Yarışma 🌟

98 35 16
                                    

Yazım yanlışları olabilir. Lütfen takılmayın. İyi okumalar ❤️❤️🌟

Evet sevgili öğrenciler bugün ki ilk dersimiz herhangi bir cismi bir hayvana dönüştürüceksiniz. Buna kısacası dönüştürme büyüsü de diyebiliriz. Büyü kitaplarınızın 42.sayfasını açıp hazırlanın birazdan burada olucağım.

Hey Bayan Hanna sizi gördüğüm çok iyi oldu sormak istediğim bir şey var da.

Hanna:Tabii  Celebra sor.

Bayan Hanna bu yarışma için antrenmanları ne zaman yapıcağız?

Sen bugün iksirleri öğret. Yarın ise Mildreda haber verin o ise uçuş derisini vericek.

Pekala Bayan Hanna iyi Günler.

İyi Günler Celebra.

Bugün Academyi gezmeye gelerek çok iyi yaptın carol. Ayarlamamız gereken bir kaç yer daha var. yarışmaya  çok az bir süre kaldı. O gün yüce büyücüyü çok güzel bir şekilde ağırlamak isteriz. Onunla ilgili yemek listelerini çıkartıp, yarışmada giyeceğimiz Academy nin kıyafetlerini hazırlasak başka pek önemli işimiz kalmadı.

Eliza:Bayan Hanna!Alanis sabahtan beri ağlayıp duruyor. Hiçbir şekilde durduramıyorum.

Tamam Elinza ben ilgileneceğim.

Benim güzel kızım neden bu kadar mızmız acaba?

Ha Alanis. Cadıların şapkalarının birini havaya uçurmuşumtum.

Alanis :hahaha

Hey sen şu ufaklığa bak. Daha bu yaşta nasılda meraklı böyle şeylere.

Siz isterseniz artık eve geçin. Burada yapacağınız fazla bir şey kalmadı ufaklıklar. Evde görüşmek üzere.

Tamam o zaman kızım Academy den de kovulduğumuza göre gidebiliriz.

Ya ben size öyle bir şey mi dedim. Hem burası çok kalabalık Alanis için pek uygun değil.

Carol ve Alanis eve gitmiş ben ise Academy nin son hazırlıklarını tamamlıyordum. Alt kattaki büyüler odasından büyük bir patlama sesi duyuldu. Tüm öğrenciler yüzlerinde ki pembe boylar ile çıkıyor celebra ise kendi kendine bir şeyler söyleniyordu.

Neler oluyor burada!

Öğrencilerimizden biri yanlış bir büyü yaptı. Aşk büyüsü yapmak yerine kocaman patlayan bir şeker oluşturdu. İşte sonuç bu. Ben artık bu öğrencilere gerçekten ders anlatmaktan sıkıldım.

Pekala celebra. Bundan sonra büyü derslerinize ben gireceğim. Yarışma için fazla zaman yok bir an önce toparlanmalıyız. Şimdi sınıflarınıza gidip sayfa 47.de ki yağmur büyüsünü açın ve çalışmaya başlayın ben hemen geliyorum.

Bildiğiniz üzere yarışma için çok az bir zamanımız kaldı. Hemen hazırlıklara başlamalıyız. karşı akademi'nin öğrencilerini yenerek Yüce büyücü küçük bir duruma düşürmemeliyiz.

Bugün kü dersimiz yağmur büyüsü yağmur yağdığında Vampirler daha hızlı koşabilir Yani herhangi bir saldırı karşıda kaldığınızda Yağmur büyüsünü yaparak Oradan hızlı bir şekilde ayrılabilirsiniz. Bu sizin için çok önemli bir büyüdür bu yüzden çok iyi dinleyin ve çok iyi öğrenin.

Şimdi hep birlikte akademi'nin bahçesine çıkarak bu büyü yapmaya çalışacağız Öncelikle herkes dolabındaki asalarını alıp sıra ile bahçeye doğru ilerlesin.

Evet sevgili öğrenciler yapmanız gereken tek bir şey var. Asanızı gökyüzüne doğru kaldırarak dediğim sözcükleri söyleyip gözlerinizi kapattığınızda Hayal etmeniz  gerek sözcükleri söyledikten sonra Yağmur yağmaya başlayacaktır. Daha sonrasında  hemen bir koşma testi yapacaksınız sonra herkes yerlerine geçip Sıradaki kişi büyü yapmak için hazırlanacak Evet başlayalım.

HANNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin