Yaşıyacaksın

59 5 32
                                    

Alanisi aldıktan sonra yine aynı hastaneye gitmiştik. İçeriye girdiğimde Hanna yatağında yoktu yoksa o...
Yere yığılıp kalmıştım göz yaşlarım adeta yağmur misali akıyordu. Onu kaybetmiş olmazdım değil mi son istediğini yerine getirmeden kızını son kez görmeden bizi terk etmiş olamazdı. Arkamda beliren el ile arkama doğru döndüm. Bu Darktı.

Carol ne oldu niye ağlıyorsun?

Bir de soruyor musun senin yüzünden sevdiğim kadını bugün kaybettim.

Hayır carol o yaşıyor.

Yaşıyor mu?

Evet sadece ameliyatta. O yaşıyacak carol iyileşecek kızınızı kucağına alıcak. Evine geri gidicek. Sen merak etme.

Ben onu yatağında göremeyince öyle zannettim.

Anlıyorum seni carol. Hem de çok iyi anlıyorum. Biraz dinlenmeye ihtiyacın var gece boyunca hiç uyumadın.

Olmaz Dark onu yalnız bırakamam. Son anında kadar onunla olmak istiyorum.

Haklısın carol ama dinlenmelisin. Şimdi git ve dinlen eğer bir şey olursa ben seni ararım.

Mecburen kabul etmek zorunda kaldım. Dünden beri gözüme uyku girmemişti. Adeta ayakta zor duruyordum. Yavaş adımlarla eve doğru ilerledim. Ev adeta bomboş gibiydi. Hiç bir ses yoktu. Eskiden eve geldiğimde Hanna'nın sesi gelirdi önce. Neredeydin yine derdi hep. Azarladı geç gelince şimdi bakıyorum da keşke o hep yanımda olsaydı da her gün azarlasaydı. Yatak odamıza doğru çıktım. Pijamaları hala yatağın üzerinde duruyordu. Onlara sarılarak derin bir uykuya daldım.

Darktan:

Hanna'nın durumu gittikçe kötüleşiyordu. Bay josepin dediğine göre her an onu kaybedebilirdik. Ameliyat bitmişti.

Durumu nasıl?

Şimdilik iyi. Ameliyat iyi geçti. Fakat dediğim gibi durumu hala kritik onu odaya geri alacağım.

Peki.

Onu yatağına geri taşımıştık. Biraz kendine gelmiş gibi görünüyordu.

Hanna beni duyabiliyor musun?

Evet Dark duyuyorum.

Kelimeleri söylerken adeta zorluk çekiyordu. Onu yormamak adına fazla konuşturmadım. Birden bire midem bulanıyor demişti. Yan tarafta duran kovayı alarak kusmanı sağladım. Bu da neydi şimdi böyle durduk yere neden midesi bulanmıştı. Doktor josepin yanına giderek durumu anlattım. Kontrol amaçlı hemen odaya geldi.

Midesi bulandı ve kustu.

Bakıyorum hemen bir dakika. Olamaz ben bunu nasıl fark etmedim.

Neler oluyor?

O...

O ne?

O hamile.

Hamile mi bu nasıl olur?

Ben bunu nasıl farketmedim. Hamile fakat her an doğum yapabilir. Yaşadığı şokun etkisi ile birlikte her an erken doğum yapabilir.

Bu nasıl olur?

Peki şimdi ne olucak doktor bey?

Biliyorum bu şekilde doğum yapması imkansız. Bebeği almalıyız.

HANNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin