Yazım yanlışları olabilir. Lütfen takılmayın. İyi okumalar 🖤🖤🖤
Carol bekle bunu yapamazsın!
Hızımı gittikçe daha da arttırdım. Onu benden ayıramazdı. Önlerine geçip durdurdum. Etrafta büyük bir sessizlik oluşmuştu. Rüzgarın ağaç yapraklarını savuruş sesleri bile duyulabiliyordu. Karanlık etrafı bastırmış, yıldızlar ise ona inat edercesine havayı aydınlatmaştı.
Bana bunu yapamazsın carol. Onu benden ayıramazsın!
Öylemi Hanna eğer onu çok istiyorsan benimle gelmeye mecbursun. Yoksa onu görmeyi aklından çıkar. Beni buna mecbur bıraktın Hanna. Artık dayanacak gücüm kalmadı. Herşeye rağmen ayakta durmaktan bıktım. Sizi görememekten çok sıkıldım Hanna. Saçma sapan bir ruh hastası yüzünden sizden uzak kalmak, yapmadığım şeyler için hergün acı çekmek bunlar bana artık ağır geliyor. Eğer kızını görmek istiyorsan arabaya bin ve benimle gel.
Onu anlayabiliyordum. Bunca yaşadıkları ona ağır geliyordu. Hızlı bir biçimde araba bindim. Carol Dark ile dışarıda bir şeyler konuşuyordu. Darkın ona zarar vermesinden korkuyordum. Hem de çok. Ona o kadar şey yaşatmıştıki onları hatırladıkça daha da üzülüyordum.
Sen ne yapıyorsun onu hiç bir yere götüremezsin carol Alonzo!
Bana bak seni ruh hastası karımdan ve kızımdan uzak dur!
Öylemi bunu neden yapıyımki carol Alonzo!
Oğlunu görmek istiyorsan onlardan uzak dur!
Asıl ruh hastası sensin. Benim oğlum yok ki. Ben evli bile değilim.
Sen öyle zannediyorsun gece yarısı göl kenarındaki ormana gel. Orada bu konuyu hallederiz.
Öyle olsun carol Alonzo. Bu konu burada bitmedi!
Carol hızlı bir biçimde arabaya binerek son gaz arabayı sürmeye başladı. Delirmişçesine hızlı sürüyordu. Yerdeki ağaç yaprakları havalarda uçuşuyor, rüzgar ise adeta bizimle yarışmak istercesine şiddetini arttırıyordu.
Şatoya gelmiştik. Etraftaki çiçekler solmuştu. Şato resmen karanlığa bürünmüş ay ise kızmışçasına kanlanmış. Etrafı hafif bir sis sarmış, hava ise oldukça karamsar ve soğuktu. Arabadan inerek Alaniside alarak odaya doğru çıktım. Carol da peşimizden geliyordu. Alanisin üzerindeki kıyafetleri değiştirerek banyoya doğru yöneldim. Carol peşimden geliyordu.
Ne istiyorsun?
O pislik sana dokundu mu? Bana doğruyu söyle Hanna.
Bu konu seni ilgilendirmez carol Alonzo. Seninle birlikte buraya gelmemdeki sebebin kızım olduğunu unutma!
Hanna sana dokundu mu diyorum? Cevap ver!
Bende seni ilgilendirmez diyorum. Nimeta Allons ile birlikte olan ben değilim carol Alonzo sensin. Sen benim için o gün bittin! O gün öldün.
Tek bir kelime bile etmedi. Haklıydım çünkü. Yapmadığına dair hiç bir kanıt yoktu. Gözlerimle görmüştüm tüm olanları. Duştan çıktıktan sonra Alanise bakmaya gittiğimde yerine yoktu. Koşar adımlarla aşağıya giderken merdivenlerden yuvarlanmıştım. Carol korku dolu gözlerle bana bakıyordu.
Hanna iyi misin?
Ayağım çok acıyor!
Nasıl becerdin düşmeyi? Nereye koşuyordun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANNA
FantasíaO gün hayatının en güzel anını yaşıyordu. Yolda ki çiçeklerin kokusu, rüzgarın sesi o kadar güzeldiki o anı yaşamaya doyamıyordu. Taki o ana kadar. Babası direksiyon hakimiyetini kaybedip bir ağaca çarptı. Arabadan dumanlar yükseliyordu. Yardım bulm...