Doğuş'un sayfasına girip uzunca bir süre inceledim yüzünü. Sert ama bir o kadar da masum bir yüzü vardı. Oha ! story atmıştı . Ben daha yeni fark ediyordum. Heyecandan telefonum yüzüme düşmüştü. Ah ! Burnum. Saate baktım. '01:22' . Halâ uyumamış mıydı bu ? Demek ki her zaman bu saatlerde uyanık oluyordu . Derin bir nefes alıp parmağımı paylaştığı gönderinin üstüne dokundurdum. Siyah bir ekran vardı. Bu neydi böyle ? Bomboş bir siyah ekran mı paylaşmıştı şimdi. Öylece bakmıştım ekrana. Elimin yanlışlıkla ses tuşuna basmasıyla bir anda müzik sesi gelmişti. Hay ben senin gibi telefonun ! Bizimkileri uyandıracaktı. Kulaklığıma uzanıp almış kulaklarıma takmıştım. Tekrar açmıştım storysini. Sözlerini anlamaya çalışıyordum. Şarkıdan bir sözü alıp yazmıştım hemen Google'ye. Akın'ın 'Anlatamıyorum' şarkısıydı.

Başa sarıp bir süre dinledim şarkıyı. Sözlerindeki anlam düşündürüyordu insanı. 

Kaçarken her zerresinden aşkın
Hep sende takılıyorum

Ne düşünmeliydim ya da ne yapmalıydım? Birini mi seviyordu? Bu şarkıyı dinleyecek kadar ne yaşıyordu? Hasretini çektiği birileri mi vardı ? Sinirle doğruldum yataktan. Kalbimdeki ağrı artmıştı. Canım sıkılmıştı iyice. Ortada dönenlere anlam veremiyordum. Paylaştığı bir şarkı niye bu kadar etkilemişti beni. Hem o kimseyi sevmezdi ki. Kendi arkadaşlarından başka kimseyle konuşmazdı.

Off ! Düşünceler beynimin içinde dönüp duruyordu. Fake hesaptan mesaj mı atsaydım acaba? Yoklasa mıydım onu , öğrenebilirdim belki ne olduğunu. Ne diyecektim . Selam, senin sevgilin var mı ?  İyice saçmalıyordum. Telefonu kapatıp yatağımın altına koymuştum. Öğrenecektim , bir yolunu bulup , ne olduğunu öğrenecektim.

  '' Ayyy Kumsal çok sevindim. Şimdi siz yakınlaşmış mı oldunuz ? '' 

'' Aynen Masal , ondan .'' Anlattığıma pişman olmak üzereydim. 4. teneffüs oldu halâ kapanmamıştı bu konu. Masal çok merak ediyorsam Efe'ye sorup her şeyi öğrenebileceğini söylemişti.Bunu geri çevirmiştim. Kimsenin bilmesini istemiyordum. Ben halledebilirdim.

Hocanın sınıfa gelmesiyle yerlerimize geçmiştik. Sınıf defterini almış ve bize dönmüştü.

'' Çocuklar bugün kısa bir seminer için konferans salonuna ineceğiz. Değerli eşyalarınızı yanınıza alıp sessizce salona geçin. Edebiyat öğretmeni olduğum için benimde orada olmam gerekiyor. Ben ,sizinde gelebileceğinizi düşündüm. Lütfen beni mahçup etmeyin. İnebilirsiniz.'' Ne hoş adamdı bu böyle ya . Çok seviyordum. Hem Doğuş'un dersine de bu öğretmen giriyordu. Ne çok ortak noktamız var . Ah , ne güzel! 

KavuşamadığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin