Yazım yanlışları olabilir. Lütfen takılmayın. İyi okumalar. 🥰🥰🥰
Carol tam tamına 1 saat sonra burada olmuştu. Elimi yüzümü yıkayıp makyajımın daha da çok akmasını sağlamıştım. Bana inanmalıydı. Masum olduğumu düşünmeliydi. Bana inanmalıydı. O benim olmalıydı.
Carol!
Aria iyi misin?
İyi değilim carol onu benden aldı. Oğlumu benden aldı carol hemde bir hiç uğruna. Aldı götürdü onu.
Sakin ol! Aria yakın zamanda sana oğlunu geri getireceğim.
Peki sevdiğim adamı carol. Onu da geri getirebilecek misin?
Üzgünüm Aria. Maalesef o artık geri dönmez.
Kendimi yerden yere atıp ağlamaya başlamıştım. Ağlayış seslerimi gittikçe arttırıyordum. Carol bana acıyormuş gibi bakıyordu. Bununla birlikte çığlıklarımı daha da arttırarak ona sarıldım. Hemde sımsıkı bir şekilde. Şaşırmıştı. Uzaklaşmak istemişti. Ama izin vermedim. Daha da sıkı sarıldım. Ellerimi yüzünde gezdirerek bana yardım etmesi için yalvardım. Bana acıyormuş gibi bakmaya devam ediyordu ben bunu istemiyordum Hannaya değil bana aşkla baksın istiyordum. Onu değil beni sevsin istiyordum.
Sen iyi değilsin Aria. İstersen biraz dinlen.
Onun yanına mı gidiceksin carol?
O da kim?
Hanna.
Evet Aria o benim karım.
O seni sevmiyor carol. O seni haketmiyor. Senin gibi iyi birini haketmiyor. O ancak Dark denen psikopatı hakediyor carol.
Sen gerçekten iyi değilsin Aria. Git dinlen sonra konuşuruz bu konuyu.
Yürüyemiyorum dedim ağlayarak. Beni kucağına alıp odama kadar taşımasını söyledim ona. Koluma girerek beni odama kadar yürüttü. Yatağın üzerine oturup çekmecedeki kıyafeti uzatmasını söyledim. En alt çekmeceyi açıp içerisinden bir kıyafeti fırlattı.
Nereye gidiyorsun?
Eve.
Gitmesine izin vermedim.kapıyı hızlıca kilitledim.
Sen ne yapıyorsun Aria saçmalama!
Gidemezsin carol Alonzo.
Aç şu kapıyı sinirleniyorum.
Ona yavaşça yaklaşmaya başladım. Ellerini boynuna götürerek öptüm. Karşılık vermedi.
Tamamdır Aria.
Dark arkamda belirtmişti. Gitmeden önce beni tehdit etmişti. Hayatımla. Bunu yapmazsam beni yaşatmıyacağını söylemişti. Fotoğraflarımızı çekip yine Hannayı aldatmış gibi göstericekti. O asla hafife alınmaması gereken biriydi. Gerçekten çok tehlikeli biri.
Neler oluyor burada?
Beni affet carol bunu yapmak zorundaydım.
Carol Alonzo. Seni tekrar görmek ne güzel. Beni en başta oğlumla tehdit etmeyecektin carol Alonzo. Bu çektiğim fotoğrafları şuanda Hanna ya göstersem eminim ki benimle gelmeyi tercih edicektir. Ha ne dersin?
Seni aşağılık pislik. Sana karımdan uzak dur demiştim.
Bu hiç bir zaman gerçek olmayacak carol. Eğer onunla ilk ben karşılaşsaydım...
Kes!
Carol çıldırmışçasına Darka vurmaya başlamıştı. Onları ayırmaya çalıştım fakat buna engel olamadım.
Dostum eğer vurmaya devam edersen görüntüler çoktan Hannaya ulaşmış olabilir.
Darkın söylediklerinden sonra vurmayı bıraktı. Hannayı gerçekten çok seviyordu. Dark ise hırs için onların hayatını mahvediyordu. Onun gerçekten artık tedavi görmesi gerekiyordu.
O fotoğrafları Hanna ya mı göstereceksin?
Kim bilir. Belkide.
Saçma sapan gülmeye başladı. Onun asıl istediği şey Hanna değildi. Ona sahip olamadığı için onu bu kadar çok istiyordu.
Hanna bana inanır size inanmaz artık!
Öylemi elimizde kanıtlar var. Sana 3 gün veriyorum carol Alonzo. Ya onu bana kendi ellerin ile verirsin. Ya da ben alamasını bilirim!
Bunu yapamazsın!
Öylemi Nedenmiş o?
Çünkü sen onu sevmiyorsun Dark. Sadece bu yarışı kazanmak istiyorsun.
Öylemi carol Alonzo. Yanlış cevap. Ben onu herkesden ve her şeyden daha çok seviyorum.
O zaman akşam saat tam 03.00 da eğitim alanına gel. Savaşı kazanan kızı alır.
Peki öyle olsun sonuçta ben kazanacağım Dark.
Senin yerinde olsam bu kadar emin olmazdım Carol Alonzo!
Dark oldukça kararlı gözüküyordu. Bu savaşı kazanmak için eminim ki elinden ne geliyorsa yapacaktı. Ona sahip olacaktı. Carol ise acı ile onları izleyecekti. Kaybedişini acı ile izleyecekti. Hayatı mahvolacaktı. Darkın en çokta savaşlarda yapmayı sevdiği şey karşılıklı anlaşma yapmaktı. Eğer o kazanırsa kızı alır ve bir daha asla vermez aksi durum olur ise karşı taraftaki kişi ölür. İşte bu bir ölüm kalım savaşı Dark için ise sadece bir oyun. İnsanların hayatını mahvetmeyi seven bir psikopat. Başka hiç bir şey değil. Aynı bana yaptıkları gibi.
Yıllar önce sevdiğim adam ile mutlu bir hayat sürüyordum. Sonra Dark denen bu ruh hastası ile tanıştım. Beni ilk gördüğünde zaten karar vermişti. Hayatımı mahvetmeye. Sevdiğim Adamı savaşta öldürerek onu benden ayırdı. Yıllar boyunca ise onunla yaşamamı sağladı hemde zorla. Yoksa öldürücekti beni. Buna mecburdum.
İşte yine aynı şeyi yapıyordu. Hannanın da hayatını mahveticekti. Tek amacım onun böyle bir hayat yaşamaması. Sevdiği adamdan ayrılmaması. Onunla aynı kaderi paylaşıyor olabilirim fakat onun böyle bir şeyi yaşamamasını da sağlayabilirim.
Carol?
Çek şu elini Aria. Bu planları yaparken beni nasıl düşünmedin. Ailemi, kızımı.
Buna mecburdum carol. Bildiğin gibi benimde bir oğlum var onu korumak zorundaydım. Onunla sakın savaşma carol Alonzo.
Başka çarem yok Aria. Hannayı ölsemde ona vermem.
Bu savaşın sonunda kaybeden sen olucaksın carol.
Öylemi bu kadar nasıl emin konuşabiliyorsun?
Yaşadığım her anı dün gibi hatırlıyorum Çünkü. Onu yerlerde kanlar içinde gördüğüm anı. Bu bir savaş değil bu bir ölüm kalım meselesi. Hayatta kalan kazanır. Eminim ki o Dark denen psikopat ne yapıp edip bu savaşı kazanacaktır. Onun gözünü hırs bürüdüğünde inanki onu Hanna bile durduramaz carol Alonzo.
Bir bölüm sonuna daha geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANNA
FantasíaO gün hayatının en güzel anını yaşıyordu. Yolda ki çiçeklerin kokusu, rüzgarın sesi o kadar güzeldiki o anı yaşamaya doyamıyordu. Taki o ana kadar. Babası direksiyon hakimiyetini kaybedip bir ağaca çarptı. Arabadan dumanlar yükseliyordu. Yardım bulm...