Nimeta Allons
O gün tam da yükseliş günüydü.Tüm cadıların toplandığı gün. yüce büyücü o günün asıl yöneticisini seçicekti.Nimeta Allons da oradaydı.O büyücülerin en görkemli ve tehlikeli olanıydı.Herkesten bir büyü yapılması istenmişti.En güçlü büyüyü yapan yükselişin asıl kendisi olucaktı.Herkes hazırlanmaya başladı.O sıralar Nimeta diğer güçlü büyücülere karşı şeytan ile anlaştı.Asıl cehennemin yöneticisi ile .şeytanın tek bir şartı vardı. oğlu carolun asıl savaşçı ruhunu geçmişe hapsedicekti.Buna karşılık olarak Nimetaya büyülerin en güçlü ve tehlikeli olan cehennem ateşini ona vericekti.şeytan biliyordu.Oğlu Carolun savaşçı ruhunun bir gün onu elbet yok edeceğini.
Nimeta büyücünün odasına girerek asıl büyüler kitabını çaldı.Kitap gizli bir bölmede saklanıyordu .Kitabı koruyan kişi ise Nimeta Allonsın sevgilisiydi.Kitabı çalarak şeytana götürdü.Şeytan büyüyü yapmasını istedi.Kitabı açıp öne doğru ilerledikten sonra büyüyü yapmaya başladı.
O infernus excitare. Subvertite omnia mala spirituum. Verum ego dicere nunc interfusa coercet alia anima de homine usque in sempiternum.dedikten sonra ruhu sonsuza dek hapis oldu.Şeytan anlaşmayı bozdu.Ona istediği büyüyü vermedi.Yüce büyücü kitabının çalındığını öğrenince tüm yükseliş günü iptal oldu.Daha sonra kitabı çalan bulunamadı .Eğer bulunsaydı.Tüm bedeni sonsuza dek hapis olucaktı.Yıllardır bu anı bekledim.Geçmişten kurtulmayı.orada savaşçıymış gibi yaşamayı.İşte şimdi asıl hakkettiğim yerdeyim.
Nimeta Allons ise sonsuza dek geçmişte .
Hanna : peki onu geçmişe giderek kurtaramazmıyım?
Ne yazık ki hayır.çünkü kendisi büyüler kitabına sonsuza dek hapis edildi.Tek bir ihtimal var .o da çok tehlikeli.Yine büyüler kitabını çalıp oradaki sihirli sözcükleri söylemelisin.Ama tehlikeli tarafı ise bu olay yüce büyücünün kulağına giderse senin ruhunda hapis olur.
dedi ALONZO.
Carol : savaşçı ruhum yıllardır seni bekledim.Her gün o iblisi yok etmek için dualar ettim.Yaptıklarının cezasını çekmeli.
Hanna: carol o senin baban. ona bu kötülüğü nasıl yapıcaksın?
Babam mı hahaha benim ruhumu yıllar önce neden hapis etti zannediyorsun.öylesine mi.Tabi ki de hayır.Kendisi gözlerimin önünde annemin hayatına son verdi.Bunun intikamını alacağımı biliyordu.Sana o iblisin babam olduğunu neden söylemedim zannediyorsun.Öyle birinin oğlu olmayı kendime yakıştıramadım.Herkes gibi sende beni kötü zannetme istedim.Özellikle Nimetaya nasıl katlandım biliyormusun . o da zannettiğin kadar hiçte masum değil .O da iblisin bir eşi.Kendisi yıllar önce o iblis ile beraber oldu.Annemin gözünün içine baka baka onun ölmesine izin verdi.Bunca yıl bunların hepsine senin için katlandım.Ama şimdi intikam vakti.Hepsini bir bir yok edeceğim.Ama öncelikle ruhumla birleşme vakti.
EY savaşçı ruh kendi bedenine geri dön.Ey ruh koruyucuları ruhu serbest bırak.
Daha yüksek sesle bağırmaya başladı.
Ey savaşçı ruh bedenine geri dön.Ey ruh koruyucuları ruhu serbest bırak.
Kırmızı alevler etrafı sardı.Sarı bir ışık yansıdı göz bebeklerimde.Savaşçı ruh bedenine doğru ilerledi.Kırmızı bir alev patladıktan sonra tek bir beden oluştu.
carol?
Hayır Hanna carol değil Carol Alonzo.savaşçı ruh.
Ay ışığı pencere kenarından içeri sızarak göz bebeklerini aydınlattı. Gözünde ki o savaşçı ruhu görebiliyordum. Bir umut ışığı parladı göz bebeklerinde. Acaba hayatım düzelirimi diye. Sonra bir karamsarlık sardı gözlerini umutsuzca. Dışarıdan bir ses duyuldu :
Hanna gelebilirmiyim?
Evet Marcus gel.
Carol :Ne işi var bunun senin odanda?
Hanna :Bu dediğin kişi benim kardeşim carol farkındaysan
Carol :hahaha kardeşin mi? Şu her dakika seni takip edip, bir sapık gibi sana notlar yazan Marcus değil mi bu yoksa ben karıştırıyormuyum.
Hanna :sessiz ol şimdi duyucak.
Marcus yavaş adımlarla içeriye girmişti. Gözleri Carola kaydığında şaşırmış gibiydi.sanki ona karşı bir nefret vardı içinde. Gözleri intikam almak istercesine bakıyordu. Elinde duran kutuyu bana doğru uzattı. Meraklı gözlerle bir kutuya bir de Marcusa bakıyordum. O sırada içeriye babam girdi. Vampirler başkanın ta kendisi.
Robert :Hanna misafirimiz var galiba.
Hanna:Evet baba.
Elimde duran kutuyu açtım. İçerisinde ışık saçan bir kolye vardı. Gözlerimi ondan alamıyordum. Bu da ne böyle dedim. Bu kolye önceden anneme aitmiş. Tabi onu çok uzun zaman önce kaybetmişiz. Kolyeyi aldığımda incelemeye başladım. Üzerinde Alanis yazıyordu. Demek adı oydu. Alanis.
Kolyeyi taktığımda birden bir şeyler olmaya başladı. Saç renklerim değişmiş vücudum ise bana ait değil gibiydi. Hemen yan tarafında duran aynaya doğru yöneldim. Aynaya baktığımda başka birini gördüm sanki. saçları kıpkızıl gözleri ise kahverengi .sanki Büyülü bir filmden fırlamış gibiydi. O derece güzel ve nazik. uzun saçları, bembeyaz renkte ten rengi sanki bir yıldızcasına parlıyordu. Bu beden bana ait değildi. Bu beden anneme asıl gerçek anneme aitti.
Gelecekteki Hannaya sesleniyorum kızım her zaman güçlü ol. Hayatın boyunca önüne bir sürü engel çıkacak ama sen her zaman bunlarla mücadele etmeyi bil. İblis seni çok küçük yaşta benden ayırdı. Daha seni göremedim bile ama eminim ki çok güzelsindir. şunu sakın unutma. Hiç kimse ve hiçbir şey Seni asla yıldıramaz. şimdi sana bir hatıra bırakıyorum bir kolye. Kolyeyi boynuna tak ve hiç bir zaman ne olursa olsun onu Sakın çıkarma. o seni her zaman koruyacaktır. Elveda HANNA Elveda kızım.
Gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı. Daha tanımadığım bir insana bile o kadar sıkı bağlanmıştım ki. Annemin aynada ki yansıması kayboldu. Eski bedenim geri döndü. O kadar iyi bir insanmış ki onu tanıyamadığım için çok üzgünüm hayat şartları bunları gerektirdi Kader hayatımı baştan kötü yazdı.
Bu kolye annemin bana bıraktığı bir hatıraydı. Onu sonsuza dek yanımda taşıyacaktım. Keşke bir kere görebilseydim bu bile yeterdi bana. onu tanımak onunla konuşmak her şeyi değiştirebilir di belki de ama olmadı. şeytan hayatımı değiştiren Bir dönüm noktasıydı. Ona o kadar kızgınım ki içimdeki tüm nefreti Öfkeyi döksem yine de yetmez öyle kötü biri ki bir çocuğun hayatını değiştirecek kadar kötü. onu annesinden ayıracak kadar. Ne beklenebilir ki kendi oğlunun ruhunu geçmişe hapseden birinden ne beklenebilir di.
Kolyemi çıkarıp bir kez daha taktım. Belki o yansıma tekrar gelir diye. Gelmedi. yüzünü bir daha göremedim. Ama bir kez olsun görmüştüm ya O bile yetti bana.
içimdeki savaşçı ruhu gördüm aynada tüm acıyı nefreti ona karşı olan tüm karmakarışık hisleri kendimi izledim bir süre. Bir karar verdim artık Şeytan'ın işi bitmeliydi Kim bilir kimlerin hayatlarını değiştirmişti ya da değiştirecekti. Artık onun iki baş düşmanı vardı:
Carol Alonzo ve Hanna Allons.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANNA
FantasyO gün hayatının en güzel anını yaşıyordu. Yolda ki çiçeklerin kokusu, rüzgarın sesi o kadar güzeldiki o anı yaşamaya doyamıyordu. Taki o ana kadar. Babası direksiyon hakimiyetini kaybedip bir ağaca çarptı. Arabadan dumanlar yükseliyordu. Yardım bulm...