———
Taehyung ei ole yleensä sitä tyyppiä, joka juo ongelmansa pois. Mutta nyt tanssiessaan ihmisten keskellä, muutama tequila shotti rohkaisunaan, hän ei voi olla tuntematta, kuinka kaikki hänen murheensa katoavat savuna ilmaan. Hän ei enää edes muista aiempaa ikävää tunnetta rinnassaan. Hänellä ei ole syytä tuntea niin. Jeongguk on vapaa tekemään mitä tahansa niin kauan, kun heidän salaisuutensa pysyy turvassa.
Taehyungin kädet ovat kietoutuneet Jiminin niskan taakse ja hän tanssii huolettomasti ystävässään kiinni. Hän ja Jimin ovat aina olleet läheisiä. Fyysinen kosketus ei ole heille outoa, joten kumpikaan ei ajattele heidän läheisestä tanssimisesta mitään. He molemmat tietävät sen olevan platonista.
Taehyung on aina tuntenut olonsa hyväksytyksi Park Jiminin seurassa. Hän oli se ihminen, jolle mies avautui murheistaan ja jolle hän jakoi salaisuutensa. Jimin oli jopa hänen ensimmäinen suudelma. Joten ajatus siitä, että hän valehtelee miehelle hänen ja Jeonggukin suhteesta syö häntä sisältä.
"Katso Jeonggukia", Jimin nauraa hänen korvansa juurella. "Hän näyttää siltä, että hänen otsassaan katkeaisi pian verisuoni."
Taehyung katsoo olkansa yli huoneen reunaan, jossa Jeongguk istuu ilmeettömänä sohvalla, leuka aavistuksen kireällä.
"Hän pääsee siitä yli", Taehyung kohauttaa olkiaan ja kääntyy Jiminin puolee. "Ehkä minun pitää kiusata häntä hiukan enemmän."
Jimin kasvoille nousee huvittunut ilme. "Olet kamala", hän nauraa Taehyungin jo kävellessä Jeonggukin luo.
Taehyung asettuu räppärin luo päästyä tämän syliin ja mutristaa hiukan huuliaan. "Mikä on, rakas?"
"Sinä olet humalassa", Jeongguk toteaa yrittäen pitää yllä kylmää asennetta, joka kuitenkin kaatuu hänen katseensa kohdatessa Taehyungin katseen.
"Me kaikki olemme", Taehyung järkeilee ja kietoo kätensä Jeonggukin niskan ympäri.
"Hmm... Olen iloinen että sinulla on hauskaa. Ehkä liiankin hauskaa." Jeongguk kutittaa hänen kylkiään.
Taehyung kiemurtelee hiukan hänen sylissään ja kikattaa. "Nämä ovat polttarit, hassu. Eikö tämä ollut niiden tarkoitus?"
"Voi luoja. Miten sinä osaat olla samaan aikaan tyhmä ja söpö", Jeongguk virnistää.
Taehyung kurtistaa kulmiaan miehen sanoille. "Entä seksikäs?" hän kysyy. "Minä osaan olla myös seksikäs."
"Osaat vai?" Jeongguk yrittää parhaansa olla nauramatta peläten Taehyungin suuttuvan, jos hän pilaa miehen kuvitelmat. Vanhemmalla on kasvoillaan suloinen murjotus, joka tekee tilanteesta vielä koomisemman Jeonggukille.
"Mhmm. Katso vaikka." Ilman varoitusta Taehyung kääntyy ympäri räppärin sylissä ja painaa selkänsä miehen rintaa vasten. Hän liikuttaa lanteitaan hitaasti kuullen hiljaisen henkäyksen takanaan.
YOU ARE READING
SOPIMUS | TK
Fanfiction"Taidat sietää minua hiukan enemmän kuin haluat myöntää" Taehyung on aina elänyt äitinsä kontrollissa, joten kun tämä yrittää parittaa häntä perhetutun pojan kanssa yhteen, Taehyung päätyy etsimään apua odottamattomalta tasolta.